  • 101. Data: 2014-05-09 19:01:15
    Temat: Re: Ma szanse?
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    > A taksówki mogą korzystać z buspasów. Poza tym - korki to nie jest coś
    > nieprzewidywalnego. W danym mieście, w ruchu ulicznym można spokojnie
    > przewidzieć (lub zapytać taksówkarza o której powinno się wyruszyć by
    > bezpiecznie być na czas).

    Taksówkarz to nie wróżka, on sam nie wie co się może wydarzyć w danej
    chwili.

    --
    animka

  • 102. Data: 2014-05-09 19:31:03
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 09.05.2014 18:54, Jacek Skowroński wrote:

    > No chyba nie: https://www.facebook.com/mpkkrakow/posts/78166345184
    6719

    > 40 minut to nie czas spóźnienia, tylko awarii, która spowodowała zmianę
    > trasy tramwaju.

    Nie wiemy gdzie w przestrzeni i na osi czasu byl nasz niedoszly
    maturzysta, wiec zostajemy, ze spoznil sie bo wyszedl na styk przy
    sprzyjajacych wiatrach.

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 103. Data: 2014-05-09 19:53:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Oj, zebys sie nie zdziwil...

    Na razie się nie zdziwiłem...

    > 1) byla afera z punktami, co mozna bylo zaplacic np. za gaz. KAse
    > wzieli, nigdy nie dotarla

    Mylisz wpłate w jakims byle punkcie z przelewem?
    Przelewy to się w banku robi.

    > 2) byla afera z dzirawymi ruterami, podstawiajacymi strony "niby
    > bankowe".

    I to całkiem niedawno.

    > 3) byla afera z podmienianiem przez malware numeru konta przy
    > przeklejaniu

    A to przegapiłem.

    > w tych wszystkich przypadkach kasa szla w pizdu, a nadawca dalej byl
    > winien prawdziwemu odbiorcy kase.

    Tak samo jak ci moga karte zeskanowac przy płatnosci.

    > Kiedy ostatnio sprawdzales to w praktyce?

    Zeby za mna biegali? Nie miałem przyjemnosci. Ale ja tez nie biegałem.

  • 108. Data: 2014-05-09 19:53:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Nie. Precyzuje. Bo piszesz glupoty.

    Nie musisz precyzowac. Napisałem wyraźnie "nie zdał" co jest zgodne z
    prawdą.

    > Dalej smiem twierdzic, ze "nie przystapil" nie implikuje "nie zdal".

    Hmm. A zdał?

    > to tak jak wartosci 1, 0 i NULL. NULL to nie zero.
    >
    > wiec maturzysta osiaga po egzaminie 1 z 3 stanow:

    Zgadza sie.
    Ale dwa z trzech stanów to "nie zdał" z tym ze jeden jest połączony z
    brakiem wyniku a drugi z wynikiem negatywnym.

    > nie przystapil

    Czyli nie zdał (ale nie oblał)

    > przystapil, zdal
    > przystapil, nie zdal

    Czyli nie zdał bo oblał.

    > Ale co cie bawi?

    Takie proste myslenie.
    Jak trzeba punktualnie zjawić się na waznym spotkaniu to kołchoz.

    > Spoznienie do pracy raczej nie jest razacym naruszeniem obowiazkow
    > pracownika. Notoryczne - moze byc, choc polemizowalbym z razacym.

    Oczywiście ze nie. Przeważnie.
    Ale może być. Np. nie zlozenie na czas oferty przetargowej.

    > To pisz precyzyjnie i konkretnie a nie ogolnikami.

    > to uzywaj "na czas" skoro LOL "co do minuty nie oznacza faktycznego
    > "co do minuty""

    Jezyk polski jest tak bogaty ze mozna powiedziec i tak i tak. I kazdy to
    rozumie.
    A takie czepianie sie słowek nie dosc ze nie wnosi nic do dyskusji, i ze
    dodatkowo jest wytykaniem błędu którego nie ma, to dodatkowo jest zwykłą
    małostkowością.

    > Pozwalam :D

    Widzisz. Znowu czepiasz się słówek.
    Stwierdzenie "pozwolisz ze sie nie zgodze" nie jest de facto pytaniem o
    pozwolenie.
    Masz jakies problemy z rozumieniem tesktu?

    > Ale jesli zwykle przejazd na czas (czyli na pare minut) zajmuje 20
    > minut, to robiac sobie zapas dodatkowych 20 minut to wystarczajaco?

    Nie.

  • 105. Data: 2014-05-09 19:53:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Hmmm, to powiedz, co takiego moglo sie przydazyc, ze wyszedles tak
    > wczesnie?

    Nic. Ale nie uwazałem, ze sensowne jest wbieganie na ostatnia chwile.
    IMO warto dojsc przed czasem, ochłonąc, porozmawiac ze znajomymi i
    spokojnie wejsc.

    Jedna z bardzo prostych rad dotyczacych szukania pracy.
    Nie przychodź na spotkanie w punkt. Przyjdź wczesniej, ochłoń, zapoznaj się
    z miejscem itp itd.
    Za przeproszeniem - wysikać się warto przed. :)

  • 107. Data: 2014-05-09 19:53:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Twierdze, ze warto czasem podyskutowac ;)

    Ale ma to sens tylko wtedy jeżeli rozumie się postawe drugiej strony i do
    niej się odnosi.

  • 106. Data: 2014-05-09 19:53:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF radoslawfl@spam_wp.pl ...

    > Optymista.
    > A jak walnie 30 minut wcześniej i zdążą się oflagować napisami
    > że tylko gotówka ?
    > Pojedziesz szukać następnego, a jak nie dojedziesz to pójdziesz.
    >:-)

    Stacji tyle, ze nie mam z tym problemu.

  • 104. Data: 2014-05-09 19:53:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Malpy i Delfiny h...@a...pl ...

    > Ano wlasnie. Prosta trasa. Ktora pokonywal przez lata codziennie.

    Dlatego nie trzeba było zabezpieczac jakis ekstra srodków transportu.
    Ot godzinak wczesniej by wystarczyła.

    P.S. I nie wierze ze wczesniej te trase pokonywał przez 4 lata i nigdy sie
    zaden element komunikacji nie spóźnił, zepsuł etc.

  • 109. Data: 2014-05-09 20:01:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, Malpy i Delfiny <h...@a...pl> wrote:

    > Wiesz, ze w jednym watku i w jednym oscie moga byc dwa rozne zagadnienia?

    Wiem. Ale skoro odpowiadasz na jedno zagadnienie przełączając kontekst,
    to jest to zmiana tematu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 110. Data: 2014-05-09 20:02:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-09, animka <a...@t...wp.pl> wrote:

    [...]

    > Taksówkarz to nie wróżka, on sam nie wie co się może wydarzyć w danej
    > chwili.

    Ale jest doświadczonym kierowcą i potrafi przewidzieć ile dana trasa
    czasu zajmie w danej godzinie. Choćby z tego powodu, że często i długo
    po mieście jezdzi.

    Wróżką nie trzeba być.

    --
    Wojciech Bańcer