  • 11. Data: 2011-09-26 11:52:01
    Temat: Re: Mandat drogowy, a wezwanie US do ujawnienia majatku
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:q0h95m16xgh9$.1jxhlabrgxa2k.dlg@40tude.
    net...

    > Ojj...jakież to "wiele większe koszty" będą? :)

    zajęcia komorniczego mantadu na 100?
    mogą być wielokrotnie większe, może się mylę, ale stawka minimalna czynności
    komorniczych to chyba kilkaset złotych, mówię o działaniach zwykłego
    komornika, a nie tego skarbowego, co to "potrąca ze zwrotu z podatku"

  • 12. Data: 2011-09-26 12:04:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 13:52, szerszen pisze:

> [...]
    > czynności komorniczych to chyba kilkaset złotych, mówię o działaniach
    > zwykłego komornika, a nie tego skarbowego, co to "potrąca ze zwrotu z

    A niby czemu "zwykły komornik", a nie poborca miałby prowadzić egzekucję
    mandatu?

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2011-09-26 14:02:43
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:j5ppno$ea4$...@n...onet.pl...

    > A niby czemu "zwykły komornik", a nie poborca miałby prowadzić egzekucję
    > mandatu?

    a czemu nie?
    pytam bo nie wiem

  • 14. Data: 2011-09-26 14:10:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-09-26 16:02, szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:j5ppno$ea4$...@n...onet.pl...

    > a czemu nie?
    > pytam bo nie wiem

    Egzekucję mandatów prowadzi poborca skarbowy. Niemal za darmo, chyba
    tylko odsetki są doliczane.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-09-26 16:11:48
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Liwiusz w <news:j5q13q$au0$1@news.onet.pl>:

    > Egzekucję mandatów prowadzi poborca skarbowy. Niemal za darmo, chyba
    > tylko odsetki są doliczane.

    Jakie odsetki? Stała marża jest w wysokości 6% niezależnie czy
    przeterminowany dzień czy pół roku

    --
    Tomasz Nycz

  • 16. Data: 2011-09-27 06:53:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:j5q13q$au0$...@n...onet.pl...

    > Egzekucję mandatów prowadzi poborca skarbowy.

    zawsze i bez wyjątku?

  • 17. Data: 2011-09-27 09:35:52
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-27 08:53, szerszen pisze:

    > wiadomości grup dyskusyjnych:j5q13q$au0$...@n...onet.pl...

    > zawsze i bez wyjątku?

    A czy może on zrobić zajęcie?
    Bo do mnie jakieś już ponad 10 lat temu przyszedł - właściwie nie wiem
    kto (poborca/komornik) - a że mnie nie było w domu, a żona nie miała
    gotówki przy sobie chciał zrobić zajęcie mienia. Przywiozłem kasę i mu
    wpłaciłem - mówił, że jakby zrobił zajęcie to były by jakieś dodatkowe
    koszty związane właśnie z tym zajęciem...

    Ariusz

  • 18. Data: 2011-09-27 15:29:54
    Od: <j...@g...pl>

    > Jakie odsetki? Stała marża jest w wysokości 6% niezależnie czy
    > przeterminowany dzień czy pół roku

    Do zaplaty mam cos kolo 102 zl. Dokladnie nie wiem, ale z pewnoscia jest to
    mniej niz 106 zl.

    --
    Jan-xx