  • 41. Data: 2014-05-09 15:01:19
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 14:40, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > W sensie formalnym? W sensie formalnym nie trzeba miec 18 lat zeby zdawać
    > egzamin dojrzałości...

    Dojrzałość != dorosłość

    raz piszesz jedno,raz drugie

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dojrza%C5%82o%C5%9B%C4%
    87

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 42. Data: 2014-05-09 15:02:59
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 14:52, Wojciech Bancer wrote:

    > Wierzę że gość zwyczajnie nie pomyślał.

    Ile razy, planujac trase z A do B bierzesz pod uwagę wypadki losowe, jak
    np. nieprzejezdnosc trasy, zlapanie gumy, stluczke?

    Do pracy powinienes wyjezdzac wczesniej o godzine na wypadek gdyby
    zaszlo ktores z powyzszych.

  • 43. Data: 2014-05-09 15:04:32
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Statystycznie moje doswiadczenia tego nie potwierdzaja.

    Wzruszające. Na każdy dziwny przypadek można znaleźć osoby
    którym "statystycznie" coś odpierdala inaczej. A usenet
    to normalnie kolekcja takich odchyłowców, najczęściej tylko
    na potrzeby dyskusji.

    > W Krakowie? :D

    Tak, w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Wrocławiu.
    Bywam i nie mam problemu by przewidzieć o której mam się gdzieś zjawić.
    I na pewno nie stoję jak pierdoła 40 minut i nie biadolę.

    > Jest pewnik kiedy sa korki, i zadnej pewnosci, ze wtedy kiedy sa
    > mniejsze korki nie bedzie wiekszych korkow. Wystarcza 2 ekipy remontowe,
    > albo maly opad deszczu zeby zrobil sie jeden wielki korek.

    Nie wspomnę już o tym, że taksiarz jest doświadczonym kierowcą
    i wie kiedy należy wyjechać by bezpiecznie dotrzeć do celu.

    > Nie wspomnie juz o zjawisku pogodowym jak opad marznacego deszczu ;)

    Ma równie zajebisty wpływ na komunikację torową.

    > No chyba, ze nie moze.

    No jak Putin się wkurwi, atomówką pierdolnie i rozjebie "destination"
    to faktycznie, żadna siła nie pomoże. Ale moglibyśmy się skupić
    na przewidywaniu statystycznie realnych zagrożeń m'key?

    > 2o minut to IMHO nie na styk.

    To jest dokładnie na styk.

    > Chyba, ze taksowka utknie w korku, lub tak jak ostatnio wiozac znajoma
    > zaliczy (niegroznego) dzwona.

    To się weźmie drugą. Jakoś jeźdzę po wielu miastach w PL i w UK, umawiam się
    na konkretną godzinę (i spóźnienie oznacza np. utratę kontraktu) i jakoś potrafię
    dojechać. *Magiczne*.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 44. Data: 2014-05-09 15:07:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Ile razy, planujac trase z A do B bierzesz pod uwagę wypadki losowe, jak
    > np. nieprzejezdnosc trasy, zlapanie gumy, stluczke?

    Zależy od konsekwencji "nie dotarcia" na czas.
    Jak są duże, to za każdym razem.

    > Do pracy powinienes wyjezdzac wczesniej o godzine na wypadek gdyby
    > zaszlo ktores z powyzszych.

    Jeśli by takie spóźnienia były regularne i częste, to jak najbardziej.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2014-05-09 15:10:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > Nie wiem jak w calekj PL, ale tutaj to do tramwaju mam 3 minuty, i w 10
    > minut moge byc w centrum. W porze korkow. Raz pojechalem taryfą - 25
    > minut. Spoznilem sie na spotkanie. Co prawda tylko 5 minut, ale
    > tramwajką wszedlbym na styk....

    http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/11/c01c3a
    411e1d86f76112673153ad0b54.jpg?1320247408

    [...]

    > Nie w Kr i nie w okolicach centrum - korki sa nieprzewidywalne. Albo
    > inaczej - masz pewnosc, ze beda korki i wiesz, ze do wielu miejsc
    > szybciej dotrzesz tramwajką lub nawet na piechote. Bo taksi to albo ci
    > zajmie 5 minut albo 30.

    Nie musisz przewidzieć co do minuty. Musisz określić prawdopodobne okno.
    "20 minut" to chujowo słabe okno na zdarzenia o dużym znaczeniu życiowym.
    Weź przestań bronić gościa który zwyczajnie nie pomyślał.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 46. Data: 2014-05-09 15:12:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    [...]

    > I czego to dowodzi?

    Braku umiejętności poprawnej oceny sytuacji.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 47. Data: 2014-05-09 15:18:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > A tramwaj szybszy door2door to jeszcze rzadsze zjawisko.
    > Nie wierzę w magiczność tego jednego przypadku.
    >
    > Wierzę że gość zwyczajnie nie pomyślał.

    Ale co tu ma wiara - do czasu aż rozpoczęto remont trasy W-Z w Łodzi
    kolega jeździł tramwajem miast samochodem, bo było szybciej - dużo
    szybciej (praktycznie cała trasa jednej linii tramwajowej do
    przejechania), w godzinach, w których jeździ do pracy. No ale na całej
    trasie jest wydzielone torowisko, więc nic w tym dziwnego, że mijało się
    samochody stojące w korkach i nie mające za bardzo gdzie zjechać... No
    ale wiem, wiara mówi co innego.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 48. Data: 2014-05-09 15:26:55
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > A to akurat nie problem - skoro im coś walnęło to prosze o spisanie danych,
    > podanie numeru konta i umawiam się na płatnośc przelewem.

    I potem biegać za nimi czy przelew doszedł, czy zaksięgowali itd... a może
    to mi coś walnęło w banku, albo np. karta nagle się nie czyta?

    > Ano. Nawet mi się ostatnio przydała (patrz na grupie samochodowej watek o
    > navi google)

    Navi Google to syf. Kiedyś pod Kielcami, gdy szukałem jakiejś małej
    wiochy (motorem, navi w słuchawkach), navi poprowadziła mnie "skręć
    w..." i cisza. I nie powiedziała w co mam sobie skręcić. I sobie kur...
    dojeżdżaj do skrzyżowania i sobie zgaduj gdzie masz jechać...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 49. Data: 2014-05-09 15:27:49
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > Bo ty masz doswiadczenie zyciowe ;)

    Raczej wyobraźnię - nie miałem sytuacji żeby płatność kartą mi nawaliła.
    Ale z drugiej strony pracuję w tej branży, więc wiem, ile rzeczy może się
    po drodze spieprzyć (i jaki jest młyn wtedy u nas na helpdesku - nie
    dodzwonisz się).

  • 50. Data: 2014-05-09 15:28:23
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Przyznać samemu przed sobą, że dało się dupy i nie obwiniać o to
    > świata? Tak, wiem w Polsce niepopularne. :)

    Zastanawiam się czy komisja miała prawo nie wpuścić kolesia. Ale może
    miała.