  • 11. Data: 2003-03-11 08:50:15
    Temat: Re: Mandat za prędko?ć - czy tylko radary...?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> napisał:

    >Nieważne.
    To zachęta do spamm-ów ? ;-)
    Przecież ważne !
    Podstawy prawnej, "mówiącej" wprost, raczej nie ma (wynikło to juz z
    dyskusji na p.m.s.).
    Przy przekroczeniu poniżej 50 km/h policjant winien okreslic wielkosc
    przekroczenia dokladnie, po to by mogł mi zaproponowac odpowiednio
    wysoki (zgodnie z rozp. MSWiA z 11.10.2002) mandat, a w konsekwencji i
    punkty za wykrocznie (rozp. MSWiA z 20.12.2002). To tyle

    Artur Golański

  • 12. Data: 2003-03-11 09:31:24
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wysoki (zgodnie z rozp. MSWiA z 11.10.2002) mandat, a w konsekwencji i
    > punkty za wykrocznie (rozp. MSWiA z 20.12.2002). To tyle

    Dla mnie to było jasne od "zawsze" ale co niektórych i tak się nie przekona.
    Z braku argumentów i braku chęci szukania piszą-"dawaj podstawy" albo nawet
    okrzykną Cię trollem;)
    Najbezpieczniej jest "przykleić się" do chórku.Najlepiej widać to na P.M.S-
    ie.

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2003-03-11 15:46:47
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    przekona.

    Dla mnie też pewne rzeczy były jasne, dopóki sędzia nie stwierdził inaczej.
    ;-)
    Nie pytam dlatego żeby się wykłócać i bić pianę, tylko żeby mieć pewność.
    Żeby wiedzieć, czy gdy zatrzyma nie policjant w sprawie o której mówimy, to
    będę mógł go po prostu olać pewny że nic mi nie zrobi?

    Pzdr

    A.