  • 31. Data: 2006-01-22 06:11:02
    Temat: Re: Mandat dla nieletniego
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:dqtlkt$b14$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Leszku! Idąc Twoim tokiem rozumowania, to fałszerstwem jest
    > postawienie każdej kolejnej literki, bo bez wątpienia zmienia to treść
    > owego dokumentu w stosunku do poprzedniej.

    No bo jest. Dokument prawdziwy to taki który jest zgodny z oryginałem. Niezgodny
    z oryginałem= fałszywy.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2006-01-22 12:46:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Leszek [###l...@p...fm.###] napisał:

    > No bo jest. Dokument prawdziwy to taki który jest zgodny z
    oryginałem.
    > Niezgodny z oryginałem= fałszywy.

    Nie złapałeś. Masz czysty druk. Wpisujesz pierwszą cyferkę daty i już
    zmieniasz jego treść. Wpisujesz drugą i zmieniasz kolejny raz jego
    treść. I tak do końca.

    W wypadku naszego mandatu po prostu policjant omyłkowo wydaje
    obywatelowi nie wadliwy dokument. Brak podpisu na oryginale nie
    powoduje jego nieważności, skoro obywatel go przyjął i podpisał.
    Natomiast oczywiście jest nieprawidłowością, która może być
    rozpatrywana w trybie administracyjnym i doprowadzić do ewentualnego
    wszczęcia postępowania dyscyplinarnego. Ale nie za dopisanie podpisu
    na kopii, tylko za wydanie niekompletnego mandatu ukaranemu.

  • 33. Data: 2006-01-22 19:03:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > W wypadku naszego mandatu po prostu policjant omyłkowo wydaje
    > obywatelowi nie wadliwy dokument.

    Wadliwy. Brak podpisu wystawiającego.

    Potem fałszowany.

    Pzdr
    Leszek

  • 34. Data: 2006-01-22 22:38:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Leszek [###l...@p...fm.###] napisał:
    > wiadomości news:dqvusg$ckp$1@inews.gazeta.pl...
    > Wadliwy. Brak podpisu wystawiającego.
    > Potem fałszowany.

    Wadliwy na pewno. Ale w żadnym wypadku nie fałszowany.