  • 11. Data: 2006-01-24 14:32:40
    Temat: Re: Listy dłużników a ustawa o ochronie danych osobowych
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu gringo77 porozsypywal nastepujace haczki:
    > Witaj,
    > a mnie sie wydawalo ze to dyskusja
    > a nie twoja prywatna lista
    > pisze co chce
    > a i nikogo nie obrazam
    > a swoje uwagi to sobie zostaw
    To publiczna lista. Ale obowiazuja tutaj pewne (niepisane/nieformalne)
    zasady. Hint: poszukaj czegos o netykiecie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2006-01-24 14:45:27
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    Witam,

    masz racje ale to ty poszukaj
    ja pisalem na temat

    a czy jest w netykiecie
    o pouczaniu?

    gringo

  • 13. Data: 2006-01-24 15:07:23
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu gringo77 porozsypywal nastepujace haczki:
    > masz racje ale to ty poszukaj
    > ja pisalem na temat
    Temat watku to "listy dluznikow a ustaa o ochronie danych osobowych". W
    pierwszym watku nie ma nic religi i ksiezach.
    Ponadto napisales swojego posta w odpowiedzi na moj post
    (lopatologicznie - czytnik pokazuje drzewiasta strukture postow w watku,
    Twoj post podczepiony jest do mojego). A powinienes go podczepic pod
    post autorki. I druga sprawa - odpowiadajac na post i wycinajac wrotke
    sprawiasz ze nie wiadomo do czyjej wypowiedzi sie de facto odnosisz.
    Z mojej strony EOT bo widac ze to wszystko zbyt trudne dla Ciebie.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 14. Data: 2006-01-24 15:48:20
    Od: "Marta" <y...@v...pl>

> [...]
    > wywieszonej publicznie. W konsekwencji - w zależności od poglądu
    > prowadzącego postępowanie - mamy do czynienia z przestępstwem z art.
    > 51 lub 52 tej ustawy.
    >
    > Na poparcie mojej tezy są wyroku w sprawach publikowania list
    > dłużników w internecie. Uważam, że fakt, iż w tym wypadku wywieszono
    > to na drzwiach akademika czy innym publicznie dostępnym miejscu
    > niczego nie zmienia.
    >
    > Ponieważ przestępstwa te są ścigane z urzędu, wiec każdy może o tym
    > powiadomić, w szczególności może to być anonimowe powiadomienie

    Wieklie dzięki.Tego właśnie szukałam.
    Pozdrawiam Marta.

  • 15. Data: 2006-01-24 22:27:36
    Od: Kudłaty <k...@b...adresu.email>

    Marta wrote:

    > Wieklie dzięki.Tego właśnie szukałam.

    No tak, szukałaś potwierdzenia tego, że możesz nie zapłacić i zagrać "na
    nosie" wierzycielom... jaki ty dajesz przykład innym?
    Moze ktoś inny doniesie do administratorki na Ciebie gdyby policja sie
    przyczepiła?
    Bo ile Mart zalega z płatnościami?

    --
    Kudłaty

  • 16. Data: 2006-01-25 08:32:44
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    z mojej tez
    i tez cie nie lubie
    a z ynteligencja to jestes na bakier

    jezeli studenci na KULU nie placa za
    akademik
    a administracja lamie prawo to chyba z ta moralnoscia
    na KULU nie jest tak jak ma byc
    i stad moje szyderstwa, ale wiesz do tego trzeba dorosnac

    gringo

  • 17. Data: 2006-01-25 19:32:07
    Od: "Marta" <y...@v...pl>

> [...]
    > nosie" wierzycielom... jaki ty dajesz przykład innym?
    > Moze ktoś inny doniesie do administratorki na Ciebie gdyby policja sie

    To że znalazłam potwierdzenie naruszenia prawa nie zwalnia od płacenia długów.
    Myślisz, że mam naprawdę na imie Marta(poprostu podoba mi sie to imię przeciez
    ty tez nie masz wpisane w dowodzie Kudłaty;)? Jeśli student nie zaplaci
    należnośc to płacą jego rodzice (bo do tego się zobowiazali).Pozatym dłużniczka
    nie otrzymała by dyplomu ukończenia studiów gdyby miala jakieś zaległości.
    Administratorką akademika jest zakonnica jeśli chcesz donosić to proszę bardzo.
    Listy i tak już znikły(po odpowiedniej interwencji obyło sie bez prokuratury i
    policji) Nie wiem ile razy mam powtarzać, że nie mam tych zaległości.
    Marta

  • 18. Data: 2006-01-25 22:07:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Marta [###y...@v...pl.###] napisał:

> [...]
    sie to
    > imię przeciez ty tez nie masz wpisane w dowodzie Kudłaty;)?

    Oj nieładnie, nieładnie :-)

    > Jeśli
    > student nie zaplaci należnośc to płacą jego rodzice (bo do tego się
    > zobowiazali).

    Czyli pobierają od rodziców jakieś tam poręczenie? Bo z ogólnych
    przepisów to nie wynika.

    > Pozatym dłużniczka nie otrzymała by dyplomu ukończenia
    > studiów gdyby miala jakieś zaległości.

    Genialne. A od kiedy to dyplom jako dokument może stanowić zastaw
    wykonania zobowiązania cywilnoprawnego.

  • 19. Data: 2006-01-25 23:24:07
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Marta wrote:
    > Pozatym dłużniczka nie otrzymała by dyplomu ukończenia
    > studiów gdyby miala jakieś zaległości.

    Jakby nie uwierzyła na słowo pracownikom uczelni to by otrzymała. Uczelnie
    uparcie nie przyjmują do wiadomości, że obiegówki nie mają mocy prawnej. W
    30 dni (a może miesiąc?) od złożenia egzaminu dyplomowego uczelnia ma
    obowiązek wydać dyplom, chociażbyś nie złożyła obiegówki, legitymacji
    studenckiej, sonetu wysławiającego rektora czy czegokolwiek innego co sobie
    jakiś znudzony profesor wymyślił. Jak uczelnia ma jakieś roszczenia
    cywilne, to może ich oczywiście dochodzić, przed i po wydaniu dyplomu.

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 20. Data: 2006-01-29 16:39:55
    Od: magellanno<e...@o...pl>

> [...]
    > jakiś znudzony profesor wymyślił. Jak uczelnia ma jakieś roszczenia
    > cywilne, to może ich oczywiście dochodzić, przed i po wydaniu dyplomu.

    w rzeczywistości uczelnie bardzo czesto odmawiaja wydania dokumentów przed
    wypełnieniem obiegówki, sam tego doświadczyłem, przenosząc sie na inną uczelnię
    i chociaż miałem wiedzę, że władze uczelni nie mogą odmówic wydania indeksu
    przed wypełnieniem obiegówki to wyegzekwowanie indeksu wcale nie było sprawą
    łatwą bo pracownicy uczelni maksymalnie grali na zwłokę, a zatem trwało to kilka
    miesięcy.

    -> http://usenet.pomocprawna.info