  • 1. Data: 2002-09-23 09:36:54
    Temat: Mandat za wycieraczką?
    Od: k...@p...onet.pl

    Witam

    Zaparkowałam sobie na terenie gdzie należy wykupić bilet parkingowy
    w parkometrze ale biletu nie wykupiłam... Po powrocie za wycieraczką
    znalazłam mandat za nieopłacenie parkowania wystawiony przez straż miejską.
    Żadnej blokady na kole. I tu pytanie: Czy będą mnie ścigać jeśli nie zapłacę
    mandatu? Z tego co pamiętam, to jak policja wypisywała mi mandat za
    przekroczenie szybkości, to musiałam podpisać przyjęcie mandatu...
    Jak to jest?

    Kasia

  • 2. Data: 2002-09-23 10:55:49
    Temat: Re: Mandat za wycieraczką?
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

> [...]
    > mandatu? Z tego co pamiętam, to jak policja wypisywała mi mandat za
    > przekroczenie szybkości, to musiałam podpisać przyjęcie mandatu...

    Przecież na pl.misc.samochody dostałaś odpowiedz.

  • 3. Data: 2002-09-23 13:14:43
    Od: k...@p...onet.pl

    > Użytkownik <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > miejską.
    > zapłacę
    >

    > Przecież na pl.misc.samochody dostałaś odpowiedz.

    W momencie wysyłania pytania na tą grupę była tylko jedna odpowiedź, cytuję:

    "jest jak jest, nikt tego nie wie, a mandat ( a dokładniej wezwanie do
    stawienia sie na komendzie) nalezy olać ciepłym moczem :)"

    Uważasz że jest to konkretna odpowiedź? Bo ja nie. Dopiero później
    pojawiły się inne posty.
    Poza tym jeśli nie masz nic do powiedzenia na ten temat,
    to nie zaśmiecaj grupy.

    Kasia

  • 4. Data: 2002-09-23 14:53:01
    Od: Tomasz Kiełpiński <k...@U...onet.pl>

    [ciaach]

    > Uważasz że jest to konkretna odpowiedź? Bo ja nie. Dopiero później
    > pojawiły się inne posty.
    > Poza tym jeśli nie masz nic do powiedzenia na ten temat,
    > to nie zaśmiecaj grupy.

    Ojej, Expert w damskim wydaniu ;-)

    BP,NMSP
    Kiełpiś
    --
    Był czas mrutszławy, ślibkie skrątwy Tomasz Kiełpiński
    Na wałzach wiercząc świrypły, kielpis(at)poczta(dot)onet(dot)pl

  • 5. Data: 2002-09-23 15:23:37
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    > Poza tym jeśli nie masz nic do powiedzenia na ten temat, to nie zaśmiecaj
    grupy.

    W miarę wyczerpująco odpowiedziałem na grupie pl.misc.samochody.A co do
    uwagi o śmieceniu to albo lecz nerwy albo podziękuj rodzicom za wychowanie.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-09-23 15:25:27
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:amn9g2$rf0$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Ojej, Expert w damskim wydaniu ;-)

    Expierd nie ma licencji na chamskie odzywki.

    Leszek