  • 31. Data: 2009-08-26 13:30:04
    Temat: Re: Mandat z Sanepidu
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Aug 26, 1:19 pm, "Konrad" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > No i w pewny sensie epilog rzucający na sprawę jeszcze inne światło:
    >
    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090826/LU...

    > Konrad

    Pracownice wziely "KOSZT z produktami delikatesowymi". Chyba sie
    przyjme w DW jako korektor!

  • 32. Data: 2009-08-26 13:40:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Konrad wrote:
    > No i w pewny sensie epilog rzucający na sprawę jeszcze inne światło:
    >
    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090826/LUBLIN/872611502

    a co ma piernik do wiatraka?

    One wzięły za niezamknięcie lokalu, a nie jego zamknięcie.

    Sugerujesz, że brały też od konkurencji i zamknęły lokal mimo, że mu się
    to nie należało?

  • 33. Data: 2009-08-29 15:46:08
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 24 Aug 2009, Blazej wrote:

    > Oczywiście moja wypowiedz jest nic nie warta bo w prasie napisali, dlatego
    > tez możemy sobie tą dyskusję zamknąć.

    Podejdź do tego inaczej - robiłeś zdjęcia w trakcie kontroli?
    W roli dowodów oczywiście.

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2009-08-29 15:51:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 26 Aug 2009, witek wrote:

> [...]
    >
    > One wzięły za niezamknięcie lokalu, a nie jego zamknięcie.
    >
    > Sugerujesz, że brały też od konkurencji i zamknęły lokal mimo, że mu się to

    Nie wiem czy sugeruje, ale akurat to byłoby mało dziwne - mniej,
    niż Twoje pytanie (to pierwsze).
    Przecież "skrupulatna kontrola" jest jedną z metod do przekonania
    kontrolowanego aby zachował się tak jak kontrola sobie życzy
    (abstrahując, czy to musi być akurat korupcja, bo nie musi,
    równie dobrze może być np. przyznanie się do niepopełnionego
    wykroczenia aby "był wynik").

    pzdr, Gotfryd