  • 1. Data: 2007-08-30 07:29:57
    Temat: Mafijne struktury państwa PiS
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Jak ujawnił niechętnie przed komisją do spraw służb specjalnych były szef
    MSW Janusz Kaczmarek, zasłaniając sie tajemnicą państwową, w CBŚ od kilku
    miesięcy działał program stosowania nielegalnych podsłuchów obywateli za
    pominięciem procedury sądowej. Teraz marszałek sejmu Ludwik Dorn, należący
    do zorganizowanej organizacji przestępczej PiS przekazał stenogramy z
    przesłuchań pana Kaczmarka przed speckomisją prokuratorowi generalnemu
    przynależącemu do struktur tej samej organizacji przestępczej PiS
    Zbigniewowi Ziobro, z prośbą o sprawdzenie, czy nie doszło do złamania
    tajemnicy państwa PiS.

    Czy Kaczmarka czeka wendeta?

    boukun

  • 2. Data: 2007-08-30 07:37:59
    Temat: Re: Mafijne struktury państwa PiS
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    > przynależącemu do struktur tej samej organizacji przestępczej PiS
    > Zbigniewowi Ziobro, z prośbą o sprawdzenie, czy nie doszło do złamania

    Kaczmarek i Kornatowski zostali zatrzymani.

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a

  • 3. Data: 2007-08-30 07:42:24
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"

    > Kaczmarek i Kornatowski zostali zatrzymani.

    i jeszcze Netzel

    macso

  • 4. Data: 2007-08-30 07:56:46
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fb5s4l$db5$1@inews.gazeta.pl...

    > Kaczmarek i Kornatowski zostali zatrzymani.

    Ma sie to wyczucie polityczne. Swoje przemyślenia opublikowałem najpierw na
    pl.soc.polityka o godz. 8:45, a 45 minut później moje przewidywania media
    potwierdziły.

    boukun

  • 5. Data: 2007-08-30 08:42:23
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    > pl.soc.polityka o godz. 8:45, a 45 minut później moje przewidywania media

    przeciez zostali zatrzymani o 7.
    Zeby nie bylo watpliwosci, nie uwazam Cie za normalnego ze wzgledu na
    mieszanie w kazda sparwe 'zydostwa', oraz nie przyswajanie i nie
    czytanie ze zrozumeiniem przepisow ktore Ci sie n atacy podaje wiec sam
    fakt ze Ci opisuje nie traktuj w ten sposob ani nie wmawiaj sobie ze Cie
    popieram ale to co sie stalo <dzis> to zwykle skurwysynstwo.

    kto sie zgadza ze mna ze trybunal stanu jest nienikniony?

    P.

  • 6. Data: 2007-08-30 08:48:54
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fb5vte$t4l$1@inews.gazeta.pl...
    .pl> napisał w

    > przeciez zostali zatrzymani o 7.

    Ale informacja podana została w mediach dopiero po ósmej. Ja sie
    dowiedziałem o niej od uczestników grup dyskusyjnych o 9:25.

> [...]
    > opisuje nie traktuj w ten sposob ani nie wmawiaj sobie ze Cie popieram ale
    > to co sie stalo <dzis> to zwykle skurwysynstwo.

    Nikt nie ma obowiązku przyswajania sobie przepisów, które są niezgodne z
    prawami człowieka, ujetymi także w polskiej ustawie zasadniczej.

    boukun

  • 7. Data: 2007-08-30 10:14:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    boukun napisał(a):
> [...]
    >
    > Nikt nie ma obowiązku przyswajania sobie przepisów, które są niezgodne z
    > prawami człowieka, ujetymi także w polskiej ustawie zasadniczej.

    nie rozsmieszaj mnie, podalem elementarne przepisu owiace o tym kiedy
    prokurator ma wsczynac z urzedu postepowanie a ty dalej swoje jakbys w
    ogole nie raczyl tych dwoch zdan przeczytac. Pytalem sie wtedy, zalozysz
    sie o symboliczne 100 zl (publicznie tu na grupie) ze sam fakt wszcescia
    z urzedu postepowania wcale nie byl niewlasciwy i an tej podstawie na
    pewno nie zostaniesz uniewinniony? (w ogole nie zostaniesz, bo doowdy sa
    na setkach serwerach)

    P.

  • 8. Data: 2007-08-30 17:05:11
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fb65ai$nkp$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > urzedu postepowania wcale nie byl niewlasciwy i an tej podstawie na pewno
    > nie zostaniesz uniewinniony? (w ogole nie zostaniesz, bo doowdy sa na

    A ja ci podałem przepis konstytucyjny, który pośrednio uznał przepis kk
    mówiący o wszczynaniu w niektórych przypadkach (takich jak mój np.) za
    niezgodny z ustawa zasadniczą i go obalił. Dowody czego, wyrażania poglądów?
    Że Polska łamie swobody obywatelskie i prawa człowieka nie jest mi nowością.
    Do prawomocnego wyroku jeszcze daleko, a i taki można uchylić po wznowieniu
    postepowania.

  • 9. Data: 2007-08-31 07:14:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > Do prawomocnego wyroku jeszcze daleko, a i taki można uchylić po wznowieniu

    zadalem Ci kurwa proste pytanie. Czy sie zakldasz czy sie nie zakldasz?
    Dodowem bedzie uzasadnienie tweojego wyroku.

    P.

    --
    Czy rzekomo nieskazitelny minister sprawiedliwości prokurator generalny
    Zbigniew Ziobro brutalnie zamordował młodą kobietę? Czy naprawdę dokonał

  • 10. Data: 2007-08-31 11:30:07
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fb8f4m$ckd$1@inews.gazeta.pl...

    > zadalem Ci kurwa proste pytanie. Czy sie zakldasz czy sie nie zakldasz?
    > Dodowem bedzie uzasadnienie tweojego wyroku.
    >
    > P.

    O czym ty pierdolisz, na prawie się trzeba trochę znać. Nie ma podstaw
    sądzić, że do jakiegokolwiek wyroku wogóle dojdzie. Ja będę sądził tych, co
    dzisiaj niewinnych sądzą!

    boukun