  • 11. Data: 2005-09-15 20:39:35
    Temat: Re: Mandat z ftoradaru + koszty sadowe - odwolanie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Piotr/inw napisał(a):

    > PS. Jakbyś dobrze przeczytał co napisałem to zauważylbyś, że czytałem o
    > rozporządzeniu a nie rozporządzenie.

    I co to zmienia? Mogłeś czytać O ROZPORZĄDZENIU którego nie ma?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-09-15 23:12:48
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Johnson wrote:

    > I co to zmienia? Mogłeś czytać O ROZPORZĄDZENIU którego nie ma?

    W "Gazecie Wyborczej" nie o takich rzeczach można przeczytać :)

    BP,PPNMSP

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 13. Data: 2005-09-16 07:19:53
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Johnson wrote:

    > I co to zmienia? Mogłeś czytać O ROZPORZĄDZENIU którego nie ma?

    mogl przeczytac np o projekcie rozporzadzenia, albo o pomysle, czy tak
    trudno ruszyc makowka?

  • 14. Data: 2005-09-16 10:53:14
    Od: "MK" <i...@o...pl>

    > No właśnie :)

    Nie śmiej się dziadku z cudzego wypadku ...

  • 15. Data: 2005-09-16 10:56:28
    Od: "MK" <i...@o...pl>

> [...]
    >
    > Nie pytam czy mozna sie od tego odwolywac bo i tak sie odwoluje bo czuje
    > taka potrzebe powojowania z sadem :), oczywiscie chodzi mi tylko o
    odwolanie
    > sie od placenia kosztow sadowych bo, mandat chetnie chce zaplacic.
    > Moje pytanie jest takie czy ktos skladal takie odwolanie i jakie skutki to
    > przynioslo oraz czy moze ktos wie na jakie paragrafy najlepiej sie powolac
    > odwolaniu (bo chyba logiczne ze nie moja wina ze poszlo to do sadu, wogole
    > samochod byl sluzbowy i zjdecie nieczytelne i przyznaj sie tu czlowieku

    Teraz to już chyba musztarda po obiedzie ...

    Przy spisywaniu protokołu, trzeba poprosić o odstąpienie od obciążania
    kosztów sądowych np. z powodu trudnej sytuacji materialnej. U mnie to działa
    (2x już). Być może teraz też możesz wysmarować takie pismo do sądu - ale w
    jakim trybie, to ja już niewiem (jako odwołanie do wyroku nakazowego?).

    pozdrawiam,
    MK.

  • 16. Data: 2005-09-16 11:29:10
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    przepisy sa chore a tlumaczenia typu "trzeba bylo jechac zgodnie z
    przepisami" smieszne.
    Jak najbardziej Cie rozumiem tym bardziej ze w moim podobnym przypadku sad
    zrezygnowal z wlasnych kosztow i z tego co slysze to czesto tak robi.

  • 17. Data: 2005-09-16 12:29:46
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "MK" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przy spisywaniu protokołu, trzeba poprosić o odstąpienie od obciążania
    > kosztów sądowych np. z powodu trudnej sytuacji materialnej.

    Ludzie w trudnej sytuacji materialnej nie jeżdżą autami.

    >U mnie to działa (2x już).

    Teraz modne jest hasło "stop wariatom drogowym". Za trzecim razem jako
    recydywiście dowala ci potrójnie. Mam taką nadzieje.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 18. Data: 2005-09-16 12:45:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SzerszeN napisał(a):

    > mogl przeczytac np o projekcie rozporzadzenia, albo o pomysle, czy tak
    > trudno ruszyc makowka?

    Projekty i pomysły w polce nie obowiązują.

  • 19. Data: 2005-09-16 13:00:10
    Od: "Góral" <g...@o...pl>

    > Projekty i pomysły w polce nie obowiązują.

    To znaczy że nie można o nich napisać a co za tym idzie, przeczytać?
    Ty tego pilnujesz czy jest jakiś specjalny Urząd?

    Góral

  • 20. Data: 2005-09-16 13:14:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Góral napisał(a):

    > To znaczy że nie można o nich napisać a co za tym idzie, przeczytać?
    > Ty tego pilnujesz czy jest jakiś specjalny Urząd?

    To znaczy że pisząc o projektach i pomysłach nie można mu sugerować że
    te regulacje obowiązują. Zacytuję:
    "Gdzieś czytałem o rozporządzeniu, że nie mogą Cię w tym wypadku
    obciążyć kosztami sądowymi".
    Sugestia że nie mogą, a mogą, a nawet powinni.