  • 31. Data: 2014-05-09 14:36:03
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    > On 2014-05-09, Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nawet w tej sytuacji przegrywa efektywnością. Już nie mówiąc o tym, że całościowo
    > wydzielonych linii to chyba dość mało w PL jest, c'nie?

    Bo ja wiem, czy tak mało? zależy od konkretnego miasta oraz linii.

    > A taksówki mogą korzystać z buspasów.

    jeśli te buspasy są, są większą rzadkością niźli wydzielone torowiska....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 32. Data: 2014-05-09 14:40:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Odnosze sie "W doroslym zyciu".

    W sensie formalnym? W sensie formalnym nie trzeba miec 18 lat zeby zdawać
    egzamin dojrzałości...

  • 34. Data: 2014-05-09 14:40:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > 10-15.

    Czyli tez byś nie zdażył...

  • 33. Data: 2014-05-09 14:40:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Moje doswiadczenie pokazuje, ze wraz z coraz wieksza iloscia wydarzen
    > coraz latwiej przewidywac na przyszlosc. Bo doswiadczenie i praktyka na
    > to pozwalaja. W przypadku gdy robi sie cos pierwszy raz, wielu rzeczy
    > mozna nie przewidziec lub zle oszacowac.

    Biedne te dzisiejsze dzieci, które w wieku 18 nigdy wczesniej nie musiały
    gdziekolwiek dojechac na czas. Na miejsce gdzie działby się coś co byłoby
    dla nich bardzo ważne. Oj biedne...
    Pytanie tylko, czy, jak piszesz w innym poscie, produkuje sie dzis głupich
    konsumentów, czy moze jednak to Ty prognozujesz takowych.
    Bo jednak ogromna wiekszośc zdążyła. Wiec moze nie jest tak źle.

  • 35. Data: 2014-05-09 14:40:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Czy Ty może pijesz do wiadomego wątku z .samochody? ;)
    > (mam na myśli pomoc drogową nie przyjmującą kart i dzwonienie na 112
    > "w potrzebie pomocy").

    Nie, zupełnie nie przyszło mi to do głowy.

  • 36. Data: 2014-05-09 14:52:44
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 14:20, Wojciech Bancer wrote:
    > On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Bo jest pewniejsza niż KM.

    Statystycznie moje doswiadczenia tego nie potwierdzaja. Zwlaszcza w
    centrum. Gdzie czas jazdy zbiorkomem to czesto polowa czasu w taksowce.

    > Korki się przewiduje.

    W Krakowie? :D

    Jest pewnik kiedy sa korki, i zadnej pewnosci, ze wtedy kiedy sa
    mniejsze korki nie bedzie wiekszych korkow. Wystarcza 2 ekipy remontowe,
    albo maly opad deszczu zeby zrobil sie jeden wielki korek. Nie wspomnie
    juz o zjawisku pogodowym jak opad marznacego deszczu ;)

    > Taksówka może objechać uszkodzenia, tramwaj nie.

    No chyba, ze nie moze.

    > Jak ktoś wyjeźdza na styk to w sumie dowodzi to że egzaminu dojrzałości
    > nie zdał.

    2o minut to IMHO nie na styk.

    > Nie. To najwyżej hiki podpowiada na grupie głupie rzeczy. Nie ma szans by tramwaj
    > okazał się ekektywniejszy w transporcie door2door od taksówki.

    Chyba, ze taksowka utknie w korku, lub tak jak ostatnio wiozac znajoma
    zaliczy (niegroznego) dzwona.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 37. Data: 2014-05-09 14:52:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

    > Bo ja wiem, czy tak mało? zależy od konkretnego miasta oraz linii.

    Takich niekolizyjnych? W Poznaniu znam fragment jednej. PST.
    I to chyba wszystko. W innych przypadkach można spokojnie naciąć się
    na tym że tramwaj stanie w korku przy każdym większym skrzyżowaniu.

    > jeśli te buspasy są, są większą rzadkością niźli wydzielone torowiska....

    A tramwaj szybszy door2door to jeszcze rzadsze zjawisko.
    Nie wierzę w magiczność tego jednego przypadku.

    Wierzę że gość zwyczajnie nie pomyślał.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2014-05-09 14:56:07
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 14:30, Wojciech Bancer wrote:
> [...]
    >
    > Nawet w tej sytuacji przegrywa efektywnością. Już nie mówiąc o tym, że całościowo
    > wydzielonych linii to chyba dość mało w PL jest, c'nie?

    Nie wiem jak w calekj PL, ale tutaj to do tramwaju mam 3 minuty, i w 10
    minut moge byc w centrum. W porze korkow. Raz pojechalem taryfą - 25
    minut. Spoznilem sie na spotkanie. Co prawda tylko 5 minut, ale
    tramwajką wszedlbym na styk....

    > A taksówki mogą korzystać z buspasów.

    Jednak bus pasy tez bywaja zajete przez uprownione do pomykania
    buspasami pojazdy.

    > Poza tym - korki to nie jest coś
    > nieprzewidywalnego. W danym mieście, w ruchu ulicznym można spokojnie
    > przewidzieć (lub zapytać taksówkarza o której powinno się wyruszyć by
    > bezpiecznie być na czas).

    Nie w Kr i nie w okolicach centrum - korki sa nieprzewidywalne. Albo
    inaczej - masz pewnosc, ze beda korki i wiesz, ze do wielu miejsc
    szybciej dotrzesz tramwajką lub nawet na piechote. Bo taksi to albo ci
    zajmie 5 minut albo 30.

  • 39. Data: 2014-05-09 14:57:52
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 14:40, Budzik wrote:
> [...]
    > gdziekolwiek dojechac na czas. Na miejsce gdzie działby się coś co byłoby

    Moze musialy, ale nawet na pociag - mozna pojechac nastepnym, jak nie
    tego samego dnia to nastepnego.

    > Pytanie tylko, czy, jak piszesz w innym poscie, produkuje sie dzis głupich
    > konsumentów, czy moze jednak to Ty prognozujesz takowych.
    > Bo jednak ogromna wiekszośc zdążyła.

    Bo nie mieli na trasie awarii komunikacji?

  • 40. Data: 2014-05-09 14:58:39
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 14:40, Budzik wrote:
    > Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Czyli tez byś nie zdażył...

    No nie.

    I czego to dowodzi?

    Ze powinienem pojechac 2 godziny wczesniej, na wypadek jakby z
    wykopalisk wyszla godzilla i sparalizowala glowny trakt komunikacyjny?