  • 11. Data: 2005-09-07 21:29:34
    Temat: Re: Mandat karny
    Od: "Michał 'mehau' Grabczyk" <m...@w...samochody.org>

    news:dfne1m$lp4$1@news.onet.pl...

    > No coz jakby ktos tam nagle wyskoczyl na tej drodze to co wtedy?

    Moralizatorom serdecznie dziekujemy :)

    > Nie da sie. Kazdy by wolal zeby np. jego ZUS szedl do jakiejs instytucji
    > finansowej, bo przynajmniej zysk by z tego jakis byl.

    No coz, widocznie nie zrozumiales moich intencji :/

    Pozdrawiam
    mehau

  • 12. Data: 2005-09-07 21:30:29
    Od: "Michał 'mehau' Grabczyk" <m...@w...samochody.org>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Koniecznie napisz o wyniku rozprawy ;)

    Mam nadzieję, że szybko to nie nastapi.
    Nie chciałbym mieć 20 pkt na koncie ;P

    Pozdrawiam
    mehau

  • 13. Data: 2005-09-08 07:06:49
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 7 Sep 2005 20:55:43 +0200,
    Michał 'mehau' Grabczyk <m...@w...samochody.org> screamed:
    > Witam
    >
    > Wczoraj na pustej, prostej drodze zatrzymala mnie policja za przekroczenie
    > dozwolonej predkosci i wlepila mandat na okragla sume 500zl.
    > Uwazam, ze calkowicie nieslusznie, gdyz zagrozenie dla ruchu drogowego
    > stanowilem niewielkie, wrecz znikome. Jednakze prawo jest prawem i kare
    > poniesc musze :(
    > Natomiast wpadl mi inny pomysl do glowy. Czy w/w kwote moge wplacic na dom
    > dziecka lub inna instytucje charytatywna? Jak to zrobic?

    W sumie możesz - ale drugą identyczną i tak na podane konto będziesz musiał
    wpłacić. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 09:15:17 user up 10728 days, 21:10, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    "How's your wife and my kids?" -- unknown

  • 14. Data: 2005-09-08 07:39:42
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl>

    Użytkownik "Michał 'mehau' Grabczyk" <m...@w...samochody.org> napisał
    w wiadomości news:dfnd3f$rct$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > dziecka lub inna instytucje charytatywna? Jak to zrobic?
    >
    > Szczerze powiem, ze nie mam ochoty wspomagac policjantow polujacych na

    Witam
    Z punktu widzenia racjonalnego -masz rację, aczkolwiek z punktu widzenia
    prawnego jest to niemożliwe.
    Zob. Art. 86&1 oraz art.92 &1 Kw.
    W przyp. odmowy zapłacenia mandatu za ewidentne przekroczenie prędkości/ z
    czym się sam zgadzasz, że ową dozwoloną prędkość przekroczyłeś/, oprócz
    zapłacenia grzywny Sąd Grodzki może dod. orzec dod. karę.
    Zależy to od sytuacji w jakiej nastąpiło popełnienie wykroczenia i
    zagrożenia tym spowodowanego/funkcjonariusze jak wiemy - potrafią takie
    sytuacje odp. uzasadnić./ Stąd mandat karny jest najlepszym rozwiązaniem dla
    kierowcy .

    Pozdrowienia KK

  • 15. Data: 2005-09-08 11:23:20
    Od: "Northwood" <m...@j...cy>

    "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl> wrote in message
    > "A jakby tam bylo przedszkole... w przyszlosci...
    > [...]
    > Powiedzial, ze matka siedzi z tylu, tak powiedzial...
    > [...]
    > I nie mowcie mi ze wasza matka siedzi z tylu !! "

    Jakiś lepszy cwaniak - matkę po szosie wozi, staruszkę ;)

    MSPANC

    Northwood