  • 41. Data: 2008-10-12 14:16:16
    Temat: Re: Mandat za prędkość - czy zawsze należny?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Takie ograniczenia wcale nie są tak bezsensowne jak to sie wydaje
    kierowcom
    > z ich punktu widzenia.
    > Popatrz na to z punktu widzenia wpływów budżetowych.

    czyli swiadomie naklaniasz obywateli do lamania prawa i tego ich uczysz ??

    beda
    > Zapewne w większości najwyżej jeden, pierwszy raz.
    nie sadze, ale o tym dalej

    > Za dużo wymagasz.

    w mojej ocenie tez 80% znakow jest do wywalenia bo tylko robia zament.

    Jade autostrada nasza kiedys (A4 w strone KRA). widze pierwsze ograniczenie
    do 30km/h oraz informacje, ze jest remont mostu. Wszyscy gwaltownie i nagle
    hamuja. No bo jak juz ktos zrobil 30km/h na autostradzie to musi byc cos.
    Okazuje sie, ze jest piatek. Prace sie nie zaczely ale znak stoi.

    Pare kilometrow dalej sytuacja sie powtorzyla. Znak, brak prac, brak
    sprzetu, brak barierek, brak czegokolwiek wskazujacego na prace. Kazde
    kolejne ograniczenie do 30km/h bylo przez kierowcow ignorowane.

    Jaki z tego moral? Gdyby jednak ktorys z mostow byl remontowany to moglby
    sie wydarzyc smiertelny wypadek. Czemu ? Bo jakis idiota postawial znaki bez
    sensu, nauczyl kierowcow, ze sa do dupy i nikt ich nieprzestrzegal.

    Widziales kiedykolwiek na niemieckiej autostradzie ograniczenie do 30km/h
    ??? Nawet przy bardzo duzych pracach czy wypadku jest 50km/h.

    Icek

  • 42. Data: 2008-10-12 15:02:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gct11b$n8c$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > kierowcom
    > czyli swiadomie naklaniasz obywateli do lamania prawa i tego ich uczysz ??
    Propaguję także włamania, porwania dla okupu, morderstwa ze szczególnym
    okrucieństwem, gwałty i kazirodztwo, a nawet promuję zapłodnienie in vitro.
    Co jest najlepszym dowodem, że kretyńskie pytania prowokują do głupich
    odpowiedzi.

    > w mojej ocenie tez 80% znakow jest do wywalenia bo tylko robia zament.
    Co robią?

> [...]
    > zaczely ale znak stoi. Pare kilometrow dalej sytuacja sie powtorzyla.
    > Znak, brak prac, brak sprzetu, brak barierek, brak czegokolwiek
    No i sam widzisz, że się mylisz. Jedne służby zrobiły co trzeba - postawiły
    nonsensowne znaki.
    Nawaliły inne - nie postawiły radaru.

    Ty lepiej jedź dalej, a zapłacisz na bramkach 2*6,50 zł za przejazd
    autostradą o parametrach drogi osiedlowej.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2008-10-12 16:41:04
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Co robią?

    kazdemu moze sie zdarzyc ;P

    > No i sam widzisz, że się mylisz. Jedne służby zrobiły co trzeba -
    postawiły
    > nonsensowne znaki.
    > Nawaliły inne - nie postawiły radaru.

    wiedzialem, ze na bezsensowna wypowiedz z Twojej strony zawsze mozna liczyc
    ;)

    W mojej niestety ocenie stawianie znakow, ktore sluza tylko i wylacznie
    wyciaganiu kasy za mandaty jest bez sensu. Tak samo jak karanie kierowcow za
    150km/h na autostradzie z limitem 130km/h.

    Ostatnio slyszalem, ze sie jakies pierdziel wypowiadal w TV, ze zlapali
    pirata co jechal 150-160km/h na A4 przy ograniczeniu do 130km/h.

    Ale kazdy moze miec swoje zdanie.

    Icek

  • 44. Data: 2008-10-12 17:04:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gct9gs$o6h$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > wiedzialem, ze na bezsensowna wypowiedz z Twojej strony zawsze mozna
    > liczyc ;)
    Gdy czegoś nie dajesz rady zrozumieć to to nie jest bez sensu tylko wręcz
    przeciwnie.
    Jak nie rozumiesz, to coś w tym musi być. ;)

    > W mojej niestety ocenie
    Faktycznie - niestety.

    > stawianie znakow, ktore sluza tylko i wylacznie
    > wyciaganiu kasy za mandaty jest bez sensu.
    Skoro nie udało ci się mnie zrozumieć, to mogłeś spytać na priva czy piszę
    serio czy ironizuję.
    Bym wytłumaczył w wolnej chwili.

    > Ale kazdy moze miec swoje zdanie.
    No to korzystaj, korzystaj, póki czas.

    --
    Jotte

  • 45. Data: 2008-10-12 18:40:54
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Skoro nie udało ci się mnie zrozumieć, to mogłeś spytać na priva czy piszę
    > serio czy ironizuję.

    zwyczajowo masz bardzo radykalne poglady wiec trudno czasami ocenic

    Icek

  • 46. Data: 2008-10-12 19:19:50
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gctghh$p1l$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > zwyczajowo masz bardzo radykalne poglady wiec trudno czasami ocenic
    Icek! A skąd ty znasz moje poglądy???
    Przecież mało z kim o nich gadam i wyłącznie prywatnie.

    --
    Jotte

  • 47. Data: 2008-10-12 19:25:35
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Icek! A skąd ty znasz moje poglądy???
    > Przecież mało z kim o nich gadam i wyłącznie prywatnie.

    obserwuje Twoje wypowiedzi na rozne tematy. W mojej ocenie sa radykalne i
    czesto mocno przesadzone.

    Nie musisz sie ich wstydzic. Kazdy ma takie jakie chce. :P

    Icek

  • 48. Data: 2008-10-12 19:37:19
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gctj5l$pd3$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

    > obserwuje Twoje wypowiedzi na rozne tematy. W mojej ocenie sa radykalne i
    > czesto mocno przesadzone.
    > Nie musisz sie ich wstydzic. Kazdy ma takie jakie chce. :P
    Ależ nie wstydzę się, ja nierzadko tak piszę specjalnie, to wyzwala ciekawe
    reakcje...

    --
    Jotte

  • 49. Data: 2008-10-12 21:32:15
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Alek pisze:
    > Jadę autem, środek nocy, droga szeroka, prosta i kompletnie
    > pusta. Ale obowiązuje ograniczenie prędkości. Jest też policjant
    > z radarem albo fotoradar i następuje pomiar. Stwierdzono
    > przekroczenie dopuszczalnej prędkości. I co, mandat się należy
    > czy niekoniecznie? Formalne ograniczenie prędkości zostało
    > naruszone, ale o społecznej szkodliwości (Art. 1 § 1 kw) nie ma
    > mowy. Jest więc wykroczenie czy nie ma?

    Możesz negocjować z tym policjantem i być może nawet zostaniesz tylko
    pouczony, u wyższych instancji niż pan "suszarkowy" raczej to już nie
    przejdzie.

    Jeżeli chodzi o społeczną szkodliwość to wymiernie samo przekroczenie
    prędkości jej nigdy nie powoduje, tak długo jak nie dojdzie do wypadku -
    bo jakaż to szkodę wyrządza kierowca który przejeżdża 150km/h obok
    szkoły podstawowej wokół której akurat jest pełno dzieci, jeżeli nikogo
    nie potrąci? Również żadną...

    Sama idea ograniczeń prędkości zawsze się opiera na zasadzie "A gdyby tu
    było nagle przedszkole w przyszłości i wasz synek mały tędy przechodził
    w przyszłości, którego jeszcze nie macie...".
    Po prostu na tej pustej, szerokiej i kompletnie pustej drodze zawsze się
    coś może znaleźć i po to jest to ograniczenie.

  • 50. Data: 2008-10-13 14:56:52
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wszystko jest szaleństwem. I nie, nie mówcie mi, że ,,ojejku, jejku noga
    mi
    > drgnęła i pojechałem 51km/h'', bo radary są ustawiane na grubo więcej. A

    gowno prawda. W karpaczu obowiazuje 50km/h a ja dostalem mandat za 61km/h !!

    Wg mnie to jest parodia bo jadac z gorki poprostu jakos tak sie stalo. W
    mojej ocenie zadna krzywda. Dla psa to jednak bylo powazne wykroczenie. Dla
    mnie poprostu przeoczenie.

    Brakuje u nas rozpoznawania wielkosci przewinienia po procentowym
    przekroczeniu. W mojej ocenie "wariat" pedzacy 180km/h po autostradzie to
    mniejsze zlo niz wariat jadacy 90 przy 30km/h ograniczenia

    Icek