  • 11. Data: 2007-04-14 11:45:54
    Temat: Re: Lista poslow, ktorzy nie poparli obrony zycia
    Od: "DarkStar" <p...@g...com>

    O, PiS zrobił coś dobrego... :P

  • 12. Data: 2007-04-14 11:46:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:evpqsm$d0r$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ej, bez nerw.
    >
    > Ja to nawet sie ciesze że ktoś za mnie wydłubał tych którym jeszcze resztek
    > rozumu diety nie wypłukały.
    > Trzeba zawsze znajdować jakiś pozytyw nawet w poście trolla.
    > Życie jest wtedy milsze ;)

    Wiesz, ale mógł sobie to na jakiejś stronie internetowej wywiesić a nie wysyłać
    na wszystkie możliwe grupy. Jak na razie znalazłem to na dwóch.

  • 13. Data: 2007-04-14 12:16:57
    Temat: Do wszystkich prócz wątkotwórcy
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Dajcie spokój z tą krytyką PiSu. Rozumiem, że nie lubicie, Wasze prawo.
    Ja osobiście też nie przepadam. Jednak Polska paradoksalnie będzie im
    zawdzęczała sporo.

    Ich oszołomstwo jest niestety ceną za korzyści i to niemałe:
    - likwidacja WSI i mafijnych układów;
    - przetrzebienie układów i układzików których pełno w skali zarówno
    mikro jak i makro (pal licho jak to premier nazywa, mogą być nawet
    netłorki) - to zżerało Polskę od wewnętrz niczym rak;
    - drastyczna zmiana 'różowego' klimatu postperelowskiego;
    - w wyniku oporu przeciw PiS zwiększa się świadomość społeczna, odwaga
    cywilna każdego obywatela mającego czelność jawnie krytykować włądzę.
    Ten paradoks jest najlepszy - PiS odejdzie, wolność wypowiedzi zostanie.
    PiS występuje w roli chłopca do bicia, by społeczeństwo nauczyło się
    dobrze wybierać parlamentarzystów i kontrolować władzę. Oczywiście nie
    taki był pierwotny zamiar PiSiorków... :)

    To jak chemioterapia, jeśli już nic nie pomogło przez ostatnich
    kilkanaście lat to może tak drastyczne (i niestety po części szkodliwe)
    metody chociaż pomogą w dłuższej perspektywie. Każdy kto będzie żył w
    tym kraju dłużej niż kolejnych 5 lat odczuje te zmiany.

    Poza tym rządy ocenia się wyłącznie z perspektywy czasu:
    - skutki ich rządów będzie można odczuć dopiero po co najmniej 3 latach
    od początku kadencji.
    - teraz są odczuwalne skutki wcześniejszych rzadów (naprzemian komuchy i
    solidaruchy)

    Więc głupotą są twierdzenia polityków:
    - PiSu chwalących się np. zmniejszeniem bezrobocia, czy (lekko) wyższym
    zaufaniem do instytucji państwowych;
    - twierdzenia opozycji, że aktualne patologie są wynikiem działań PiSu.

    Thatcher podczas rządów była ostro krytykowana, bo koszty jej polityki
    były wysokie ale konieczne. Obecnie jest oceniana jako jeden z
    najlepszych premierów dwudziestowiecznych w WB.

    Ja to postawię tezę, że Kaczyńscy są obecnie jeszcze za mało
    krytykowani, bo czekają jeszcze reforny górnictwa, resztek przemysłu
    ciężkiego, branży energetycznej, ochrony zdrowia, szkolnictwa
    (szczególnie wyższego). Poważne reformy robią tylko te rządy, które nie
    mają już nic do stracenia. :D

    Konkludując: nie zgadzam się z twierdzeniami, że cała polityka PiS jest
    zła. A jednocześnie cieszę sie z każdej krytyki władzy, bo musi ona być
    konrolowana.

    uff, ale było pisania ;)
    pzdr

  • 14. Data: 2007-04-14 12:43:31
    Temat: Re: Do wszystkich prócz wątkotwórcy
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipas(Wytnij)@gazeta.com.pl>

    Użytkownik "Mati" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:evqgnt$df3$> - przetrzebienie układów i układzików których pełno w
    skali zarówno
    > mikro jak i makro (pal licho jak to premier nazywa, mogą być nawet
    > netłorki) - to zżerało Polskę od wewnętrz niczym rak;
    Nie zauważasz, że w miejsce starych układów powstają nowe,(niczym się od
    starych układów nie różniące) ale już z ludźmi, popierającymi jedynie
    słuszną linię partii ? a miało być inaczej
    > cywilna każdego obywatela mającego czelność jawnie krytykować włądzę.
    O wzroście odwagi cywilnej wspomnij np. pracownikom radia i telewizji
    publicznej.Wczoraj była próbka tej odwagi pokazywana w TVN24. A miało być
    inaczej.
    ZiPi

  • 15. Data: 2007-04-14 13:05:45
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Zbyszek ZiPi napisał(a):
    > O wzroście odwagi cywilnej wspomnij np. pracownikom radia i telewizji
    > publicznej.Wczoraj była próbka tej odwagi pokazywana w TVN24. A miało
    > być inaczej.

    Z przykrością muszę przyznać rację.

    Ale z drugiej strony za komuchów 2001-2005 wcale nie było lepiej. Zwróć
    uwagę, że największa krytyka podnosi się wtedy, gdy zwycięzca dużo
    obiecywał a działo się jak zawsze czyli kiepsko. Zwłaszacza po AWSie i
    PiSie dużo oczekiwano, bo mieli całkowicie zmienić kraj. A wyszedł TKM.

    Warta zastanowienia jest jeszcze przyczyna ostrej krytyki solidaruchów,
    która jest zwykle ostrzejsza niż komuchów. Można się domyślać jakie
    postpeereloskie siły to podsycają.

    Co do radia i telewizji to najlepiej to zlikwidować, w Polsce nieprędko
    będziemy mieli media publiczne a będą jedynie rządowe.

    W każdym razie _ja_ cieszę się, bo teraz za PiSu dzieje się _relatywnie_
    dobrze. Byle kierunek zmian był utrzymany, to za dziesięć lat może z
    tego kraju coś będzie. Nie można też się całkowicie poddawać czy
    oczekiwać zbyt dużo. W końcu nie od razu Kraków, dostatnią Irlandię czy
    dość wolną (wg. praw obywatelskich) Wielką Brytanię zbudowano.

    pzdr
    M.

  • 16. Data: 2007-04-14 15:10:27
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Warta zastanowienia jest jeszcze przyczyna ostrej krytyki solidaruchów,
    > która jest zwykle ostrzejsza niż komuchów. Można się domyślać jakie
    > postpeereloskie siły to podsycają.

    no wybacz ale prawie w 100 % podzielam zdanie tych co krytykuja, by
    jednak miec cos wspolnego z silami o ktorych piszesz jestem zbyt mlody.

    Co do walki z ulkadami itp. nie wiem czy wiesz ale za r4zadow sld
    rowniez zatrzymywano prokuratorow ktorzy brali lapowki, jednak jak
    stwoerdzil przed kamera byly prokurator generalny nie robiono z tego
    show medialnego stad teraz gdy wlasnie tak sie dzieje odnosisz wrazenie
    ze dopiero ten rzad zaczal cos robic. Byle jaka akcja, odrazu
    konferencja, publiczny wyrok i lincz.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 17. Data: 2007-04-14 15:11:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > przynajmniej wiadomo na kogo mozna glosowac.
    > Co do autora postu, masz koles niezle najebane, ciekawe czy bys byl
    > dumny z innego wyniku glosowania, gdyby twoja 12 letnia corka zostala
    > brutalnie zgwalcona , prawie na smierc pobita i byla by zmuszona przez
    > takich pojebow, moralnych ignorantow jak ty cierpiec przez kilka
    > miesiecy by zaspokoic prymitywne rzadze moherowych pajacy.

    korekta, "żądze" zamiast "rzadze"

    P.

  • 18. Data: 2007-04-14 15:36:17
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > no wybacz ale prawie w 100 % podzielam zdanie tych co krytykuja, by
    > jednak miec cos wspolnego z silami o ktorych piszesz jestem zbyt mlody.

    No wybacz, ale sam krytykuję PiS, co widać choćby w cytowanym przez
    ciebie poście.

    > Co do walki z ulkadami

    ... to trzeba walczyć ze złymi rozwiązaniami systemowymi a nie łapiąc
    pojedyńcze płotki.

    > nie wiem czy wiesz ale za r4zadow sld

    Akurat SLD dość skutecznie konserwowało patologiczny układ
    prokuratorsko-sędziowski. Choćby opieszałość w reakcji na publiczne
    zarzuty Newsweeka wobec Hoopa czy awans Nocunia do Prokuratury Krajowej
    (w nagrodę za wykończenie Kluski?) w obliczu klęski wyborczej.

    > show medialnego stad teraz gdy wlasnie tak sie dzieje odnosisz wrazenie
    > ze dopiero ten rzad zaczal cos robic.

    A kto Cię tak perfidnie okłamał? :>

    M.

  • 19. Data: 2007-04-14 16:11:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > ... to trzeba walczyć ze złymi rozwiązaniami systemowymi a nie łapiąc
    > pojedyńcze płotki.

    to teraz konrety podaj

> [...]
    > zarzuty Newsweeka wobec Hoopa czy awans Nocunia do Prokuratury Krajowej
    > (w nagrodę za wykończenie Kluski?) w obliczu klęski wyborczej.

    prokurator generalny nie rznal glupa jak Ziobro w sprawie prawej reki
    Kaczynskiego gdy sprawa Rywina wyszla na jaw

  • 20. Data: 2007-04-14 16:24:49
    Od: Mati <n...@n...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
    > to teraz konrety podaj

    Brak odpowiedzialności prokuratorów, czyli dziedzictwo systemu
    stalinowskiego wystarczy?
    Jeśli nie to masz jeszcze weryfikację prokuratorów a raczej jej brak po '89.

    > prokurator generalny nie rznal glupa jak Ziobro w sprawie prawej reki
    > Kaczynskiego gdy sprawa Rywina wyszla na jaw

    No cóż, wystarczająco palił(-a) głupa udając, że nie ma sprawy ze
    wspomnianym Hoopem. A co do Rywina to nie zastanawia cię dlaczegoż on
    się tak ładnie przyznał i twierdził, że była to wyłącznie jego inicjatywa?

    Nie wiem po co licytujesz się na winy SLD i PiSu. Trafiłeś pod zły adres.

    M.