  • 1. Data: 2010-06-24 20:55:42
    Temat: Mam reklamowac czy odeslac ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Kupilem aparat fotograficzny w jednym ze internetowych sklepow. Wszytsko ok,
    ale nie dziala mi w nim modul GPS.
    Co moge teraz zrobic aby bylo szybcie i bezproblemowo ? Reklamowac w
    serwisei (Panasonica) czy np moge wyslac do nadawcy aby mi wymienil na
    sprawny (paczka dzisiaj odebrana)

    Fantom

  • 2. Data: 2010-06-24 21:22:00
    Temat: Re: Mam reklamowac czy odeslac ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Co moge teraz zrobic aby bylo szybcie i bezproblemowo ? Reklamowac w
    > serwisei (Panasonica) czy np moge wyslac do nadawcy aby mi wymienil na

    Ja bym reklamował z tytuł niezgodności z umową. Może napiszę trywializm,
    więc przepraszam, ale ... wiesz, że ten moduł nie działa w pomieszczeniu na
    początku i musisz go na "spacer" za pierwszym razem wziąć, by sobie
    poznajdował satelity? Potem czasem Ci wewnątrz zadziała.

  • 3. Data: 2010-06-25 06:07:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Co moge teraz zrobic aby bylo szybcie i bezproblemowo ? Reklamowac w
    > serwisei (Panasonica) czy np moge wyslac do nadawcy aby mi wymienil na

    Jeśli kupowałeś jako konsument (osoba fizyczna a nie działalność) od
    jakiejś firmy, to zasadniczo masz 10 dni na odstąpienie od umowy (zakup
    poza siedzibą firmy).

    Co do samego niedziałania...Instrukcję przeczytałeś? Wszystko zgodnie z
    nią robiłeś? Czym się objawia niedziałanie? Gdzie to sprawdzałeś? W
    budynku może?

  • 4. Data: 2010-06-25 20:21:54
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

> [...]
    > na początku i musisz go na "spacer" za pierwszym razem wziąć, by sobie
    > poznajdował satelity? Potem czasem Ci wewnątrz zadziała.

    Specjalnie wyszedlem z tym na dluzszy spacer z psem :)
    I ani sam ani wymuszony z menu nic nie znalazl. Ciagle przy rysunku satelit
    jest 0

    Fantom