  • 1. Data: 2006-02-06 06:54:09
    Temat: Mandat...
    Od: "am" <g...@v...pl>

    Hej
    Dostalem mandat za przejscie w niedozwolonym miejscu. Studiuje i nie pracuję
    wiec nie mam z czego zaplacic, czy cos mi grozi jak nie zaplace?
    Z gory dzieki za odp.
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-02-06 06:57:49
    Temat: Re: Mandat...
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    am wrote:
    > Hej
    > Dostalem mandat za przejscie w niedozwolonym miejscu. Studiuje i nie pracuję
    > wiec nie mam z czego zaplacic, czy cos mi grozi jak nie zaplace?

    Poczekają aż skończysz studia i zaczniesz pracować.
    Przecież takiego oprocentowania jak karne odsetki, to żadne banki nie dają.

  • 3. Data: 2006-02-06 07:07:26
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > Poczekają aż skończysz studia i zaczniesz pracować.
    > Przecież takiego oprocentowania jak karne odsetki, to żadne banki nie
    > dają.

    Oj... prawda, prawda. Chciałbym wziąść kredycik na takich odsetkach, jak
    od mandatu. 0,00% w skali roku - istny raj.

  • 4. Data: 2006-02-06 07:09:10
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Oj... prawda, prawda. Chciałbym wziąść kredycik na takich odsetkach,
    > jak od mandatu. 0,00% w skali roku - istny raj.

    "Rzeczywista stopa oprocentowania" może okazać się dużo wyższa, jeśli
    dodamy koszty egzekucji.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 5. Data: 2006-02-06 07:17:06
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    > "Rzeczywista stopa oprocentowania" może okazać się dużo wyższa, jeśli
    > dodamy koszty egzekucji.

    Kilka lat temu za przejście na czerownym świetle o godz. 4.30 w nocy,
    dostałem mandacik 20 zł.
    Po 3 latach US odciągnął mi (ze zwrotu podatku) za ten mandat wraz z
    kosztami egzekucji jakies 24 zł.

  • 6. Data: 2006-02-06 07:30:19
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Johnson <j...@n...pl>

    > "Rzeczywista stopa oprocentowania" może okazać się dużo wyższa,
    > jeśli dodamy koszty egzekucji.

    To mandat za przejście w niedozwolym miejscu, a nie za jazdę bez biletu.

  • 7. Data: 2006-02-06 08:04:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek wrote:

    > Poczekają aż skończysz studia i zaczniesz pracować.
    > Przecież takiego oprocentowania jak karne odsetki, to żadne banki nie dają.

    Fakt. Taki kredyt to marzenie. Mandaty to zasadniczo 0%, ale nawet
    ustawowe karne odsetki to i tak pryszcz w porównaniu z normalnym
    kredytem konsumpcyjnym (po małym nieporozumieniu z PeKaO SA - chamsko
    zlikwidowali mi linię kredytową - doszedłam do ugody spłaty w ratach
    przy oprocentowaniu 1,5*ustawowe: wyszło jakieś 2% taniej, niż jakby mi
    tę linię kredytową przywrócili ;) )

  • 8. Data: 2006-02-06 11:51:40
    Od: "am" <g...@v...pl>

> [...]
    > dostałem mandacik 20 zł.
    > Po 3 latach US odciągnął mi (ze zwrotu podatku) za ten mandat wraz z

    no ok, a czy nie ulega to po pewnym czasu przedawnieniu?

  • 9. Data: 2006-02-06 11:52:01
    Od: "am" <g...@v...pl>

> [...]
    > dostałem mandacik 20 zł.
    > Po 3 latach US odciągnął mi (ze zwrotu podatku) za ten mandat wraz z

    no ok, a czy nie ulega to po pewnym czasie przedawnieniu?

  • 10. Data: 2006-02-06 12:11:57
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    am napisał(a):

    > no ok, a czy nie ulega to po pewnym czasie przedawnieniu?

    Ulega, abo co ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum