  • 11. Data: 2006-07-28 00:36:01
    Temat: Re: Mandat za kolizje drogowa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dr Dex wrote:

    > a na jakiej podstawie Sad wymierza te kare - dostaje wytyczne od policji czy

    ROTFL

    Jakieś podstawy wiedzy o prawie oraz działaniu państwa to jednak powinny
    być na maturach...

    > po prostu polega na wlasnej intuicji ?

    Sąd polega na dowodach oraz obowiązującym prawie.

  • 12. Data: 2006-07-28 15:35:41
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    adam158 wrote:

    > w krakowie obligatoryjnie daja 200 mandatu na miejscu za stłuczke
    > jak proponował 500 policjantto musiał ci konkretnie przy....ć

    zarysowal troche mocniej jeden z bokow... jak sie pozniej okazalo na jakies
    18tys ...

    > z tego co wiem to grodzkie w krakowie dają podobnie jak policja
    > a w gruncie rzeczy to niemarudż bo gość i tak zapłacic 250 a ty masz
    > sponsora z oc aby sobie auto odremontować i jeszczew cos na tym obkroic
    > tak generalnie im wiecej auto rozbite to więcej obkroisz

    no widzisz - co kraj to obyczaj (jak mowia). U mnie sytuacja wygladala
    troche inaczej (moze to dlatego ze nie mialbym czego remontowac w aucie).
    Nie interesuje mnie "obkrojenie" na kolizji - ja swoje auto od razu
    odstawilem (tzn odstawila laweta) do autoryzowanego punktu naprawy. Naprawa
    poszla z mojego AC gdyz nie usmiechalo mi sie czekac pare miesiecy na
    sprawe a pozniej kolejny miesiac na uprawomocnienie wyroku. Teraz czeka
    mnie kolejna strata czasu bo musze powiadomic mojego ubezpieczyciela, ze ma
    sobie zciagnac naleznosc (te ktora wyplacil) z oc sprawcy a przez to i
    oczyscic moje konto (w temacie jazdy bezwypadkowej).

    Pytanie moje zostalo postawione dlatego, iz nie widze w calym postepowaniu
    logiki - w/g mnie jesli koles "idzie w zaparte" i mimo osoby kompetentnej
    (policjanta z drogowki) twierdzi ze to nie byla jego wina, to jesli w
    sadzie grodzkim w koncu zostanie ona udowodniona to powinien dostac taka
    grzywne zeby nastepnym razem jak bedzie sprawca kolizji zastanowil sie 10x
    zanim zacznie sie wypierac rzeczy ktora zrobil ...

    --
    pozdro
    Dr Dex

  • 13. Data: 2006-07-28 16:03:08
    Od: Dr Dex <d...@w...spamfree.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Sąd polega na dowodach oraz obowiązującym prawie.

    to jest dopiero rotfl

    --
    pozdro
    Dr Dex