  • 31. Data: 2010-07-08 15:39:48
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: "Pa pa5merf" <c...@w...pl>

    Órzytkownik "kapsi" napisał:
    > Mam Windowsa z MSDNAA. Czy w razie kontroli muszę przedstawiać jakieś
    > licencje (konto z uczelni już mi wygasło)? Wypaliłem płytę na dvd, i z
    > napisanym pisakiem serialem nie wygląda ona zbyt legalnie.

    podstawowe pytanie to czy ty z faktu posiadania tego nielegalnego windowsa
    odnosisz jakieś korzyści majątkowe?
    jeśli nie, a podejrzewam że nie, to nic ci nie grozi, a oto pszepis:
    Art. 278.
    § 1. Kto zabiera w celu przywłaszczenia cudzą rzecz ruchomą,
    podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.
    § 2. Tej samej karze podlega, kto bez zgody osoby uprawnionej
    uzyskuje cudzy program komputerowy w celu osiągnięcia
    korzyści majątkowej.

    drugie pytanie to z jakiej okazji mieli by robić tobie jakąkolwiek kontrolę?
    czy mają na nią nakazy oraz jakeiś uzasadnione podejrzenie popełnienia
    przestępstwa pszez ciebie? jeśli nie to mogą się walić!:O)

    walić złodziejskie korporacje i ich ekoterroryzm i przekupywanie krajowej
    milicji żeby pracowała dla zagranicznej prywatnej firmy!!!:O)

  • 32. Data: 2010-07-08 19:43:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    jakbys sie wysilił i przeczytał licencję to byś wiedział że:
    wolno ci uzywac tego oprogramowania po zakonczeniu uczelni na takich samych
    prawach ale:
    -tylko ty mozesz tego uzywac
    -nie bedziesz mogl pobierac nowych wersji (starych tez - podrukuj sobie
    klucze i wypal iso).
    -o ile mnie pamiec nie myli zakazane jest wykorzystanie do celow
    komercyjnych

    niektore uczelnie podsuwaja oswiadczenia ze student zobowiazuje sie
    nieuzywac oprogramowania po zakonczeniu uczelni - chociaz licencja o tym nie
    mowi. jeszcze weryfikowalem to telefonicznie na infolinii ms i
    potwierdzili - mozna uzywac.

    ja bylem glupi i nie podrukowalem kluczy :) a same iso na nic sie zdaja;)

    jak bedzie nalot :)))))))))))))) to legitymujesz sie tym ze sciagnales i
    wypaliles z msdnaa, podajesz swoj mail ktory byl twoim loginem i juz. po tym
    sobie musza sprawdzic. ponadto kazdorazowo po 'zamowieniu' dostajesz fakture
    czy druk zamowienia mailem na zero EUR.

    sir

  • 33. Data: 2010-07-09 07:03:31
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 08.07.2010 13:18, Michał Gut pisze:

    > i bardzo dobrze - mają moj gorący doping.
    > wkurza mnie to ze policja z bsa czy skarbowka moze uwalic cala firme a
    > potem mowia ups sorry nie mielismy racji - macie te komputery czy
    > dokumenty, dolacza do masy likwidacyjnej./

    Tyle, że tego odszkodowania nie zapłaci bsa ani policja tylko Ty, ja i
    parę milionów innych ludzi płacących podatki :-/

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 34. Data: 2010-07-09 07:07:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Grzegorz Kurczyk wrote:

    > Tyle, że tego odszkodowania nie zapłaci bsa ani policja tylko Ty, ja i
    > parę milionów innych ludzi płacących podatki :-/

    A powinni tak jak w Korei Północnej.
    Autorzy nieudanej denominacji wona juz gryzą piach, a rodzina siedzi w
    łagrach.

  • 35. Data: 2010-07-09 08:54:19
    Od: tasior <t...@U...eu>

    Jacek_P pisze:
    > Możesz mi teraz powiedzieć, co ma wspólnego przytoczone przeze mnie pisanie pism
    > do urzędu lub służbowych względem ograniczenia 'for non-commercial purposes
    including..."?

    Od kiedy pisanie pism do urzedu (przez osobe prywatna) jest zaliczane do
    uzytku komercyjnego?

  • 36. Data: 2010-07-09 19:18:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Tyle, że tego odszkodowania nie zapłaci bsa ani policja tylko Ty, ja i
    > parę milionów innych ludzi płacących podatki :-/

    prawda to
    ale wiecej takich spraw i prawo moze zmienia:)

  • 37. Data: 2010-07-09 21:31:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Jul 2010, wspolna-flaszka.pl wrote:

    > zainstaluj trucrypt i zaszyfruj dysk systemowy

    Przed "zabraniem do wyjaśnienia" (i sprowadzenia sprzętu do postaci
    złomu moralnego) to chyba nie chroni ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 38. Data: 2010-07-10 07:37:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news napisał(a) :

    > Przed "zabraniem do wyjaśnienia" (i sprowadzenia sprzętu do postaci
    > złomu moralnego) to chyba nie chroni ;)

    Ale pozwoli zachować godność. Tylko tego nie mogą zatrzymać na 3
    lata do wyjaśnienia.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 39. Data: 2010-07-10 15:23:14
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 09 Jul 2010 23:31:07 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Przed "zabraniem do wyjaśnienia" (i sprowadzenia sprzętu do postaci
    > złomu moralnego) to chyba nie chroni ;)

    Ja to bym dane szyfrował, a system to niech se będzie.

  • 40. Data: 2010-07-10 17:29:18
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Smok Eustachy napisał(a) :

    > Ja to bym dane szyfrował, a system to niech se będzie.

    A pliki temporary to gdzie niby są? W "usuniętych" :-) A jak i tam
    już nie ma, to są w pełni zapisane ślady na dysku z których można
    jeszcze sporo wyczytać.

    Skoro już szyfrujemy, to na całego. Fakt, że obrazu dysku już nie
    zapiszemy. W zasadzie. Bo plik będzie całkiem spory i do
    przechowywania już nie na jednej DVD.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]