  • 1. Data: 2009-10-25 19:46:59
    Temat: Mały problem
    Od: "adam" <a...@w...pl>

    Witam,
    omyłkowo wysyłając mailing do swoich klientów z zapytaniem czy chcą otrzymać
    informacje o najnowszym produkcie użyłem funkcji, która wysłała do każdego
    listę wszystkich moich klientów (ponad 1000 osób). Około 20% tych maili
    zawiera w "tytule" imię i nazwisko.

    Czy za rozesłanie wiadomości przez korespondencję masową (DW) i to, że
    ujawniłem e-maile innych klientów może mi coś grozić? ....

    z góry dziękuję

  • 2. Data: 2009-10-25 20:17:29
    Temat: Re: Mały problem
    Od: "adam" <a...@w...pl>

    Dodatkowo (dla tych którzy wiedzą o co chodzi) w programie pocztowym została
    użyta funkcja DW (do wiadomości) zamiast UDW (utajnione do wiadomości) i
    przez to całą listę do których trafiła ta wiadomość otrzymał każdy kto się
    na niej znajdował (z książki kontaktowej Outlook).

  • 3. Data: 2009-10-26 00:29:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości) i przez to całą listę do których trafiła ta wiadomość
    > otrzymał każdy kto się na niej znajdował (z książki kontaktowej Outlook).

    To adersy firm i osób prowadzących działaność gospdoarczą, czy osób
    prywatnych?

  • 4. Data: 2009-10-26 08:40:49
    Od: kaźmir kazikowski <k...@g...com>

    On 25 Paź, 21:17, "adam" <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > przez to całą listę do których trafiła ta wiadomość otrzymał każdy kto się
    > na niej znajdował (z książki kontaktowej Outlook).

    dałes konkurencji adresy, zamist u ciebie kupia gdzie indziej, admin
    tylko czego

  • 5. Data: 2009-10-26 09:56:37
    Od: "adam" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To adersy firm i osób prowadzących działaność gospdoarczą, czy osób
    > prywatnych?

    No niestety są to adresy firm i osób prywatnych, które kontaktowały się z
    moją firmą oraz klienci. To chyba naruszenie prywatności, ale nie wiem co
    może mi grozić za to, że ktoś oskarży mnie o to, że podałem jego adres
    e-mail 1000 osobom i wiedzą one teraz że kontaktowały się z moją firmą i/lub
    zakupiły u mnie produkt.

    Troszkę niebezpiecznie się robi, że przez jedno złe kliknięcie można sobie
    narobić kłopotu...