  • 11. Data: 2007-09-25 09:56:11
    Temat: Re: Mandat dla policjanta? TVN Turbo
    Od: ulong <w...@w...pl>

    Jasko Bartnik pisze:
    > Brak zapietych pasow to drobne wykroczenie. Jazda po pijaku zakrawa o
    > przestepstwo.
    Dla pana narratora jest to wielkie wykroczenie, przez ktore moga zginac
    niewinne osoby. Przeciez taka osoba moze wyleciec przez szybe, a odlamki
    szyby ranic smiertelnie kierowce i pasazera siedzacego z przodu...
    Przyklad tlumaczenia "z dupy" szanownego pana narratora.

    Pozdrawiam, Wojtek.

  • 12. Data: 2007-09-25 09:59:19
    Od: ulong <w...@w...pl>

    LukaszS pisze:
> [...]
    > kilometrów, żeby nakręcić materiał dowodowy. Poza tym słyszałem, że były
    > przypadki odrzucenia sprawy w sądzie z powodu posługiwania się dowodami
    > zdobytymi w ten sposób (z naruszeniem prawa). Ale to juz dowolna
    > interpretacja dowodów przez sedziego i wcale tak stać się nie musi.
    >
    > Swoją drogą, jak okazało się, że SM robi zdjęcia z narzuszeniem prawa,
    > to zwinęli manatki i - tak jak trzeba - Sejm poprawił prawo. A jak
    > policjant w nieoznakowanym radiowozie nie na sygnale grzeje 150 km/h
    > przez miasto, to nikt się tym nie przejmuje.

    Wreszcie ktos udzielil odpowiedzi na jakiej mi zalezalo :)
    Wielkie dzieki!
    Wiesz moze, czy ja musze zdobyc te dowody (nagrania z tv?), czy moze
    tylko zglosic, a reszta mnie nie obchodzi?
    Gdzie to zglosic dokladniej?

    Dziekuje i pozdrawiam, Wojtek.

  • 13. Data: 2007-09-25 10:04:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ulong" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przyklad tlumaczenia "z dupy" szanownego pana narratora.

    a co zes sie tak czepil narratora?
    on tylko czyta to co mu producent/scenarzysta da, wiec pretensje to raczej do
    nich miej :)

  • 14. Data: 2007-09-25 10:06:31
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Wiesz moze, czy ja musze zdobyc te dowody (nagrania z tv?), czy moze tylko
    > zglosic, a reszta mnie nie obchodzi?

    Nie przyjmujesz mandatu. Wtedy muszą napisać wniosek do sądu o ukaranie. Ale
    przynajmniej już nie zniszczą Twojego dowodu. Oczywiście kosztuje to co najmniej
    100 zł więcej kosztów sądowych.

    > Gdzie to zglosic dokladniej?

    Na policję poprostu :) Dzwonisz na 112. Rozmowy mają rejestrowane, Więc
    zgłoszenie muszą przyjąć.
    Zobacz tez tutaj:
    http://www.prawo.lex.pl/czasopisma/bpkgp/odpowied.ht
    ml

    Wniosek o ukaranie:
    http://www.podlaska.policja.gov.pl/PP/data/lex.kod/k
    odeks_postepowania_w_sprawach_o_wykroczenia/kpow(14)
    .html

    --
    Lukasz

  • 15. Data: 2007-09-25 12:58:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 24 września 2007 23:55
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <46f8326e$1@news.home.net.pl>):

    > A policjanci mieli pozapinane pasy?

    Nie muszą a chyba nawet w niektórych przypadkach im nie wolno.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl

  • 16. Data: 2007-09-25 15:05:02
    Od: Szyszkowa <s...@g...pl>

    Tomasz Pyra pisze:

    > Natomiast jak ktoś jedzie bez pasów? A niech sobie jedzie.
    > Jedyny komu może zrobić kuku to on sam, ewentualnie jego współpasażerowie.

    A później jest szansa na jego reanimację i rehabilitację za NASZE pieniądze.

    --
    Traktorek 3.2 DiD
    Wrocław

  • 17. Data: 2007-09-25 16:46:43
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 25-09-2007 o 17:05:02 Szyszkowa <s...@g...pl> napisał(a):

    > A później jest szansa na jego reanimację i rehabilitację za NASZE
    > pieniądze.

    Wole ta reanimacje i rehabilitacje niz zabijanie po pijaku innych
    uczestnikow ruchu.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 18. Data: 2007-09-25 19:07:47
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <"grupa(usun)"@(wywal)grupy.3mam.net>

    W odpowiedzi na post z Mon, 24 Sep 2007 23:47:52 +0200, od ulong :

    > Witam!
    >
    > Moja cierpliwosc dla cudownego programu "Uwaga! Pirat" juz sie konczy,
    > wiec chcialbym sie dowiedziec czy moge cos jakos utrudnic zycie
    > szanownej redakcji.

    Wykroczenie w programie telewizyjnym ???
    Zgłosić wykroczenie, materiał dowodowy jest na taśmie... ale musisz się
    spieszyć:

    Dz.U. 1993 Nr 7 poz. 34
    USTAWA
    z dnia 29 grudnia 1992 r.
    o radiofonii i telewizji
    Art. 20.
    1. Nadawca utrwala audycje, reklamy lub inne przekazy na odpowiednich
    nośnikach
    i przechowuje je przez okres 28 dni od dnia rozpowszechnienia audycji,
    reklamy lub innego przekazu. Po upływie tego okresu przechowuje się zapisy
    audycji, reklamy lub innego przekazu będącego przedmiotem postępowania
    przed organem państwowym do czasu zakończenia tego postępowania.
    2. Osobie, która twierdzi, że treść audycji, reklamy lub innego przekazu
    narusza jej
    prawa, należy na jej pisemny wniosek i na koszt nadawcy udostępnić zapis
    audycji,
    reklamy lub innego przekazu albo wydać taki zapis na jej koszt, w terminie
    7 dni od dnia złożenia wniosku.
    3. W przypadku odmowy udostępnienia zapisu audycji, reklamy lub innego
    przekazu,
    osobie, o której mowa w ust. 2, służy roszczenie o udostępnienie zapisu na
    drodze sądowej; sądem właściwym w tych sprawach jest sąd okręgowy.
    4. Krajowa Rada określi, w drodze rozporządzenia, sposoby utrwalania i
    przechowywania
    audycji, reklam i innych przekazów przez nadawców, z uwzględnieniem
    zakresu informacji o przechowywanych materiałach.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 19. Data: 2007-09-25 19:29:22
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    ulong pisze:

> [...]
    > szyby ranic smiertelnie kierowce i pasazera siedzacego z przodu...
    > Przyklad tlumaczenia "z dupy" szanownego pana narratora.

    http://pl.youtube.com/watch?v=TUW6GVdWW4w

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 20. Data: 2007-09-25 19:33:08