  • 41. Data: 2004-01-21 15:21:10
    Temat: Re: Mandat za psa!!!
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@t...pl> napisał:

    > Za psa płace podatek (może zbyt mały ale jestem skłonny płacić
    > więcej) i za te pieniądze (jak z podatku drogowego drogi) magistrat
    > powinien sprzątać trawniki ... bo nigdy nie zostawiam kupy na
    > chodniku a na razie to wypłaca sobie nagrody...

    typowa odpowiedz psiarza... chcesz placic, to plac. taka usluga dla
    czlowieka kosztuje 1-2zl, wiec i sprzatanie za psa powinno tyle kosztowac.
    zaplac 1zl za kazde kupsko Twojego psa...
    odpisuj POD CYCATEM!

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 42. Data: 2004-01-21 15:21:53
    Od: "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl>

    > Hura! Nareszcie się za to wzięli!
    >
    > Jeszcze za nie sprzątających po pupilkach powinni się wziąć.
    >
    > ATSD to właścicielom psów nie sprzątających pupilkach kazałbym zeżreć to
    > gówno, które zostawiają...

    A przepraszam co mam zrobić z tym za przeproszeniem gównem ? schować do
    kieszeni ? Zastanawiałeś się kiedyś co by było gdyby wszyscy posiadacze psów
    zaczęli zbierać psie odchody i wrzucać do koszy na śmieci ? Panował by smród
    nie do zniesienia, szczególnie latem. Po to właściciele psów powinni płacić
    podatek od psa, aby władze miasta czy kto tam jeszcze zatroszczył się np o
    postawienie specjalnych koszy w tym celu przeznaczonych. Niestety podatek od
    psa pobierany jest nie wiadomo za co tak więc większość ludzi po prostu go
    nie płaci. Ja oczywiście również. Na szczęście mieszkam 100m od pól gdzie
    pies może sobie w spokoju pobiegać i załatwić potrzeby fizjologiczne nie
    będąc przez nikogo niepokojonym. Poza tym działa na korzyść przyrody,
    nawożąc grunty rolne :-)

  • 43. Data: 2004-01-21 15:22:50
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@g...pl> napisał:

    > 3 x TAK
    > Uff, Już myślałem, że jetem jakiś ostatni mohikanin....

    ciekawe, ze wlasciciele psow mieszkajacy w domach z przyleglymi
    ogrodami, łaja je za to, ze nasraly na trawniku, ale gdy robia to samo na
    "publicznym" to jest okej... :-(

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 44. Data: 2004-01-21 15:33:34
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> napisał:

> [...]
    > do kieszeni ? Zastanawiałeś się kiedyś co by było gdyby wszyscy
    > posiadacze psów zaczęli zbierać psie odchody i wrzucać do koszy na

    czyli jak lezy na trawnku to mamy do czynienia ze zjawiskiem:
    Smierdzenia rozproszonego, ktore wyglada lepiej niz w koszach na smieci...
    ;-)

    > Po to
    > właściciele psów powinni płacić podatek od psa, aby władze miasta czy
    > kto tam jeszcze zatroszczył się np o postawienie specjalnych koszy w
    > tym celu przeznaczonych.

    no to bierzcie te psy i srajcie urzednikom magistratu pod oknami. moze
    cos to da ;-)

    > Niestety podatek od psa pobierany jest nie
    > wiadomo za co tak więc większość ludzi po prostu go nie płaci. Ja
    > oczywiście również.

    a to dobre miejsce sobie znalazles na tego typu deklaracje... ;-)
    buehehe...

    > Na szczęście mieszkam 100m od pól gdzie pies może
    > sobie w spokoju pobiegać i załatwić potrzeby fizjologiczne nie będąc
    > przez nikogo niepokojonym. Poza tym działa na korzyść przyrody,
    > nawożąc grunty rolne :-)

    jasne... gowno najpierw wysycha, a potem rozpada sie w pyl... jego
    korzystny nawozenia jest znikomy, ale co tam. ciekawe jak dlugo bedzie to
    argument psiarzy... skoro dziala tak dobrze, to dlaczego wlasnie nie chodza
    z woreczkami i nie zbieraja kupek, a pozniej nie przekopuja ogrodka..
    buehehe...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 45. Data: 2004-01-21 15:45:18
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości news:bulgaq$hvq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A masz dzieci debilu?? :PPPPPPP

    Gratuluję dobrego wychowania i kultury. Załóż sobie kaganiec i więcej
    nie szczekaj.

    Leszek

  • 46. Data: 2004-01-21 15:49:18
    Od: "Leszek" <l...@u...fm>

    Użytkownik "Krzychu" <b...@f...onet.pl.NOSPAM> napisał w
    wiadomości news:bulq47$dv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik Tomek <t...@g...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:bulpkj$5n6$...@k...task.gda.pl...

    > itp....
    >
    > http://ag.bocznica.org/

    Problem cię przerasta. Mam uzasadnione podejrzenie że pomyliłeś grupy

    Leszek

  • 47. Data: 2004-01-21 16:42:09
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> wrote in message
    > A przepraszam co mam zrobić z tym za przeproszeniem gównem ? schować do
    > kieszeni ?

    pisałem już wcześniej, ale napiszę ponownie
    w Szwecji (w wielu innych państwach również) potrafią posprzątać po psie -
    najpierw do torby papierowej lub foliowej, a później do kosza (zresztą
    potrafią też pojemnik po HappyMeal w McDonaldzie rozłożyć i przez specjalną
    szparę włożyć do pojemnika na odpadki papierowe, co zabiera nieco czasu, ale
    jednak wszyscy tak robią)
    niestety w Polsce nadal panuje przekonanie, że wszystko można, byle nie na
    własnym podwórku - nawet policjant wywala niedopałki przez okno radiowozu -
    oczywiście przed drzwiami swojego mieszkania tego samego nie zrobi
    ciekawe czy to kwestia wychowania narodu czy tak już jest w genach Polaków

    pozdrawiam
    plusz
    /porada miesiąca: wysyłając list do wielu użytkowników korzystaj z pola UDW
    (BCC) /

  • 48. Data: 2004-01-21 16:58:25
    Od: "Anzelmo" <a...@i...o2.pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oczywiście przed drzwiami swojego mieszkania tego samego nie zrobi
    > ciekawe czy to kwestia wychowania narodu czy tak już jest w genach Polaków

    My dzięki temu bałaganowi trwamy. Szwedów nie będzie, a nasz bałagan
    pozostanie.
    W bałaganie tkwi nasza siła ;))

    > pozdrawiam
    > plusz
    Pozdrawiam
    Anzelmo

  • 49. Data: 2004-01-21 17:06:29
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Krzysztof Doniczka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A przepraszam co mam zrobić z tym za przeproszeniem gównem?
    > schować do kieszeni?

    A z własnym co robisz? Chowasz do kieszeni? Czy może jeszcze z pieluszek nie
    wyrosłeś, i nie wiesz, co się znim dzieje?

    > Zastanawiałeś się kiedyś co by było gdyby wszyscy
    > posiadacze psów zaczęli zbierać psie odchody i wrzucać
    > do koszy na śmieci ? Panował by smród nie do zniesienia,
    > szczególnie latem.

    A na trawniku czy chodniku to takie kupsko pachnie różami?

    > Po to właściciele psów powinni płacić podatek od psa, aby
    > władze miasta czy kto tam jeszcze zatroszczył się np o
    > postawienie specjalnych koszy w tym celu przeznaczonych.

    To jest wyjście, ale dopiero by się raban podniósł, jakby właściciele
    musieli ponosić realne koszta takiego sprzątania.

  • 50. Data: 2004-01-21 17:38:42
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Anzelmo" <a...@i...o2.pl> napisał:

    > My dzięki temu bałaganowi trwamy.