  • 11. Data: 2009-10-25 15:50:43
    Temat: Re: Mandat - rozmyśliłem się
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Alti" <a...@g...pl> wrote in message
    news:hc1onb$fg6$1@inews.gazeta.pl...
    > Wczoraj dostałem mandat. Podpisałem.
    > Dzisiaj się rozmyśliłem i żałuję, że podpisałem. Jak wygląda droga aby
    > moją sprawę skierowano do sądu grodzkiego.

    Tylko jeśli dostałbyś mandat za czyn niebędący wykroczeniem (np. chodzenie w
    niebieskich butach) można mandat uchylić. Jeśli dostałeś za coś co nim jest,
    mimo, iż teraz uważasz, że Ty akurat wtedy nie popełniłeś tego, to masz
    pecha, nie ma możliwości odwołania. Postępowanie jest zakończone.

  • 12. Data: 2009-10-25 16:10:12
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Art. 101 par. 2 kpw i wszystko jasne.

    We wnisku mówisz że policjanci nie uprzedzili cię o tym, że poinformowali że
    możesz się odwołac i sprawa jest załatwiona

    jk

  • 13. Data: 2009-10-25 16:13:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    coolina pisze:

    > We wnisku mówisz że policjanci nie uprzedzili cię o tym, że poinformowali że
    > możesz się odwołac i sprawa jest załatwiona

    Trzeba znać obowiązujące prawo. czytać Dz. U i takie tam.

    --
    @2009 Johnson

  • 14. Data: 2009-10-25 16:30:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alti wrote:

    > Czy mam przez to rozumieć że nie mam już możliwości dyskutowania z sądem?

    dobrze rozumiec.

  • 15. Data: 2009-10-25 16:45:31
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > Trzeba znać obowiązujące prawo. czytać Dz. U i takie tam.

    trzeba. Ale obywatel pramo niepismeinny być ma a milicjant połuczyć
    obowiązek

    jk

  • 16. Data: 2009-10-25 16:48:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    coolina pisze:

    > trzeba. Ale obywatel pramo niepismeinny być ma a milicjant połuczyć
    > obowiązek

    Prawo prawem ale wstyd. :)

    --
    spp

  • 17. Data: 2009-10-25 17:15:57
    Od: Przemek <n...@g...com>

    Krzysztof 45 napisał(a):

    > Kiedyś przydzwoniłem tajniakom w dupę, przyjechała drogówka
    > i chciała mnie ukarać mandatem. Nie przyjąłem, więc sąd
    > grodzki.
    > W sądzie zostałem uniewinniony, bo przedstawiłem
    > argumenty inne niż przedstawiały gliny w dniu zdarzenia,
    > mogłem dyskutować z sądzią i udowodnić moją niewinność.
    Powiedz jak mogłeś się wybronić z przydzwonienia w dupę.
    Niezachowanie bezpiecznej odległości i koniec.

    Przemek

  • 18. Data: 2009-10-25 17:18:48
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Przemek pisze:
    > Powiedz jak mogłeś się wybronić z przydzwonienia w dupę.
    > Niezachowanie bezpiecznej odległości i koniec.

    A jak tajniacy go wyprzedzili na żyletki i depnęli hamulce do spodu?
    Ewidentne zajechanie drogi.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 19. Data: 2009-10-25 17:21:47
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    coolina pisze:

    > trzeba. Ale obywatel pramo niepismeinny być ma a milicjant połuczyć
    > obowiązek

    Nie do końca prawda.
    Ale zakładając że ma obowiązek pouczyć i tego nie zrobił to co z tego ??
    Jakiś przepis prawny na taką sytuację - uprawniający do składania
    czegokolwiek do sądu?

    --
    @2009 Johnson

  • 20. Data: 2009-10-25 17:42:12
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > A jak tajniacy go wyprzedzili na żyletki i depnęli hamulce do spodu?
    > Ewidentne zajechanie drogi.

    Kierujacy pojazdem jest zobowiazany zachowac nalezyta ostroznosc ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org