  • 11. Data: 2005-10-08 02:42:42
    Temat: Re: Logi z "CHATA"
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    Andrzej Lawa <di7a5r$pp7$2@opal.futuro.pl> Saturday 08 of October 2005 04:16

    > 17 też jest poniżej 18, a 17-latek podpada pod normalny KK.
    > Poniżej to ewentualnie jakieś afery z sądami rodzinnymi.

    Tak, ale wydawało mi się iż prawnie aby był problem dziewczyna musi mieć <15
    a chłopak >18 (czy vice-versa), np. 14 i 18, ale może się mylę

    --
    Rafał Maj

  • 12. Data: 2005-10-08 06:34:45
    Od: "RaMIK" <r...@o...pl>

    Witam!

    Chciałbym prosić o darowanie sobie docinek w moją stronę, gdyż ja byłem
    tylko pośrednikiem pomiędzy Wami a osobą, która była zainteresowana tym
    tematem, lecz nie była na tyle zaznajomiona z Internetem, aby napisać na
    jakąkolwiek grupę <rotfl> :D

    Pozdrawiam! :)

  • 13. Data: 2005-10-08 09:07:47
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "RaMIK" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Co moze zrobic osoba posiadająca logi z czata, w których jest ewidentne
    > namawianie do czynów nieżądnych osobe nieletnią, przez osobę powyżej 16.
    > roku zycia.
    > Czy mozna je w jakis sposób wykorzystac w celu schwytania przypuszczalnego
    > pedofila?

    pedofil oto osoba posiadajaca "ciągutki" do dzieci, bynajmniej definicji
    dziecka nie stanowi
    art 200 kodeksu karnego, okresla po prostu wiek od którego seks jest
    dozwolony (15 lat) .
    Ustawodawca zalozyl pewnie ze osoba majaca ponizej tej granicy nie jest na
    tyle dojrzala by "bawic" sie w takie rzezcy.
    Sformuluj inaczej pytanie, nie wiem czy ktos na ciebie juz naplul ale na
    pewno powinni, bo tacy jak ty
    niszcza godnosc ludzka tam gdzie nie trzeba. (mowa o sfromulowaniu
    "przypuszczalnego pedofila"), cos takiego powinno byc scigane z urzedu
    włącznie z dziennikarzami.

    P.

  • 14. Data: 2005-10-08 09:11:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Odbiegając od głównego tematu. W ciągu 2 godzin otrzymano ok 20 podobnych
    > propozycji! To jest tragedia co się dzieje w Internecie.
    > Zwalczajmy to na wszystkie sposoby. Chociaz wszystkiego na pewno sie nie
    > uda, to robiac jakies akcje, podobne chociażby do tych, jakie robiła
    > "Interwencja", zahamujemy w pewnym stopniu rozprzestrzenianie sie tego.

    dziennkarze interwencji to niedouczone chamy ktorzy powinni otrzymac wyroki
    za pomowienia
    i oszczerstwa. Myla pojecie pedoflili z czynem zakazanym to raz a dwa sk.
    odrazu przed wydaniem prawomocnego wyroku, bez opinni psychologow chodza po
    sasiadach i opowiadaja ze ten i ten czlowiek to pedofil, . Zal mi tych
    ludzi.

    A co do Ciebie gdzie jest mowa ze ona ma 14 lat?

    P.

  • 15. Data: 2005-10-08 09:17:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moim zdaniem tak. Z pedofilią mamy do czynienia, jeśli występuje
    > znaczna dysproporcja wieku.

    mamy wtedy do czynienia z niemoralnoscia :-) a nie z pedoflilia, zakladam ze
    masz cos kolo 40 , ogladasz sie za 18stkami? :-)
    Zakladajac ze tak i ze nie masz ani zony ani dzieci(co jest nie prawda, ale
    zakladajac) oraz ze panienka trafila do Ciebie do lozka.
    Czujesz sie wtedy pedofilem?
    Dysproporcja wynosi 22 lata :-)

    P.

  • 16. Data: 2005-10-08 12:20:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Raf256 wrote:

    > Tak, ale wydawało mi się iż prawnie aby był problem dziewczyna musi mieć <15
    > a chłopak >18 (czy vice-versa), np. 14 i 18, ale może się mylę

    Zakazany jest seks z osobą poniżej 15. roku życia. W kodeksie karnym.
    Pod kodeks karny podlega się od 17. roku życia.

    Nadal coś niejasne?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 17. Data: 2005-10-08 12:21:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RaMIK wrote:
> [...]
    > tylko pośrednikiem pomiędzy Wami a osobą, która była zainteresowana tym
    > tematem, lecz nie była na tyle zaznajomiona z Internetem, aby napisać na

    To teraz bądź pośrednikiem dla docinek i nie marudź.

  • 18. Data: 2005-10-08 12:31:04
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    > roku zycia.
    > Czy mozna je w jakis sposób wykorzystac w celu schwytania przypuszczalnego

    Slyszalam o gosciu, ktory wspolpracuje z policja poprzez takie prowokacje -
    byl o nim gdzies reportaz - ale to idzie troche dalej i jest troche bardziej
    zlozone. Otoz trzeba doprowadzic do spotkania w realu - tzn. jesli umowil
    sie na seks, wie, ze dziecko ma ponizej granicy ustawowej i przyszedl w
    umowione miejsce o umowionym czasie, majac przy sobie wynegocjowane
    "prezenty", to zamiar jest wyrazny i mozna juz cos udowadniac. Policja sie
    zjawia na miejscu spotkania, o ktorym jest wczesniej powiadomiona przez
    wspolpracujacego z nia prowokatora.

    Wyzsza szkola jazdy jest infiltracja srodowisk pedofilow na Sieci, tzn.
    dostanie sie do nich i zlapanie ich za reke, gdy rozprowadzaja pornografie
    dziecieca wysylajac ja np. Tobie i nie bedac zabezpieczonym tak, zeby byc
    anonimowym. To sie robi, ale sie tego nie rozglasza, zeby nie ploszyc i
    robia to raczej osoby od poczatku powiazane z policja - robiac to na wlasna
    reke ryzykujesz, ze to Ciebie przyskrzynia za posiadanie/wymienianie
    nielegalnych materialow.

    Ogolnie, jesli chcesz takie spolecznikostwo uprawiac, skontaktuj sie z
    policja i zdobadz kontakt do tych z policji, ktorzy zajmuja sie ta dzialka i
    zglos swoj wolontariat do prowokacji - nie wiem, czy potrzebuja osob z
    zewnatrz do tego, ale jesli Cie to kreci, to zapytac zawsze mozna.

    I.

  • 19. Data: 2005-10-08 12:35:13
    Od: "RaMIK" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
> [...]
    > i zglos swoj wolontariat do prowokacji - nie wiem, czy potrzebuja osob z
    > zewnatrz do tego, ale jesli Cie to kreci, to zapytac zawsze mozna.

    Dzieki za informacje. Mnie nie za bardzo kręci :P za to pewną osobę ostatnio
    tak.

    Dziekuje w jej imieniu (no w swoim również ;)) za wszelkie informacje na ten
    temat.

    Pozdrawiam!

  • 20. Data: 2005-10-08 12:43:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > Zakladajac ze tak i ze nie masz ani zony ani dzieci(co jest nie prawda, ale
    > zakladajac) oraz ze panienka trafila do Ciebie do lozka.

    Weź sobie słownik i zobacz co znaczy pedofilia.
    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=42769
    Nie jest ważna różnica wieku, tylko to czy czujesz popęd płciowy do
    dziecka, 18 to nijak nie jest dzieckiem.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."