  • 21. Data: 2020-01-05 16:50:04
    Temat: Re: Lista Zaradkiewicza - SN
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.01.2020 o 10:16, m...@g...com pisze:
    > dokładnie, więzy krwi i znajomości decydowały, na układy nie ma rady,
    > nawet niezwykle zdolne osoby jak bracia Kaczyńscy na takie układy nie
    > dali rady:)
    > ---
    > Jak to nie dali rady?
    > Rade dali a ta rada nazywa sie
    > Prawo i Sprawiedliwosc czyli
    > "dobra zmiana w POlityce" ;P
    > Teraz trzeba tylko umiec
    > z tej rady skozystac POlacy ;)

    no wiesz trafna diagnoza to podstawa skutecznego leczenia, znają prawo
    od podszewki i wiedzą, że brakuje tam sprawiedliwości, w sądach nie
    chodzi o sprawiedliwość, tylko o korzystny wyrok:)

  • 22. Data: 2020-01-06 01:22:55
    Od: m...@g...com

[...]
    Bledem logicznym jest rodzielac korzysc od sprawiedliwosci, sprawiedliwe jest to co
    godzi REALNIE dany spor, rozwiazuje REALNIE problem czyli daje REALNA kozysc i to w
    dodatku WSZYSTKIM stronom sPOru/procesu z sadem i panstwem wlacznie. Np realna
    korzyscia dla wszystkich jest wykryc oszusta lub krzywdziciela, dac mu nau[cz]ke ze
    nie warto robic innym krzywdy bo to robienie krzywdy jednozesnie sobie, wynagrodzenie
    krzywd POszkodowanym i to z nawiazka dajaca satysfakcje z uzyskanej
    sprawiedliwosci... ;)

  • 23. Data: 2020-01-06 09:21:10
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.01.2020 o 01:22, m...@g...com pisze:
    > Bledem logicznym jest rodzielac korzysc od sprawiedliwosci

    no nie, korzyść to nie sprawiedliwość, zadośćuczynienie to sprawiedliwość

  • 24. Data: 2020-01-07 12:06:33
    Od: m...@g...com

    no nie, korzyść to nie sprawiedliwość, zadośćuczynienie to sprawiedliwość
    ---
    Zadoscuczynienie to korzysc [bo przeciez nie strata/ubytek] a wiec...moje na wierzchu
    i jednoczesnie twoj zysk bo dzieki temu zmadrzales i tak ma byc w sadach ;P

  • 25. Data: 2020-01-07 13:08:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.01.2020 o 12:06, m...@g...com pisze:
    > Zadoscuczynienie to korzysc

    korzyść to coś ponad zadośćuczynienie, to są proste sprawy:)

  • 26. Data: 2020-01-18 00:02:45
    Od: m...@g...com

    korzyść to coś ponad zadośćuczynienie, to są proste sprawy:)
    ---
    Moze dla praw[n]ikow...dla filozofow nic nie jest proste ;)
    Ale ze zadoscuczynienie tez korzysc to akurat proste ;P