  • 11. Data: 2005-09-12 20:12:49
    Temat: Re: Maltretowanie dzieci przez nauczycieli i MEN - odszkodowanie.
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    On Mon, 12 Sep 2005 15:07:43 +0200, Adam Ludzki
    <computer@spamowi_nie.net> wrote in article
    <dg3ujs$ggo$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    > Apropo tematu "Znieść obowiązek nauki" z pl.soc.edukacja.
    >
    > Uważam, iż byłem maltretowany psychicznie przez nauczycieli i
    > pracowników MEN m.in. poprzez zmuszanie do czytania lektur obowiązkowych
    > z makabrycznymi opisami (o obozach hitlerowskich)

    Co racja, to racja. Pamiętam, że jedzenie trupów przez więźniarki
    zamknięte w bunkrze (opisane w ,,Medalionach'' Nałkowskiej), przez jakiś
    czas śniło mi się po nocach. A czytałam te potworności w liceum, bo
    chociaż ,,Medaliony'' były też lekturą (może nadobowiązkową? już nie
    pamiętam) w podstawówce, tam je nam odpuszczono (na szczęście).

    [...]
    > Czy jest ktoś chętny do zajęcia się sprawą odszkodowania z MEN ?
    > Może jakieś studentki (studenci) w ramach zajęć na studiach ?
    > Czy ktoś potrafi ładnie ująć to w słowa i paragrafy ?
    > ... czy muszę sam się tym zająć ? :(

    Pewnie tak. I pewnie nic nie wskórasz :( Ale szacunek, że w ogóle chce
    Ci się myśleć o tym, żeby zacząć...

    Pozdrawiam
    Nina
    --
    Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
    http://hell.pl/nina/ ________________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

  • 12. Data: 2005-09-13 14:15:13
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> niebacznie popelnil

    > Jest tylko jeden problem. Owo maltretowanie wynika z
    > obowiązującego prawa.
    Nie kuś. Zaraz będzie RPO, skarga konstytucyjna, SN
    moze padnie pytanie o Karolka...
    Strasburgera.

    --
    pozdro
    poreba

  • 13. Data: 2005-09-15 15:54:41
    Od: "Leszek" <l...@n...fm>

    Użytkownik "Nina Liedtke" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Co racja, to racja. Pamiętam, że jedzenie trupów przez więźniarki
    > zamknięte w bunkrze (opisane w ,,Medalionach'' Nałkowskiej), przez jakiś
    > czas śniło mi się po nocach.

    Dlaczego? Wszyscy nauczyciele uważają , ze ludzkie mięsko jest pycha;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 14. Data: 2005-09-15 19:16:17
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    Użytkowniczka "Leszek" <l...@n...fm> napisała w artykule
    <dgc5fq$nu2$1@opal.icpnet.pl>:

    > Użytkownik "Nina Liedtke" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego? Wszyscy nauczyciele uważają , ze ludzkie mięsko jest pycha;))

    Bo byłam młoda i głupia ;) Np. uważałam, że dżem jest lepszy od papryki,
    cebula jest niejadalna w ogóle, itp. Teraz gust mi się zmienił i jestem
    przekonana, że taki - dajmy na to - móżdżek z *osła miałby szansę stać
    się przebojem rynkowym ;)

    Pozdrawiam
    Nina