  • 1. Data: 2008-06-11 15:55:08
    Temat: Mandat karny gotówkowy
    Od: "sg9" <k...@t...pl>

    Witam.
    Pytalem rowniez na grupie samochodowej, niestety nikt nie udzielil mi
    wiazacej odpowiedzi na moje pytanie.
    Moze tutaj sie uda.
    Mam pytanie dotyczace mandatów gotówkowych. Mieszkam od kilku lat w Wielkiej
    Brytanii, prawo jazdy wymienilem na brytyjskie, jednakze nadal posiadam
    dowód osobisty z wpisanym miejscem stalego zameldowania w Polsce. Czy w
    takiej sytuacji, bedac na urlopie w Polsce i nie daj Boze dostajac mandat
    musze go zaplacic gotówka czy tez policjant potraktuje mnie jak kazdego
    innego kierowce?
    Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2008-06-11 16:03:35
    Temat: Re: Mandat karny gotówkowy
    Od: "Dzordz" <d...@g...pl>

> [...]
    > innego kierowce?
    > Dziekuje za wszelkie odpowiedzi i pozdrawiam

    Bez problemu mandat karny kredytowany.
    Dzordz

  • 3. Data: 2008-06-11 16:16:58
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "sg9" <k...@t...pl> wrote
    >Mieszkam od kilku lat w Wielkiej
    >jednakze nadal posiadam
    > dowód osobisty z wpisanym miejscem stalego zameldowania w Polsce.

    Nie wymeldowanie=wykroczenie:)

  • 4. Data: 2008-06-11 16:40:06
    Od: "sg9" <k...@t...pl>

    > Nie wymeldowanie=wykroczenie:)

    Wiem, niestety nasz wspaniały system prawny zmusza do popelniania takich
    "wykroczeń".
    Nic bez zameldowania nie zalatwisz, paszportu nie dostaniesz, wiekszosc
    spraw urzedowych sprawia problem.
    Urzad skarbowy wie gdzie mieszkam obecnie, a z reszta licze na zniesienie
    obowiazku meldunkowego, chociaz
    znajac naszych polskich ustawodawcow to wyjdzie z tego kolejny, nie
    dopracowany knot.

    Krzysztof

  • 5. Data: 2008-06-11 19:02:28
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    jednakze nadal posiadam
    > dowód osobisty z wpisanym miejscem stalego zameldowania w Polsce.

    Nowy czy stary?

  • 6. Data: 2008-06-12 01:09:22
    Od: "sg9" <k...@t...pl>

    " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > jednakze nadal posiadam
    >>

    > Nowy czy stary?
    >
    > --
    Nowy i stary ze scietym rogiem.

  • 7. Data: 2008-06-12 08:08:46
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "sg9" <k...@t...pl> napisał
    > Nic bez zameldowania nie zalatwisz, paszportu nie dostaniesz, wiekszosc
    > spraw urzedowych sprawia problem.

    Wszystko da się załatwić, tylko urzędnicy o tym nie wiedzą i nie umieją.
    Cierpi zawsze obywatel, więc jest jak jest. Rozumiem niechęć do
    wymeldowywnia.

  • 8. Data: 2008-06-12 10:07:47
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Wszystko da się załatwić, tylko urzędnicy o tym nie wiedz? i nie umiej?.

    No to zarejestruj na siebie samochód :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/