  • 21. Data: 2007-05-05 08:16:57
    Temat: Re: Maja robic zdjecia do filmu fabularnego
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 5 maja 2007 01:01
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f1getf$m2s$2@inews.gazeta.pl>):

    > Żadna

    A może tak ,,Zastąp''?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeżeli wyślesz list na adres: b...@e...pl to nie dojdzie do mnie,
    tylko do jednego takiego spamera.

  • 22. Data: 2007-05-05 08:57:09
    Od: Kubus <k...@c...com.pl>

    On Fri, 04 May 2007 19:42:06 +0200, Cyb
    <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> wrote:

    >po pierwsze to czyja maja zgode?
    >bo tak sami z siebie, to sobie moga pofilmowac, ale dokladnie tyle
    >samo co zwykly czlowiek.

    Maja deklaracje milosciwie nam panujacego prezydenta miasta do
    udzielenia realizatorom filmu wszelkiej pomocy. Tak jest na
    oficjalnej stronie internetowej miata Legnica.

  • 23. Data: 2007-05-05 09:13:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > I w jakim trybie ta spółdzielnia miała by nakazać zdjęcie tych anten?
    > Zwłaszcza przy proteście jej członków?

    Podczas "konserwacji elewacji" ;)

    Oczywiście jeśli anteny są np. na balkonach, a nie przykręcone do ściany
    budynku, to spółdzielnia może faktycznie im tylko "skoczyć".

  • 24. Data: 2007-05-05 10:18:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kubus napisał(a):

    > Maja deklaracje milosciwie nam panujacego prezydenta miasta do
    > udzielenia realizatorom filmu wszelkiej pomocy.

    No to jak pan prezydent chce im pomagać, to niech pomaga - niech nosi
    statywy itepe.

    A nikogo innego swoją deklaracją do pomocy zmusić nie może.

    > Tak jest na oficjalnej stronie internetowej miata Legnica.

    Niby gdzie?

  • 25. Data: 2007-05-05 11:09:23
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 05 May 2007 10:57:09 +0200, Kubus <k...@c...com.pl> wrote:

    >Maja deklaracje milosciwie nam panujacego prezydenta miasta do
    >udzielenia realizatorom filmu wszelkiej pomocy. Tak jest na
    >oficjalnej stronie internetowej miata Legnica.

    a to nic nie znaczy, bo to cos z kategorii poboznych zyczen.
    musza miec zgode wlasciciela budynku, czyli albo spoldzielnia albo
    wspolnota - tak czy siak mozesz zglaszac sprzeciw z racji
    przewidywanej uciazliwosci.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 26. Data: 2007-05-05 12:43:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:neutg4-nn.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Podczas "konserwacji elewacji" ;)
    > Oczywiście jeśli anteny są np. na balkonach, a nie przykręcone do ściany
    > budynku, to spółdzielnia może faktycznie im tylko "skoczyć".

    Znając realia sytuacji, gdy naprawdę są podstawy do zdjęcia czegoś z elewacji i
    spółdzielnia walczy z lokatorem latami podejrzewam, że ten film się może mocno
    opóźnić.

  • 27. Data: 2007-05-05 13:17:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Znając realia sytuacji, gdy naprawdę są podstawy do zdjęcia czegoś z
    > elewacji i spółdzielnia walczy z lokatorem latami podejrzewam, że ten
    > film się może mocno opóźnić.

    Chyba że prezydent Legnicy okaże się takim samym bandziorem, jak ten
    wodzuś z Radzynia Podlaskiego, który (jak to jakiś czas temu pisali)
    nielegalnie wypędził z bazaru handlarzy innych nacji, używając straży
    miejskiej jako muskułów (swoją drogą ciekaw jestem, jak to się
    skończyło...).

  • 28. Data: 2007-05-05 14:08:38
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Maj, 11:29, Kubus <k...@c...com.pl> wrote:
    > Przez co najmniej dwa miesiace kilkuset mieszkancow bedzie bez anten
    > satelitarnych, zaslonietymi oknami, mozliwosci parkowania pod domem,
    > plus kilka innych niedogodnosci. Nie jest przewidziana zadna
    > rekompensata dla lokatorow.
    > Nie chce sie na te utrudnienia zgodzic. Jako inwalida najwieksze
    > problemy mialbym z korzystania z wlasnego samochodu, ktory teraz
    > parkuje pod swoim domem. Realizatorzy filmu maja wyznaczyc gdzies
    > parking. Nawet jak dojde o kulach do samochodu, to np. zakupow z tego
    > samochodu do domu nie poniose. Jak mam postapic?

    Ona PCV tez kaza wybijac?:>

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 29. Data: 2007-05-05 15:33:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:mncug4-1e1.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> [...]
    > nielegalnie wypędził z bazaru handlarzy innych nacji, używając straży
    > miejskiej jako muskułów (swoją drogą ciekaw jestem, jak to się

    To nie takie proste. W wypadku anten satelitarnych musieli by wdzierać się do
    cudzych domów itd. Handlujący na bazarach innostrancy z reguły robią to mniej
    lub bardziej nielegalnie, więc prościej na nich prawnie wymusić to, albo owo.

  • 30. Data: 2007-05-05 16:31:07
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 5 maja 2007 10:57
    (autor Kubus
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h...@4...com>):

    > Maja deklaracje milosciwie nam panujacego prezydenta miasta do
    > udzielenia realizatorom filmu wszelkiej pomocy. Tak jest na
    > oficjalnej stronie internetowej miata Legnica.

    Jak to Hoffman to przepędźcie psami.... Już dość szkód narobił....