  • 11. Data: 2005-10-09 14:20:23
    Temat: Re: Logika w prawie
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    Raf256 <s...@r...com.invalid> napisał(a):

    > gacek <dib1c2$ko9$1@news.task.gda.pl> Sunday 09 of October 2005 14:08

    > Z drugiej strony odczyt "spokojny" może oznaczać umiejętności aktorskie...

    to nie takie proste, (zaklam ze nie mam do czynienia z jakim war. z okresu wojny.

    Zreszta tez jest do obejscia takie manipulowanie.

    P.

  • 12. Data: 2005-10-09 17:23:06
    Od: gacek <g...@w...pl>

    Przemysław Rokicki wrote:

    > widzisz sprzecznosc z moim bo ja nie.

    to na gorze to nieprawda. nie pokazuje czy czlowiek klamie. za latwo by
    bylo.

    gacek

  • 13. Data: 2005-10-09 19:54:45
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@N...gazeta.pl>

    gacek <g...@w...pl> napisał(a):

    > to na gorze to nieprawda. nie pokazuje czy czlowiek klamie. za latwo by
    > bylo.

    w doslownym tego slowa znaczeniu nie, ale pokazuje odczyt roznych funkcji
    ciala z ktorych wynika czy klamie.

  • 14. Data: 2005-10-10 18:39:59
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Maciej (pl) napisał(a):
    > Hej,
    > czy ktoś z Was spotkał sie z programem wspierającym
    > wnioskowanie w logice w celu ustalenia prawdy tudzież nieprawdy zeznającego
    > ?
    >
    > Głośne było użycie przez krakowską prokuraturę programu do wyszukiwania
    > powiązań w związku ze sprawą ks. ds. PKN Orlen - czegoś podobnego poszukuję.
    >
    > I jeszcze kwestia, czy ktoś z grupowiczów byłby zainteresowany takim
    > oprogramowaniem - byłbym wówczas zainteresowany Waszymi oczekiwaniami co do
> [...]
    Hmmm... a w Prologu nie da sie tego zrobic? :>

    Pozdrawiam
    K.

  • 15. Data: 2005-10-13 15:22:19
    Od: " Maciej(pl)" <n...@N...gazeta.pl>

    > Hmmm... a w Prologu nie da sie tego zrobic? :>
    Zapewne Prolog byłby użyty.
    Natomiast teraz szukam progrmu lub specyfikacji.

    pozdrawiam
    MA.