  • 11. Data: 2005-12-13 16:40:50
    Temat: Re: Mandat za spozywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Adam Paluch <a...@-...org.pl> napisał:

    >niewiem jak straz miejska ale drogowka sciaga pieniadze przez urzad
    >skarbowy, tak wiec mozesz dostac wezwanie ze skarbowki
    Sciąganiem niezapłaconych mamdatów zajmuje sie poborca US i nie jest
    ważne kto mandat wystawił. Należności wędruja na konto urzędu
    wojewódzkiego.

    Artur Golański

  • 12. Data: 2005-12-15 08:32:32
    Od: "Monter " <m...@N...gazeta.pl>

    > Dochodzenie roszczeń z tytułu nieuiszczonego mandatu przedawniają się
    > po trzech latach. Przypuszczam, ze to miałeś na myśli pisząc 'ważność'

    Tak, dokładnie o to mi chodziło.
    Wczoraj osoba pracująca w "branży finansowej" powiedziała mi że urząd
    skarbowy może ścigać mnie do 5 lat.

    TB

  • 13. Data: 2005-12-15 14:20:44
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Monter napisał(a):
    > Tak, dokładnie o to mi chodziło.
    > Wczoraj osoba pracująca w "branży finansowej" powiedziała mi że urząd
    > skarbowy może ścigać mnie do 5 lat.

    to źle powiedzieła

    KG

  • 14. Data: 2005-12-15 14:43:07
    Od: scream <n...@p...pl>

    kam napisał(a):
    > to źle powiedzieła

    Dobrze powiedziała i byłbym wdzieczny gdybys przestal w koncu wypisywac
    pierdoly na tej grupie, bo to nie pierwszy Twój głupi i mylący post.

    Art. 70. § 1. Zobowiązanie podatkowe przedawnia się z upływem 5 lat,
    licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności
    podatku

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2005-12-15 14:52:38
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    scream napisał(a):
> [...]
    >
    > Art. 70. § 1. Zobowiązanie podatkowe przedawnia się z upływem 5 lat,
    > licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności

    Mandat, a o nim jest wątek, nie jest zobowiązaniem podatkowym. To raz.
    Dwa - ordynacja podatkowa nie ma zastosowania. Trzy - przedawnienie
    wykonania kary grzywny za wykroczenie reguluje art.45§3 kodeksu
    wykroczeń. Zajrzyj i przeproś.

    KG

  • 16. Data: 2005-12-15 15:31:57
    Od: "Monter " <m...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Dwa - ordynacja podatkowa nie ma zastosowania. Trzy - przedawnienie
    > wykonania kary grzywny za wykroczenie reguluje art.45§3 kodeksu

    Oki, to wiemy już wszystko :)

    Jak komus się uda przezimować 3 lata to ma szczęście, jak nie to niestety
    trzeba płacić.
    Temat uważam za zamknięty.
    Dzięki i pozdrawiam,
    TB

  • 17. Data: 2005-12-15 15:47:06
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    scream <n...@p...pl> napisał:

    > Twój głupi i mylący post.
    >Art. 70. § 1. Zobowiązanie podatkowe przedawnia się z u
    Ale plaaaaaaaaaama ! Wstyd !
    Mandat i zobowiązanie podatkowe !!

    Artur Golański

  • 18. Data: 2005-12-15 16:07:39
    Od: scream <n...@p...pl>

    Artur Golanski napisał(a):
    > Ale plaaaaaaaaaama ! Wstyd !

    Fakt, plama na calego :| za co przepraszam :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl