  • 21. Data: 2009-10-25 17:45:10
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Kierujacy pojazdem jest zobowiazany zachowac nalezyta ostroznosc ;)

    no wlasnie. tylko ktorego pojazdu kierujacy? togo co sie wepchal?

  • 22. Data: 2009-10-25 17:49:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    witek pisze:

    > no wlasnie. tylko ktorego pojazdu kierujacy? togo co sie wepchal?

    To jedno z trwałych przekonań iż zawsze jest winny ten z tyłu. Inne to
    to, że nie można dostać mandatu za zbyt wolną jazdę. :(

    --
    spp

  • 23. Data: 2009-10-25 17:57:26
    Od: <s...@a...pl>

    > finansowej jak i punktowej.

    Finansowej zgoda, ale punktowej????

  • 24. Data: 2009-10-25 18:21:12
    Od: "Wiesiaczek" <c...@v...pl>

    Użytkownik "coolina" <c...@w...ppl> napisał w wiadomości

    > trzeba. Ale obywatel pramo niepismeinny być ma a milicjant połuczyć
    > obowiązek

    Połuczyć???!!!!

    To Ty jesteś z tych niepiśmiennych. Tylko po co zabierasz głos w tej formie?
    Nie lepiej wyrazić swoje poglądy werbalnie na murku przed blokiem?

    --
    Pozdrawiam - Wiesiaczek

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

  • 25. Data: 2009-10-25 18:47:31
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    spp wrote:

    > To jedno z trwałych przekonań iż zawsze jest winny ten z tyłu. Inne to
    > to, że nie można dostać mandatu za zbyt wolną jazdę. :(

    Ale za niebezpieczna jazde - juz raczej tak.

    Np. ktos jadacy autostrada 10 km/h mialby duze szase na taki mandat -
    ale pierw musialby znalezc autostrade, co wbrew pozorom nie jest takie
    latwe w naszym kraju ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 26. Data: 2009-10-25 19:25:20
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > Np. ktos jadacy autostrada 10 km/h mialby duze szase na taki mandat -
    > ale pierw musialby znalezc autostrade, co wbrew pozorom nie jest takie
    > latwe w naszym kraju ;)

    Przesada - spojrzałem przez okno i ją widzę :)

    --
    spp

  • 27. Data: 2009-10-25 20:12:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...wpkg.org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale za niebezpieczna jazde - juz raczej tak.
    >
    > Np. ktos jadacy autostrada 10 km/h mialby duze szase na taki mandat -

    spp raczej sugerował, ze choc jest takie przekonanie, to jednak mozna
    dostac mandat za zbyt wolna jazde.

  • 28. Data: 2009-10-25 20:17:04
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Budzik wrote:
> [...]
    następuje:

    > spp raczej sugerował, ze choc jest takie przekonanie, to jednak mozna

    Tzn. jest paragraf "za wolna jazde, mandacik taki i taki"? :) (nie wiem,
    moze jest).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 29. Data: 2009-10-25 20:34:44
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Tzn. jest paragraf "za wolna jazde, mandacik taki i taki"? :)

    Skoro nie wiesz, to po co się wymądrzasz?

    Jazda z prędkością utrudniającą ruch innym kierującym -- 50-200 zł

    --
    cokolwiek

  • 30. Data: 2009-10-25 20:35:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Chmielewski wrote:

    > Kierujacy pojazdem jest zobowiazany zachowac nalezyta ostroznosc ;)

    Hamowanie w sposób powodujący zagrożenie bezpieczeństwa ruchu lub jego
    utrudnienie -- 100-300 zł

    --
    cokolwiek