  • 1. Data: 2007-02-28 15:45:24
    Temat: Matka grzebie mi wrzeczach mimo, ze jej zabronilem
    Od: Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com>

    Witam,
    Od dawna matka grzebie mi w dokumentach, glownie musi wiedziec ile
    zarobilem, co mozna na to poradzic?
    (Normalnie bym jej powiedzial, ale ona wszystkim mowi)
    Chyba to jest moja prywatna sprawa?

    Dziekuje i pozdrawiam,
    Rafal

  • 2. Data: 2007-02-28 15:52:15
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Rafał M" <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com> napisał w
    wiadomości news:es4818$4pg$1@news.tkdami.net...

    >co mozna na to poradzic?

    Wyprowadzic sie od mamusi lub trzymac papiery zamkniete. Czy nawet na
    najprostsze rzeczy trzeba odrazu szukac paragrafow? Zwlaszcza w relacjach
    rodzinnych?

    Angie

  • 3. Data: 2007-02-28 15:56:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    użytkownik *Rafał M* napisał(a):

    > Od dawna matka grzebie mi w dokumentach, glownie musi wiedziec ile
    > zarobilem, co mozna na to poradzic?
    > (Normalnie bym jej powiedzial, ale ona wszystkim mowi)
    > Chyba to jest moja prywatna sprawa?

    Z całym szacunkiem dla Twojej matki, ale ona ma chyba jakieś problemy
    natury emocjonalnej. Wygląda to tak, jakby potrzebowała się (lub Ciebie)
    dowartościować. Załóż konto w banku i niech tam Ci pracodawca przelewa
    pieniądze.

    --
    Big Jack
    //////

  • 4. Data: 2007-02-28 16:02:11
    Od: Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com>

    Big Jack wrote:

> [...]
    > natury emocjonalnej. Wygląda to tak, jakby potrzebowała się (lub Ciebie)
    > dowartościować. Załóż konto w banku i niech tam Ci pracodawca przelewa

    chodzi o umowy

  • 5. Data: 2007-02-28 16:17:17
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    Rafał M napisał(a):

    > chodzi o umowy

    Wstaw sobie zamek do byle szafki czy szuflady w biurku tudzież innego
    mebla i tam trzymaj rzeczy, do których matka ma nie mieć dostępu.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 6. Data: 2007-02-28 16:23:06
    Od: Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com>

    http://www.tkdami.net/~rafalm23/cam/

  • 7. Data: 2007-02-28 16:52:31
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 28 Feb 2007 17:23:06 +0100,
    Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com> screamed:

    O. Świeża sprawa widzę... <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 17:51:45 user up 11266 days, 5:46, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Traditionally most of Australia's imports come from overseas. -- K. Enderbery

  • 8. Data: 2007-02-28 16:54:17
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> wrote in message
    .
    > In the darkest hour on Wed, 28 Feb 2007 17:23:06 +0100,
    > Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com> screamed:

    > O. Świeża sprawa widzę... <:

    niezly lol
    wyglada jakby czegos szukala :>

    Do autora wątku: gadales z Nia o tym?

  • 9. Data: 2007-02-28 17:14:42
    Od: Rafał M <rafalm1980_nospam@gmail_bezspamu.com>

    GrzegorzG wrote:

    > niezly lol
    > wyglada jakby czegos szukala :>
    >
    > Do autora wątku: gadales z Nia o tym?

    nie

  • 10. Data: 2007-02-28 18:05:26
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 202007-02-28 17:17 +0200, Użytkownik Michał "Kaczor" Niemczak napisał :

    > Wstaw sobie zamek do byle szafki czy szuflady w biurku tudzież innego
    > mebla i tam trzymaj rzeczy, do których matka ma nie mieć dostępu.

    Albo zainwestuj w metalowa kasetke.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/