  • 1. Data: 2003-04-27 11:36:56
    Temat: Mała roznica zdan
    Od: "piecu" <p...@p...pl>

    W dniu wczorajszym mialem taka mala roznice zdan pod jednym z blokow, opisze
    w miare krotko cala historie...
    Moja kochana mamusia wyslala mnie do znajomej ktora mieszka w bloku aby
    podac jej pewna kartke.
    Podjechalem pod blok grzecznie zaparkowalem samochod i na sciezce do klatki
    spotkalem dwoch miesniakow. Jeden z tych meneli (byli troszke pijani)
    najpierw chcial wyrwac ta kartke (co jemu sie nie udalo) nastepnie
    powiedzial "dawaj 50 groszy" ten drugi przez caly czas byl cicho (znam go z
    widzenia i wiem gdzie mieszka). Ja z lekkim oburzeniem odpowiedzialem ze nie
    mam, po czym wyminalem ich i wszedlem do klatki. Zostawilem u znajomej co
    mialem zostawic i zszedlem na dol. Na parterze przy wyjsciu stalo tych dwoch
    wspomnianych plus jeszcze jakis dwoch ktorych nie znam. Ten ktory wczesniej
    zarzadal 50 groszy zagrodzil mi wyjscie stojac w drzwiach i ponowil zadanie
    "dawaj 50 groszy" na co ja stanowczo odpowiedzialem nie mam i zaczela sie
    lekka szamotanina w czasie ktorej ten cwaniaczek siegnal do kieszeni z
    ktorej wystawal moj portfel ale nie udalo mu sie go wyciagnac bo go
    odepchnalem. Troszke mnie to zdenerowowalo. Stanalem tylem do wyjscia za
    soba mialem dwoch cwaniaczkow i przed soba kolejnych dwoch (tych ktorzy
    zadali pieniedzy) i powiedzialem cos takiego "Czy Ty wiesz jak ja sie
    nazywam, czy ty wiesz kim ja jestem" jeden z nich wyraznie stonowal ale za
    to ten ktory zadal 50 groszy jeszcze bardziej sie zdenerwowal ale tamten
    cichy trzymal go za ramie... Jakos udalo mi sie wyjsc z klatki w strone
    samochodu ale oni szli caly czas za mna. Ten jeden ktory chcial te slawente
    50 groszy wykrzykiwal "zajebe cie, zapierdole cie, zabije cie...".
    Wyciagnalem telefon krece 112 wsiadlem do samochodu i czekam az chlopaki
    podjada. Ci dwaj pomysleli ze zaraz odjade dlatego schowali sie do klatki
    ale zauwarzyli ze nie odjerzdzam totez ten najodwazniejszy wyskoczyl znowu z
    klatki i zaczal sypac standardowymi tekstami z rekawa "zajebe cie chuju,
    zabije... itp" caly czas tamten drugi go powstrzymywal i trzymal za ramie.
    Po jakims czasie chyba kapneli sie ze dzwonilem na 112 i uciekli. Podjechali
    niebiescy poszukalismy ich troche ale wcielo ich na dobre. Panowie z patrolu
    zapytali sie co chce z tym zrobic, na co ja odpowiedzialem ze chce wniesc
    oskarzenie. Podjechalem na komende porozmawialem z dyzurnym i mam w
    poniedzialek zlozyc zeznania. Koniec

    Teraz przosze odpowiedzcie mi czy to byly grozby karalne i wymuszenie
    rozbojnicze ? bo byc moze sie myle. jesli to nie bylo to to pod co to
    podlega ? i ile za to moze posiedziec ten najwiekszy twardziel ?
    Jestem zdeterminowany zeby doprowadzic sprawe do konca wiec niech sceptycy
    nic nie pisza. Nie bede poblazal takim zachowaniom, a i jeszce jedno co mam
    mowic w poniedzialek na komendzie ?

  • 2. Data: 2003-04-27 12:11:21
    Temat: Re: Mała roznica zdan
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2003-04-27 14:33:29
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Adas napisał:
> [...]

    tnij k.. cytaty!!!!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-04-27 15:25:31
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "scream" napisał w wiadomości
    > tnij k.. cytaty!!!!

    taka mała różnica zdań ;-))

  • 5. Data: 2003-04-27 15:57:47
    Temat: Odp: Mała roznica zdan
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik scream <s...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b8gpph$a0l$...@n...onet.pl...

    > tnij k.. cytaty!!!!

    Jak to milo, ze nie tylko mnie dopowadza to do szewskiej pasji.

    Depi.

  • 6. Data: 2003-04-27 18:21:11
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

> [...]
    > nic nie pisza. Nie bede poblazal takim zachowaniom, a i jeszce jedno co

    1.
    - jeżeli nic Ci nie zabrali to było to - usiłowanie rozboju - art. 13 par. 1
    kk w zw. t art, 280 par 1 kk.
    - jeżeli cokolwiek materialnego Ci zabrali - rozbój - art. 280 par. 1 kk

    2.
    W tym przypadku rozbój pochłanaia grożby.
    "Kto kradnie, używając przemocy wobec osoby lub grożąc grożąc
    natychmiastowym jej użyciem albo doprowadza do stanu nieprzytomności lub
    bezbronności"
    np. do stanu bezbronności można zostać doprowadzonym przy pomocy gróźb.

    pozdrawiam
    i nie pobłażaj
    bandytów trzeba ścigać
    i karać ....

    Therion

  • 7. Data: 2003-04-27 18:47:12
    Od: "zajac" <z...@z...pl>

    Nic mi nie zabrali ani nie mieli ze soba zadnej broni poza piesciami
    Dzieki serdecznie za pomoc. Ide jutro na komende. Napisze jak sie sytuacja
    rozwinela

  • 8. Data: 2003-04-27 19:48:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Usiłowanie rozboju. Przy czym dość cienkie do udowodnienia, ale jednak.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-

  • 9. Data: 2003-04-28 16:14:09
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    > Usiłowanie rozboju. Przy czym dość cienkie do udowodnienia, ale jednak.

    Dlaczego ???

    Jeżeli będzie konsekwentny do końca to pójdą siedzieć, tym bardziej, że śą
    jeszcze osoby nieznane ...

    Therion

  • 10. Data: 2003-04-28 19:45:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Dlaczego ???

    Co, dla czego? Z czym się nie zgadzasz?

    | Jeżeli będzie konsekwentny do końca to pójdą siedzieć, tym bardziej, że śą
    | jeszcze osoby nieznane ...

    Wiesz, konsekwentny, to on może być do woli. Jak inni świadkowie się nie
    znajdą, a żule przedstawią własny pogląd na sprawę, to może się to wszystko
    rozmyć i tyle.