  • 71. Data: 2011-04-06 08:51:38
    Temat: Re: Litery niemieckie w dokumentach
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:inftga$i57$1@news.onet.pl...

    > No i dlatego zabierz tym, co chcą korzystać, to z czego ty i tak nie
    > skorzystasz, ale skoro ty nie skorzystasz, to innym się nie należy.
    >
    > Dobrze, że nie jesteś babą, bo byś pisuaru do toalet damskich się
    > domagał w imię równości.

    Nic nowego nie wymyśliłeś, już są takie
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Pisuar

    > No straszne. W ogóle literka e powinna być zakazana, bo siedzisz sobie
    > przed komputerem z uszkodzoną literką e i klops.

    No popatrz jakoś Twoich poglądów nie podzielają w świecie, jak
    dostaniesz zagraniczny dokument ze swoim "ś", to stawiam Ci piwo do
    końca roku.

    > Nie dla innych, a dla siebie. W dobie globalizacji nie widzę problemu.
    > Ostatnio pisałem mejla do hamerykonów i dostałem swoje dane zacytowane
    > odpowiedzi i co? Poprawnie... Unikod prawie wszystko łyka (tak, wiem,
    > są
    > jakieś problemy z bardzo egzotycznymi językami, ale to niech oni się
    > martwią a nie cały świat)

    Obrońca znaków wszelakich we wszystkich krajach, nagle olewa jakieś
    ezgotyczne języki, dlaczego??

  • 72. Data: 2011-04-06 08:55:18
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "dK" <c...@w...pl>

    > To nie jest kwestia umiejętności tylko lansowanego w Polsce kodowania
    > ISO-8859-2.

    Takie były reguły od początku polskiego usenetu, nie widzę potrzeby
    przestawiać na kodowanie w którym są problemy z cytowaniem, nie używam
    innych znaków na grupach niż z polskiego alfabetu.

  • 73. Data: 2011-04-06 09:37:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.04.2011 09:40, niusy.pl pisze:
    > No i z tym akurat nie ma żadnego problemu :-) Z dokumentami już jakiś
    > jest bo oprócz oprogramowania, które musi jakoś te litery kodować trzeba
    > umieć użyć klawiatury. Zupełnie nie wyobrażam sobie by przeciętny
    > urzędnik potrafił wklepać chińskie znaki.

    A jaki problem, żeby programista zrobił przycisk TABLICA ZNAKÓW, tak jak
    np. tu:
    http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?tr=fra-auto

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 74. Data: 2011-04-06 09:39:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 06.04.2011 10:55, Firankowy potwór pisze:

    > Takie były reguły od początku polskiego usenetu,

    Ale czasy się zmieniły, a standard ISO-8859-2 nie potrafi nawet
    poprawnie wielu ważnych znaków przenieść.

    > nie widzę potrzeby
    > przestawiać na kodowanie w którym są problemy z cytowaniem,

    Zmień czytnik, na taki, co nie ma problemów z cytowaniem.

    Zmień czytnik na taki, co rozpozna kodowanie po nagłówku, a nie będzie
    na pałę ustawiał ISO

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 75. Data: 2011-04-06 09:59:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.04.2011 11:39), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> [...]
    >
    > Zmień czytnik, na taki, co nie ma problemów z cytowaniem.
    >
    > Zmień czytnik na taki, co rozpozna kodowanie po nagłówku, a nie będzie

    Żeby było śmieszniej, FP postuje w UTF-8 ...

    p. m.

  • 76. Data: 2011-04-06 11:53:02
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:inhc97$n8u$1@news.onet.pl...

    > A jaki problem, żeby programista zrobił przycisk TABLICA ZNAKÓW, tak
    > jak
    > np. tu:
    > http://portalwiedzy.onet.pl/tlumacz.html?tr=fra-auto

    Taki że chińskich znaków są tysiące, a urzędnik w innym kraju niż taki,
    w którym chiński jest urzędowy nie musi ich znać i nie będzie się ich
    uczył. Zbawicielu świata i globalisto od siedmiu boleści

  • 77. Data: 2011-04-06 11:54:18
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    > Żeby było śmieszniej, FP postuje w UTF-8 ...

    Postuje w ISO-8859-2, widocznie przy odpowiadaniu na wiadomości
    Unikodystów coś się przestawia

  • 78. Data: 2011-04-06 11:57:04
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

> [...]
    wiadomości news:inhc97$n8u$1@news.onet.pl...

    > A jaki problem, żeby programista zrobił przycisk TABLICA ZNAKÓW, tak

    A ja mam pomysł, jedź do Chin i powiedz im, żeby zapisali Twoje nazwisko
    przez "ś", bo ty w Polsce uczysz się kodować już chińskich znaków, a oni
    bezczelnie nie chcą Twojego "ś" nawet napisać. Życzę powodzenia

  • 79. Data: 2011-04-06 12:04:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-06 13:57, Firankowy potwór pisze:

    > A ja mam pomysł, jedź do Chin i powiedz im, żeby zapisali Twoje nazwisko
    > przez "ś", bo ty w Polsce uczysz się kodować już chińskich znaków, a oni
    > bezczelnie nie chcą Twojego "ś" nawet napisać. Życzę powodzenia

    Polska? Polska? To taki kraj, co sobie dróg nie umie wybudować? :)
    http://biznes.onet.pl/chinczycy-szturmuja-samorzady,
    18496,4233115,1,prasa-detal

    --
    Liwiusz

  • 80. Data: 2011-04-06 12:13:47
    Od: Firankowy potwór <p...@f...org>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:inhks0$rpd$1@news.onet.pl...

    > Polska? Polska? To taki kraj, co sobie dróg nie umie wybudować? :)
    > http://biznes.onet.pl/chinczycy-szturmuja-samorzady,
    18496,4233115,1,prasa-detal

    Cały czas rozmawiamy kto i jakie litery zapisze w swoim kraju, a nie kto
    kogo wykupuje czy podbija, ale skoro tak jesteś zafascynowany państwem
    środka to tam akurat się sinizuje imiona a nie używa ś, ż czy jeszcze
    czegoś innego, ale z PAŚiem już pewnie smsy sobie piszecie po kantońsku
    :D