  • 31. Data: 2009-10-25 20:37:40
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 25 Oct 2009 19:21:12 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > To Ty jesteś z tych niepiśmiennych. Tylko po co zabierasz głos w tej
    > formie? Nie lepiej wyrazić swoje poglądy werbalnie na murku przed
    > blokiem?

    Kłócisz się z trollem. Wyciągasz to porządnym ludziom z KF.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2009-10-25 20:38:35
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    to wrote:

    > Skoro nie wiesz, to po co się wymądrzasz?

    Alez wcale sie nie wymadrzam, wprost pisze, ze nie wiem.

    > Jazda z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym -- 50-200 zł

    No wlasnie - czyli nie wprost za _wolna_ jazde.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 33. Data: 2009-10-25 20:42:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...wpkg.org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Tzn. jest paragraf "za wolna jazde, mandacik taki i taki"? :) (nie
    > wiem, moze jest).

    jest przede wszystkim znak ze nie wolno jechac wolniej niz...

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 34. Data: 2009-10-25 20:56:15
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail m...@n...wpkg.org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > jest przede wszystkim znak ze nie wolno jechac wolniej niz...

    A owszem:

    Prędkość minimalna

    Oznacza, że kierujący, przy zachowaniu ograniczeń prędkości wynikających
    z przepisów szczegółowych, jest obowiązany jechać z prędkością nie
    mniejszą niż określona na znaku liczbą kilometrów na godzinę, chyba że
    warunki ruchu lub jego bezpieczeństwo wymagają zmniejszenia prędkości.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 35. Data: 2009-10-25 21:01:20
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > jest przede wszystkim znak ze nie wolno jechac wolniej niz...

    Chodzi Ci o D-13, D-50, czy jakiś inny, który rzeczywiście tak mówi?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 36. Data: 2009-10-25 21:41:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Przemek pisze:
    > Powiedz jak mogłeś się wybronić z przydzwonienia w dupę.
    > Niezachowanie bezpiecznej odległości i koniec.
    Tajniaki jechali przede mną, dojechali do prawego
    krawężnika, przekroczyli go prawie połową auta
    i zatrzymali się, więc ja nie zwalniam lewy kierunek,
    jeszcze nie zmieniłem toru jazdy jak oni w tym momencie w
    pedał i chcieli zrobić nawrotkę, ruszyli i bum.

    To było we wrocku, na skrzyżowaniu Radosnej i Trwałej.
    Drogówce mówili że chciałem ich wyprzedzać, ze oni nie
    dojechali do prawej i sie nie zatrzymali, a drogówka to
    łykneła. Moje slady hamowania w osi mojego pasa ruchu oraz
    walniete moje prawe a ich lewe elementy auta nie przekonały
    drogówki.

    Przygotowałem dla sądu szkice i materiały fotograficzne z
    miejsca zdarzenia, udowodniłem że ja ich nie mogłem
    wyprzedzać, zwłaszcza że ślady hamowania zaczynały sie z
    końcem pasów dla pieszych z wydzieloną wysepką.

    --
    Krzysiek

  • 37. Data: 2009-10-25 21:42:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Chodzi Ci o D-13, D-50, czy jakiś inny, który rzeczywiście tak mówi?

    w przeciwienstwie do całej reszty czytelników, nie znam na pamiec numerów
    znaków :)
    Chodzi mi o okragły, niebieski z białymi napisami.

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeśli będziesz wystarczająco szybko jeździł.

  • 38. Data: 2009-10-25 22:11:03
    Od: PepedB <adres@sygnaturka_na_do.le>

    spp pisze:

    > \
    >
    > Dobrze rozumiesz.

    Dla mnie jest to trochę chore. Po pierwsze jest to decyzja
    administracyjna, od której zawsze powinno być można się odwołać. Po
    drugie zaś codzienną praktyką policji jest podsuwanie mandatu do
    podpisania rzekomemu sprawcy kolizji, który jeśli nawet nie jest ranny,
    czy w szoku, to może być roztrzęsiony i raczej nie myśli jasno.

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 39. Data: 2009-10-25 23:20:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    spp pisze:

    > Przesada - spojrzałem przez okno i ją widzę :)

    - Czy pani nie przeszkadza to, że mieszka pani przy autostradzie
    ?!?!?!?!
    - Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!! ,
    Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!, Nieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

    6008

  • 40. Data: 2009-10-25 23:39:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PepedB wrote:

    > Dla mnie jest to trochę chore.

    Jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma.