  • 21. Data: 2009-08-24 19:25:44
    Temat: Re: Mandat z Sanepidu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Witek, od kiedy wierzysz "merdiom"?

    w zasadzie od nigdy, zaraz sie dowiemy ile w tym prawdy.

  • 22. Data: 2009-08-24 19:28:12
    Od: Blazej <b...@c...co.uk>

    'Tom N' pisze:

    > Ale to Ty szukasz chętnego do pomocy, więc dlaczego nie przedstawisz
    > całości, dlaczego ktoś ma szukać, co pisze prasa?

    Szukałem pomocy bo obdzwoniłem kilku radców prawnych i nikt w tej
    dziedzinie sanepidowskiej nie mogl mi pomoc, już znalazlem, jutro jestem
    z jednym umówiony i zobaczę co z tego wyniknie. Prasa mnie nie
    interesuje bo w gastronomii działam b. długo i różnych bzdur sie już
    naczytałem na temat lokali należących m.in. do moich znajomych, muszę
    się tylko dowiedzieć jak mogę korzystać z własnych sprzętów podczas
    kiedy nic w lokalu się nie dzieje, nie musząc np. włączać 100 lodówek,
    na mięso, na jajko, na rybkę, na jabłko, na grzybka itd itp. I pomyśleć,
    że jeszcze rok temu żyłem sobie spokojnie poza granicami kraju, pracując
    jako szef kuchni, ale coś mnie, cholera, tu ciągnęło, no i mnie
    przyciągnęło...
    --
    Blazej

  • 23. Data: 2009-08-24 19:29:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Blazej wrote:

    > Oczywiście, ze możemy, gdybym miał sie zamiar ukrywać pisałbym z
    > anonymizera,

    a co za różnica. Nikogo nie obchodzi kim jestem w rzeczywistości.

    > Oczywiście moja wypowiedz jest nic
    > nie warta bo w prasie napisali, dlatego tez możemy sobie tą dyskusję
    > zamknąć.

    to masz okazję napisać jak było naprawdę.
    zapewne jakiś protokoł ci zostawili.

  • 24. Data: 2009-08-24 22:57:11
    Od: Pawel Grzeda <g...@S...pl>

    Blazej pisze:

> [...]
    > że jeszcze rok temu żyłem sobie spokojnie poza granicami kraju, pracując
    > jako szef kuchni, ale coś mnie, cholera, tu ciągnęło, no i mnie

    Wlosi maja restauracje. Polacy maja sanepid.

    pozdr
    PG

  • 25. Data: 2009-08-25 06:20:12
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    > własnych celów. Ostatnio wpadł Sanepid, wpuścił go mój pracownik, i
    > dopierniczył mi mandat 500 zł

    Oczywiście pracownik w czwartek był z wizytą kurtuazyjną?

  • 26. Data: 2009-08-25 07:56:55
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Decter wrote:

    > Oczywiście pracownik w czwartek był z wizytą kurtuazyjną?

    Pracownik pewnie był w pracy. Czepiasz się.
    Justyna

  • 27. Data: 2009-08-26 04:45:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Pracownik pewnie był w pracy. Czepiasz się.

    "Jak dla mnie to sanepid wszedł właściwie do prywatnego mieszkania"

  • 28. Data: 2009-08-26 06:34:10
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Alek napisal:
    > "Jak dla mnie to sanepid wszedł właściwie do prywatnego mieszkania"

    Niekoniecznie. Wystarczy, ze mial zarejestrowana dzialalnosc gospodarcza
    i jako miejsce prowadzenia dzialalnosci podal wlasnie ten adres.
    Nielegalnosc, o jakiej wspomina Sanepid dotyczy raczej braku odpowiednich
    zezwolen sanitarnych, a nie szarej strefy.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 29. Data: 2009-08-26 12:19:28
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl>

    No i w pewny sensie epilog rzucający na sprawę jeszcze inne światło:

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090826/LUBLIN/872611502

    Konrad

  • 30. Data: 2009-08-26 12:29:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Konrad napisał(a):

    > No i w pewny sensie epilog rzucający na sprawę jeszcze inne światło:

    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090826/LUBLIN/872611502

    Hehe :)

    j.