  • 11. Data: 2003-04-28 21:20:04
    Temat: Re: Mała roznica zdan
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    piecu wrote:

    > Teraz przosze odpowiedzcie mi czy to byly grozby karalne i wymuszenie
    > rozbojnicze ? bo byc moze sie myle. jesli to nie bylo to to pod co to
    > podlega ? i ile za to moze posiedziec ten najwiekszy twardziel ?
    > Jestem zdeterminowany zeby doprowadzic sprawe do konca wiec niech sceptycy
    > nic nie pisza. Nie bede poblazal takim zachowaniom, a i jeszce jedno co
    > mam mowic w poniedzialek na komendzie ?

    Zastanow sie czy jestes w stanie jakos uprawdopodobnic swoja wersje.
    Naliczyem ich chyba z 5-ciu w Twoim opisie i tych pieciu zezna zgodnie ze
    albo "nie wiedza o co chodzi", albo ze byles prowodyrem zajscia.
    Ogolnie rzecz biorac nie potwierdza swoich usilowan rozbojniczych :)

    Wiec jezeli nie masz jakis wiarygodnych swiadkow to kiepsko sprawe widze.

  • 12. Data: 2003-04-28 21:23:37
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    Zmieniłem nick z "piecu" na "zajac", bo ten mi sie ladniej kojarzy, do
    rzeczy.
    Byłem dzis na komendzie poczatkowo wmawiano mi ze nic z tego nie bedzie,
    nawet sugerowano mi iz lepiej zrobie jesli pojde do domu. Bardzo dobrze sie
    stalo ze spotkalem kilku znajomych policjantow na korytarzu (w tym
    naczelnika sekcji kryminalnej) przez co zeznania moje przyjęto i całą sprawe
    potraktowano jako wymuszenie rozbujnicze, grozby karalne. Nie znam tych
    lumpów ale wiem gdzie jeden z nich mieszka, za dzien dwa niebiescy zadzwonia
    jak tamtych zgarna wtedy mam stawic sie na konfrontacje..., ale napewno ni
    puszcze tego plazem.

    Nie powiedzialem czegos istotnego. 4 lata temu mialem podobna sytuacje ( ale
    z innymi zulami). Sprawe prowadzil ten sam znajomy policjant ktory spisywal
    dzis moje zeznania (nawiasem mowiac to ten znajomy tez byl sceptycznie
    nastawiony jak ten policjant do ktorego dzis trafilem). Sytuacja sprzed 4
    lat byla bardzo podobna tez kasa tez grozby karalne, tak samo brak
    swiadkow... i co ? chcecie wiedziec ?

    5 lat pozbawienia wolności dla oskarzonego, 1200 zlotych jakiejs zasadzonej
    kary oraz 10 lat pozbawienia praw publicznych. Menel siedzi juz 4 lata a
    teraz jego koledzy omijaja mnie z daleka.

    Niestety miasto nie za male nie za duze i menele z innej dzielnicy o tym nie
    slyszeli ze juz kogos wsadzilem dlatego mnie zaczepili. Pierwszy list
    napisalem bo chcialem zaciagnac opinie na temat tego co sadza grupowicze.

    Z tego co wyniak to wszystko jest chronologicznie takie samo co oznacza ze
    pewnie prokurator bedzie ten sam co sprzed 4 laty.

    Dziekuje za udzielone wsparcie

  • 13. Data: 2003-04-28 21:25:58
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

> [...]
    > Ogolnie rzecz biorac nie potwierdza swoich usilowan rozbojniczych :)
    >
    > Wiec jezeli nie masz jakis wiarygodnych swiadkow to kiepsko sprawe widze.

    Swiadkow zadnych poza kumplem ktory pojawil sie po zdarzeniu i pokazalem mu
    oddalajacych sie meneli, ale o tym koledze wspomnialem dzis w zeznaniach.

  • 14. Data: 2003-04-28 21:56:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    zajac wrote:

    > Swiadkow zadnych poza kumplem ktory pojawil sie po zdarzeniu i pokazalem
    > mu oddalajacych sie meneli, ale o tym koledze wspomnialem dzis w
    > zeznaniach.

    No to jak chcesz przekonac kogos do swojej wersji wydarzen?
    Oczywiscie nie popieram w zadnym razie tych meneli, ale prawde mowiac to
    moze szkoda Twojego czasu i nerwow?

    Oni zeznaja ze sobie stali i pili piwko a Ty podszedles i zaczales ich
    wyzywac od nierobow i nieudacznikow. Albo wymysla cokolwiek innego.

    Przykro mi, ale do ukarania kogokolwiek na podstawie ze twierdzisz ze bylo
    tak a nie inaczej nie dojdzie.

    Pozytywny aspekt jest taki ze ten fakt zostanie odnotowany i byc moze beda
    sie bali robic dalej takie numery.

  • 15. Data: 2003-04-28 22:10:49
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Tomasz Pyra napisał:
    > Przykro mi, ale do ukarania kogokolwiek na podstawie ze twierdzisz ze bylo
    > tak a nie inaczej nie dojdzie.

    czyli co, jak ich było pięciu, to poszkodowany musi miec więcej niż 5
    świadków? paranoja

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2003-04-29 10:54:29
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    Ty nadawałbyś się na adwokata, tak jak wszyscy wypowiadający się poniżej.
    Bez obrazy, ale gadadzie wierutne bzdury.
    Wiarygodności złożonych zeznań osądzi Sąd, pozatym podstawowym prawem
    podejrzanego jest prawo do obrony na wszelkie sposoby, może nawet składać
    fałszywe wyjśnienia i nikt go z tego powodu nie ukarze. Inaczej jest w
    przypadku świadka, ten zawsze zeznaje zawsze po uprzedzeniu o
    odpowiedzialności karne za składanie fałszywych zeznań.
    To że jest jeden przeciw pięciu o niczym nie świadczy.
    Pytanie do sceptyków, jaki interes miałby on w fałszywym oskarżeniu tych
    ludzi.

    To właśnie z takiego powodu jak sceptyzm, wielu bandytów chodzi sobie po
    ulicach, dokonuje rozbojów i czuje się bezkarnymi, a jak ktoś się zdecyduje
    na działanie to zawsze znajdą się wiechrzyciele, którym nie spodoba się, że
    ktoś czepia się tak cichych, spokojnych i miłych bandytów, którzy proszą
    tylko o 50 groszy na winko. A jak ktoś nie ma ma, lub nie chce dać, to
    zaqspokoją swoją rządzę posiadania naprzykład zabierając zegarek, stanowiący
    np. pamiątkę po tym jak komuś niechcący musną lekko palcem nos i go złamią,
    przy okazji niechcący (oczywiście) podbijając jeszcze oko.

    Therion

  • 17. Data: 2003-04-29 12:46:20
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    Zgadzam sie po czesci z Wami, natomisat adwokatem zobaczymy czy zostane (
    roznie bywa z ta aplikacja :) ). Wiem tylko jedno Ja mowie prawde i nie
    popuszcze tym skurwielom... Zobaczymy jak sie sytuacja potoczy czy bedzie z
    ego sprawa czy nie.
    Napewno napisze o dalszym rozwoju wydarzen

  • 18. Data: 2003-04-29 12:51:28
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    Tak na marginesie to przepraszam za bledy ortograficzne i za to ze zjadam
    literki

  • 19. Data: 2003-04-30 00:13:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    | przypadku świadka, ten zawsze zeznaje zawsze po uprzedzeniu o
    | odpowiedzialności karne za składanie fałszywych zeznań.

    Czy nigdy nie widziałeś, albo nie słyszałeś o fałszywych zeznaniach? To, że
    ktoś zeznaje pod odpowiedzialnością karną, nie znaczy, że nie może kłamać.

    | To że jest jeden przeciw pięciu o niczym nie świadczy.

    Oczywiście nie przesądza rzeczy, ale wiarygodność takiego świadka spada, tym
    bardziej, że spośród tych pięciu tylko jeden będzie oskarżonym, pozostali
    najpewniej będą świadkami, skoro w zdarzeniu poniekąd czynnego udziału nie
    wzięli.

    | Pytanie do sceptyków, jaki interes miałby on w fałszywym oskarżeniu tych
    | ludzi.

    Po pierwsze niekoniecznie musi mieć jakikolwiek interes, by ich fałszywie
    oskarżać. Strach ma wielkie oczy. Może faktycznie stało tam kilku "dużych" i
    powiedzieli może w żartach coś głupiego, a facet się przejął. Nie było mnie
    tam, więc nie mogę ocenić. Po drugie, to możemy wymyślić wiele potencjalnych
    powodów, przy czym z uwagi na brak danych, będą to tzw. dywagacje
    akademickie. Nie wiem, czy jakiś miał, ale to nie ma nic do rzeczy. Winę
    należy udowodnić.

> [...]
    złamią,
    | przy okazji niechcący (oczywiście) podbijając jeszcze oko.

    Moim zdanie lepiej, by dziesięciu winnych pozostało na wolności, niż jednego
    niewinnego by skazano.

  • 20. Data: 2003-04-30 03:27:35
    Od: "Maciej Szyszko" <t...@N...gazeta.pl>

    gosciu zle robisz, zapomnij o calej sprawie i przepros miesniakow. dostana
    poczuenie, moze grzywne jakas a przy okazji spala ci dom, przebija opony w
    samochodzie albo cos gorszego czego nigdy nikomu nie udowodniesz. lepiej
    siedziec cicho w takich przypadkach!