  • 11. Data: 2008-02-11 13:59:31
    Temat: Re: Mandat
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Budzik pisze:

    > dzieki za taka rade, ale mam zamiar jednak zaplacic.

    No i zapłacisz, tylko że później. Rada jest jak najbardziej zgodna ze
    stanem faktycznym. Nie rozumiem dlaczego takie rozwiązanie Ci nie
    odpowiada ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 12. Data: 2008-02-11 16:46:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No i zapłacisz, tylko że później. Rada jest jak najbardziej
    > zgodna ze
    > stanem faktycznym. Nie rozumiem dlaczego takie rozwiązanie Ci nie
    > odpowiada ?

    nie odpowiada mi bo w przyrodzie nic nie ginie. Ja nie place w terminie,
    zaczyna sie tym zajmowac jeden urzednik, drugi, trzeci, wysylaja do mnie
    jakies pisma - generalnie marnotrawione sa pieniadze.
    Niemniej dowiedzialem sie zeby wpisac w tytul pesel, w miare dokladnie
    okreslic kiedy ten mandat byl i wystarczy.

    "W demokracji wolno głupcom głosować,
    w dyktaturze wolno głupcom rządzić." Bertrand Russell

  • 13. Data: 2008-02-11 16:58:17
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Niemniej dowiedzialem sie zeby wpisac w tytul pesel, w miare dokladnie
    > okreslic kiedy ten mandat byl i wystarczy.

    ...no no zycze powodzenia potem w wyjasnianiu tego wszystkiego ...:-)))
    wtedy dopiero zmarnotrawisz pieniadze czas swoj i urzedasow ktorzy i tak sa
    najwiekszymi darmozjadami w Polsce
    a ze o nerwach i straconym zdrowiu nie wspomne ...
    a niedaj Bóg jak zgubisz ten swistek z wykaligrafowanym peselem to wtedy sie
    napocisz i zaplacisz jeszcze raz !!!
    gratuluje koncepcji;-)))
    ale postawa piekna;-) obywatelska
    pzdr.
    pawel

  • 14. Data: 2008-02-11 23:21:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pawel p...@p...onet.pl ...

> [...]
    > ktorzy i tak sa najwiekszymi darmozjadami w Polsce
    > a ze o nerwach i straconym zdrowiu nie wspomne ...

    no mam nadzieje ze nie masz racji i ze jednak osoba ksiegujaca przelewy z
    ktora rozmawialem wie lepiej.

    > a niedaj Bóg jak zgubisz ten swistek z wykaligrafowanym peselem to
    > wtedy sie napocisz i zaplacisz jeszcze raz !!!

    jak mozna zgubic przelew w historii konta?

    > gratuluje koncepcji;-)))
    > ale postawa piekna;-) obywatelska

    staram sie, nawet krew oddaje... :)

  • 15. Data: 2008-02-12 15:31:25
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Budzik pisze:

    > no mam nadzieje ze nie masz racji i ze jednak osoba ksiegujaca przelewy z
    > ktora rozmawialem wie lepiej.

    Więc dlaczego owa lepiej wiedząca osoba nie poinformowała Cię o
    szczegółach sprawy ? Podaj jej PESEL i określ w miarę dokładnie kiedy
    ten mandat był. Zobacz czy faktycznie wie jak zaksięgować taką wpłatę.

    > staram sie, nawet krew oddaje... :)

    Co się bardzo chwali.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 16. Data: 2008-02-14 15:06:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > szczegółach sprawy ? Podaj jej PESEL i określ w miarę dokładnie kiedy
    > ten mandat był. Zobacz czy faktycznie wie jak zaksięgować taką wpłatę.

    juz przelałem wiec po ptokach :)

    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.