  • 1. Data: 2009-02-16 20:32:14
    Temat: Re: Male biuro, a zabezpieczenie danych osobowych.
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    www.google.pl/search?num=100&hl=pl&newwindow=1&safe=
    active&q=%22Wsp%C3%B3lnoty+mieszkaniowe%22+site%3Agi
    odo.gov.pl&btnG=Szukaj&lr
    JaC

    -------

    > Jakie dane osobowe, nie wyłączone z jawności na mocy ustawy o ochronie danych
    osobowych, będą w tych dokumentach?

  • 2. Data: 2009-02-16 23:41:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 16 Feb 2009, ąćęłńóśźż wrote:

    > www.google.pl/search?num=100&hl=pl&newwindow=1&safe=
    active&q=%22Wsp%C3%B3lnoty+mieszkaniowe%22+site%3Agi
    odo.gov.pl&btnG=Szukaj&lr

    Thx.
    Po prawdzie nie jest to odpowiedź na pytanie które zadałem, za to
    przewrotnie wskazuje na uzasadnienie części moich pytań.
    Strona 142, pierwszy nowy akapit (przetwarzanie danych *członków
    wspólnoty* przez samą wspólnotę, brak nakazu rejestracji).
    Różnicę wobec ew. lokatorów (w tym członków sp-ni) zdaje się
    zaznaczałem - to co innego, oni nie są właścicielami.
    Jak chodzi o "ujawnianie" to widzę że GIODO trzyma Twoją
    stronę ;), ale poruszone sprawy to dość skrajne przypadki.

    pzdr, Gotfryd