  • 31. Data: 2007-05-05 16:44:27
    Temat: Re: Maja robic zdjecia do filmu fabularnego
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > To nie takie proste. W wypadku anten satelitarnych musieli by wdzierać
    > się do cudzych domów itd.

    Niekoniecznie.

    > Handlujący na bazarach innostrancy z reguły
    > robią to mniej lub bardziej nielegalnie, więc prościej na nich prawnie
    > wymusić to, albo owo.

    Handlowali legalniej od 'krajowców'.

  • 32. Data: 2007-05-05 20:51:36
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@p...gmail.com>

    Dnia Sat, 5 May 2007 14:43:04 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Znając realia sytuacji, gdy naprawdę są podstawy do zdjęcia czegoś z elewacji i
    > spółdzielnia walczy z lokatorem latami podejrzewam, że ten film się może mocno
    > opóźnić.

    Zdaje się "Pianistę" kręcili w Warszawie. Jak to zostało rozwiązane z
    mieszkańcami ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net + http://grupy.3mam.net

  • 33. Data: 2007-05-06 11:57:35
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    On Sat, 05 May 2007 18:31:07 +0200, Wrak Tristana <n...@s...pl>
    wrote:

    >W odpowiedzi na pismo z sobota, 5 maja 2007 10:57
    >(autor Kubus
    >publikowane na pl.soc.prawo,
    >wasz znak: <h...@4...com>):

    >Jak to Hoffman to przepędźcie psami.... Już dość szkód narobił....

    To nie Hoffman. Wiecej tu:
    http://www.filmweb.pl/W+Legnicy+powstanie+polsko-nie
    miecka+%22Kobieta+nieznana%22+,News,id=33566

  • 34. Data: 2007-05-06 12:15:07
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    On 5 May 2007 07:08:38 -0700, Rafal M <r...@g...com>
    wrote:

    >Ona PCV tez kaza wybijac?:>

    Takie okna beda "wysloniete",moze deskami, na innych ma byc jakas
    folia imitujaca pekniete szyby. Takze swiezo pomalowane balkony beda
    przemalowane, zeby udawaly stare; potem ma to byc ponownie pomalowane,
    zeby przywrocic stan przed postarzaniem. To samo z niektorymi
    drewnianymi oknami. Zaciemnione mieszkania, brak mozliwosci otwierania
    okien - caly ten balagan ma trwac, wg projektu umowy producenta z
    filmu z zarzadca naszej wspolnoty, od 7 maja do 7 lipca, plus
    ewentualne pozniejsze dokretki. Napisalem sprzeciw do zarzadcy
    wspolnoty.

  • 35. Data: 2007-05-06 16:08:32
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 6 maja 2007 13:57
    (autor Kubus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <a...@4...com>):

    > To nie Hoffman. Wiecej tu:

    http://www.filmweb.pl/W+Legnicy+powstanie+polsko-nie
    miecka+%22Kobieta+nieznana%22+,News,id=33566

    E... Brzmi ciekawie, czemu nie możecie się ugiąć i pomóc filmowcom? Ja bym
    się cieszył, jakby u mnie działali... Filmy się przyjemnie ogląda, a pomóc
    w kręceniu już nie?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

  • 36. Data: 2007-05-06 16:56:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > E... Brzmi ciekawie, czemu nie możecie się ugiąć i pomóc filmowcom? Ja bym
    > się cieszył, jakby u mnie działali... Filmy się przyjemnie ogląda, a pomóc
    > w kręceniu już nie?

    Dobre jedzonko też się przyjemnie je - to może tak zajmę twoje lokum na
    jakąś pieczarkarnię albo co, a ty się zamknij i ciesz się, że będziesz
    mógł potem w sklepie kupić te pieczarki.

  • 37. Data: 2007-05-06 17:10:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kubus napisał(a):

    > To nie Hoffman. Wiecej tu:
    > http://www.filmweb.pl/W+Legnicy+powstanie+polsko-nie
    miecka+%22Kobieta+nieznana%22+,News,id=33566

    Z opisu sądząc kasę mają. I jak chcą sobie film kręcić, to muszą dogadać
    się z mieszkańcami, handlowcami i wszystkimi innymi.

    Swoją drogą oni tam piszą, że mają zacząć w czerwcu...

  • 38. Data: 2007-05-06 17:32:25
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Maj, 18:08, Wrak Tristana <n...@s...pl> wrote:

    > E... Brzmi ciekawie, czemu nie możecie się ugiąć i pomóc filmowcom? Ja bym
    > się cieszył, jakby u mnie działali... Filmy się przyjemnie ogląda, a pomóc
    > w kręceniu już nie?

    Priducent produkuje film nie po to zeby go ogladnac, ale po to by
    zarobic.
    Niech wiec placi za uslugi mieszkancow.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 39. Data: 2007-05-06 17:40:43
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 6 Maj, 14:15, Kubus <k...@c...com.pl> wrote:

    > Takie okna beda "wysloniete",moze deskami, na innych ma byc jakas
    > folia imitujaca pekniete szyby. Takze swiezo pomalowane balkony beda
    > przemalowane, zeby udawaly stare;

    Lol - i Ty im masz na to pozwolic za friko?

    Niech to sobie zrobia, a Wam zapewnia miesieczne wakacje na
    Karaibach ;) - nie wyobrazam sobie zakazu otwierania okien w lecie ;p

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 40. Data: 2007-05-06 18:31:22
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    On Sun, 06 May 2007 19:10:05 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

> [...]
    >się z mieszkańcami, handlowcami i wszystkimi innymi.
    >
    >Swoją drogą oni tam piszą, że mają zacząć w czerwcu...

    Od jutra, tj. 7 maja, beda zmieniac wyglad ulicy, aby w czerwcu mozna
    bylo robic zdjecia plenerowe. W lipcu sprzatanie i przywracanie stanu
    dzisiejszego. Spotkanie mieszkancow z producentem ma byc 9 maja.