  • 41. Data: 2012-10-17 23:19:47
    Temat: Re: Mam prawo wiedzieć?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Garg07. wrote:
    > Mnie też ponoć banował, widać umiejętność konfiguracji KFa przerasta
    > jego trzy-cyfrowe IQ.

    z dwoma zerami na początku

  • 42. Data: 2012-10-18 06:32:03
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    > z dwoma zerami na początku

    Nie, nie! Z dwójką z przodu, potem zero, potem przecinek i kolejne zera ...

  • 43. Data: 2012-10-18 08:16:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2012 23:02, witek pisze:

    > a taki jeden co dostał w ucho od ochroniarza w markecie i mu sie od tego
    > czasu cos poprzestawiało.

    ....napisała pizda, która trwożnie siedzi za klawiaturą pod anonimowym
    pseudonimem.

  • 44. Data: 2012-10-18 08:18:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 17.10.2012 23:00, witek pisze:

    > to w takim razie pozostaje ci psychiatra.

    No i znowu robisz projekcję swoich problemów...

    > bo za kazdym razem dopierdzielasz sie do najmniej istotnego szczegółu.

    LOL

  • 45. Data: 2012-10-18 08:43:49
    Od: Olgierd // via Gógle <o...@g...com>

    W dniu środa, 17 października 2012 17:16:07 UTC+2 użytkownik qwerty napisał:

    > A przypadkiem operator nie jest zmuszony przechowywać nagrań przez rok?

    Nie :)
    Nie przez rok, lecz przez dwa lata, ale na szczęście nie nagrań, lecz wykazu połączeń
    zestawionych (i pewnie niezestawionych też).

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 46. Data: 2012-10-18 10:12:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-17, qwerty <q...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Problemem nie jest miejsce - większość osób komunikuje się przez SMS.
    > Popatrz na ceny dysków >= 1 TiB. Są niesamowicie tanie.

    Dyski serwerowe są niesamowicie tanie?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 47. Data: 2012-10-18 10:15:49
    Temat: Re: Mam prawo wiedzie ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-10-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Danych osobowych nie można za granicę eksportować, a Ty chcesz treści umów
    > chronione tajemnicą :-)

    Do krajów UE chyba można? (Amazon ma też centrum w Irlandii).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 48. Data: 2012-10-18 13:19:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Danych osobowych nie można za granicę eksportować, a Ty chcesz treści umów
    > chronione tajemnicą :-)

    Nawet jak zostaną zaszyfrowane?

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 49. Data: 2012-10-18 14:44:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wrzuc mnie juz do KF, prosze.

  • 50. Data: 2012-10-18 15:00:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.10.2012 14:44, witek pisze:

    > wrzuc mnie juz do KF, prosze.

    Aż tak cię boli, że wykazałem twoją potężną lukę w rozumowaniu w kwestii
    tego nagrywania?