  • 11. Data: 2010-07-07 15:22:48
    Temat: Re: MSDNAA
    Od: kapsi <a...@d...fg>

    On Wed, 07 Jul 2010 17:17:34 +0200, Maddy wrote:

    > To może wyjaśnij to z uczelnią?
    > Wyglądało jakbyś się na drugi koniec polski już wyniósł, a Tobie się nie
    > chce spacerku zrobić do źródła wiedzy.
    > Skoro wam tam policja co chwila robi kipisz to chyba warto ruszyć pupę
    > sprzed komputera?

    To i tak sprawa drugorzędna, jeśli jak napisał witek niżej biorą sprzęt ze
    sobą, a później się wyjaśnia, to nie jest to ważne. Nalotu jeszcze nie
    robili ale chyba warto wiedzieć żeby być mądrym przed szkodą.

  • 12. Data: 2010-07-07 15:34:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kapsi wrote:

    > To i tak sprawa drugorzędna, jeśli jak napisał witek niżej biorą sprzęt ze
    > sobą, a później się wyjaśnia, to nie jest to ważne. Nalotu jeszcze nie
    > robili ale chyba warto wiedzieć żeby być mądrym przed szkodą.

    wez pod uwage, że "później" zwykle oznacza 2 - 3 lata.

  • 13. Data: 2010-07-07 17:37:27
    Od: kapsi <a...@d...fg>

    On Wed, 07 Jul 2010 10:34:12 -0500, witek wrote:

    > wez pod uwage, że "później" zwykle oznacza 2 - 3 lata.

    To tym bardziej nie ma co brać kser licencji z uczelni.

  • 14. Data: 2010-07-07 18:14:47
    Od: lukasz <a...@n...spam.o2.pl>

    witek pisze:

    > Zapytali na uczelni, czy maja cos co mogliby ci dac.
    > Chocby ksero ich umowy/licencji z microsoftem.

    osobiscie trzymam wydruki ze storny MSDNAA z moimi danymi [Imie
    Nazwisko, email studencki] i kluczem rejestracyjnych produktu

    moze wystarczy :)

    co do uzytkowania po zakonczeniu studiow to mozna uzywac, ale nie mozna
    instalowac na nowo [nowy komp, format, etc.]

    pzdrw

  • 15. Data: 2010-07-07 18:43:14
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-07-07 14:29, kapsi pisze:
    > Mam Windowsa z MSDNAA. Czy w razie kontroli muszę przedstawiać jakieś
    > licencje (konto z uczelni już mi wygasło)? Wypaliłem płytę na dvd, i z
    > napisanym pisakiem serialem nie wygląda ona zbyt legalnie.

    Po co pisałeś serial na płycie skoro on działa tylko raz?

  • 16. Data: 2010-07-07 19:20:49
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "kapsi" <a...@d...fg> napisał w wiadomości
    > Mam Windowsa z MSDNAA. Czy w razie kontroli muszę przedstawiać jakieś
    > licencje (konto z uczelni już mi wygasło)? Wypaliłem płytę na dvd, i z
    > napisanym pisakiem serialem nie wygląda ona zbyt legalnie.

    w razie czego ?

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....
    http://programdofakturowania.info.pl

  • 17. Data: 2010-07-07 19:21:57
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > To i tak sprawa drugorzędna, jeśli jak napisał witek niżej biorą sprzęt ze
    > sobą, a później się wyjaśnia, to nie jest to ważne. Nalotu jeszcze nie
    > robili ale chyba warto wiedzieć żeby być mądrym przed szkodą.

    zainstaluj trucrypt i zaszyfruj dysk systemowy

  • 18. Data: 2010-07-07 19:23:15
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "quasi" <s...@s...spamem.pogania> napisał w wiadomości

    > Po co pisałeś serial na płycie skoro on działa tylko raz?

    nieprawda

  • 19. Data: 2010-07-07 19:26:54
    Od: kapsi <a...@d...fg>

    On Wed, 07 Jul 2010 20:43:14 +0200, quasi wrote:

    > Po co pisałeś serial na płycie skoro on działa tylko raz?

    A tego nie wiem.

  • 20. Data: 2010-07-07 19:27:40
    Od: kapsi <a...@d...fg>

    On Wed, 07 Jul 2010 20:14:47 +0200, lukasz wrote:

    > co do uzytkowania po zakonczeniu studiow to mozna uzywac, ale nie mozna
    > instalowac na nowo [nowy komp, format, etc.]

    Z tego co znalazłem na jakimś forum to nie można też uaktualniać ani
    instaolować programów.