  • 31. Data: 2008-08-10 10:40:05
    Temat: Re: Mandat a pracodawca
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    news:g7he0o$299$1@news.onet.pl...

    > Tak? Od kiedy? Jaki przepis reguluje stan drzwiczek schowka lub gniazda
    > zapalniczki?

    No to żebyś się nie rozpędzał: oświetlenie tylnej tablicy
    rejestracyjnej=rozjechanie pieszego na pasach?

    Wąchaliście coś?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2008-08-10 10:41:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > A co do mandatu, to Ty jako kierowca powinieneś odmówić wyjazdu samochodem
    > niesprawnym i Ty popełniłeś wykroczenie, a nie on.

    Właściciel również ponosi odpowiedzialność. Zajrzeć proszę do KW.

  • 33. Data: 2008-08-10 10:42:54
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Ale można stać na łysych. :D

    Łyse opony (mózgowe) ma sqlwysyn;))

  • 34. Data: 2008-08-10 12:01:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 sierpień 2008 12:40
    (autor Nostradamus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g7mgi7$229q$1@opal.icpnet.pl>):

    > No to żebyś się nie rozpędzał: oświetlenie tylnej tablicy
    > rejestracyjnej=rozjechanie pieszego na pasach?

    Możesz łaskawie zacytować, gdzie tak napisałem?

    --
    Tristan

  • 35. Data: 2008-08-10 17:11:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Właściciel również ponosi odpowiedzialność. Zajrzeć proszę do KW.

    Jak mu udowodnisz, że wiedział, że opony są niesprawne?

  • 36. Data: 2008-08-10 21:19:34
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jak mu udowodnisz, że wiedział, że opony są niesprawne?

    Gdzie w art.96 KW widzisz potrzebę udowadniania czegokolwiek?
    Twoje pytanie rodzi kolejne:jak udowodnisz właścicielowi/kierowcy, że
    wiedział o braku aktualnych badań technicznych ? Tu nic nie trzeba
    udowadniać.

  • 37. Data: 2008-08-11 05:55:02
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus pisze:
    > Gdzie w art.96 KW widzisz potrzebę udowadniania czegokolwiek?

    w części ogólnej kodeksu wykroczeń
    choć rzeczywiście nie ma potrzeby udowodnienia świadomości

    > Twoje pytanie rodzi kolejne:jak udowodnisz właścicielowi/kierowcy, że
    > wiedział o braku aktualnych badań technicznych ? Tu nic nie trzeba
    > udowadniać.

    a dostrzegasz różnicę między czynem zabronionym a wykroczeniem?

    KG

  • 38. Data: 2008-08-11 10:21:23
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > a dostrzegasz różnicę między czynem zabronionym a wykroczeniem?

    Ja tak.
    To ty sądzisz, że wystarczy aby właściciel/posiadacz powiedział , że nie
    wiedział jaki jest stan techniczny pojazdu aby uczynić art.96KW przepisem
    martwym.

  • 39. Data: 2008-08-11 20:12:00
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Nostradamus wrote:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:g7h34f$sbg$1@news.onet.pl...

    > Podaj artykuł.

    \Sprawdź sobie sam, łaskawco, jakie uchybienia mogą spowodować
    zatrzymanie dowodu rejestracyjnego czyli uznanie, że pojazd może
    zagrażać bezpieczenstwu.

    Nie myślę tu o braku dowodu uezpieczenia OC, bo to kretynizm pierwszej wody.

    M.

  • 40. Data: 2008-08-11 20:43:48
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > \Sprawdź sobie sam, łaskawco, jakie uchybienia mogą spowodować zatrzymanie
    > dowodu rejestracyjnego czyli uznanie, że pojazd może zagrażać
    > bezpieczenstwu.

    Niesprawne prawe światło stopu=przejechanie pieszego na pasach, łaskawco?
    ;))