  • 21. Data: 2010-12-17 10:47:14
    Temat: Re: Mandat, którego nie było
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-12-17 10:45, Liwiusz pisze:
    [..]
    > Zapewne tytuł wystawia prezydent.

    Czy prezydent czy srydent - nieistotne.
    Ważne, że urzędas wystawi tytuł i gościa wydymają z kasy bez sądu?

    Coraz bardziej podoba mi się Buraczana!

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 22. Data: 2010-12-17 22:46:48
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > [..]
    >
    > Czy prezydent czy srydent - nieistotne.
    > Ważne, że urzędas wystawi tytuł i gościa wydymają z kasy bez sądu?

    Na tytuł wykonawczy może wnieść zażalenie i potem odwołanie i w ostateczności
    samemu skargę do WSA i NSA.... Mnie interesuje, czy mandat taki wniesiony
    tytułem wykonawczym do egzekucji, która się ciągnie też latami, nie ulega
    przedawnieniu? Czy postępowanie egzekucyjne przerywa bieg przedawnienia?

    boukun

  • 23. Data: 2010-12-20 23:06:50
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > Bo to nie mandat, tylko opłata za parkowanie bez zapłaty. Na pewno nie
    > przedawnia się po trzech latach, były chyba kiedyś dyskusje, że po 5, i to
    > licząc od końca roku kalendarzowego.

    Tak, na bilecie parkingowym jest informacja, że masz go przechowywać 5 lat
    w razie czego okazać na dowód, że kontroler się nie pomylił :))

    Feromon

  • 24. Data: 2010-12-20 23:12:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Feromon napisał(a) :
    > Tak, na bilecie parkingowym jest informacja, że masz go przechowywać 5 lat
    > w razie czego okazać na dowód, że kontroler się nie pomylił :))

    Na bilecie nie ma informacji, że nie mogę go trzymać na strychu,
    przy gorącym kominie? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 25. Data: 2010-12-21 02:10:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/20/2010 5:12 PM, Zbynek Ltd. wrote:

    > Na bilecie nie ma informacji, że nie mogę go trzymać na strychu,
    > przy gorącym kominie? ;-)

    co moze byc bardzo dobrym argumentem do żądania odszkodowania

    Z jednej strony płacicie za teoretyczny brak opłaty, a z drugiej strony
    wystepujecie o odszkodowania, bo na paragonie jest napisane przechowywac
    5 lat, a paragon sam w sobie sie 5 lat nie przechował.

  • 26. Data: 2010-12-22 11:22:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-12-21 03:10, witek pisze:
> [...]
    > wystepujecie o odszkodowania, bo na paragonie jest napisane przechowywac
    > 5 lat, a paragon sam w sobie sie 5 lat nie przechował.
    Sęk w tym, że bilet jest, do tego czytelny (czego to człowiek nie
    znajdzie w popielniczce ;-)). Pojechałem sobie do ZDM, a w dziale
    reklamacji pani obejrzała bilet i powiedziała, że został przekroczony
    czas parkowania. "O! Widzi pan? Tu w systemie mamy kod 3, czyli
    przekroczony czas parkowania". Była za szybką, więc nie dałem rady jej
    udusić :->

    Maciek