  • 1. Data: 2006-11-17 01:21:38
    Temat: List z prokuratury ?
    Od: " matrix" <m...@W...gazeta.pl>

    Hej,
    dostałem list z prokuratury, w której zawarte są treści oznajmiające o decyzji
    podjętej przez prokuratora o podtrzymaniu w mocy umorzenia śledztwa.
    Co w tym dziwnego ?? A to, że dostałem zwykły list, tak jak kartkę na Boże
    Narodzenie, bez potwierdzenia, nawet nie polecony.

    Czy prokuratura może wysyłać takie liściki ?? Przecież to kompromitacja,

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-17 14:26:39
    Temat: Re: List z prokuratury ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " matrix" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy prokuratura może wysyłać takie liściki ??

    Nie powinien. Pomijając fakt, ze trudno dowieść, od kórego dnia biegną dla
    Ciebie terminy dalszych środków odwoławczych, to przecież istnieje wątpliwość,
    czy list dotrze do Ciebie, a nie załużmy podejrzanego albo innej postronnej
    osoby.

  • 3. Data: 2006-11-17 22:35:33
    Od: " jb" <j...@N...gazeta.pl>

    > Nie powinien. Pomijając fakt, ze trudno dowieść, od kórego dnia biegną dla
    > Ciebie terminy dalszych środków odwoławczych,

    Od takiego czzegoś nie przysługują zadne środki odwoławcze.

  • 4. Data: 2006-11-17 23:33:06
    Od: " " <m...@N...gazeta.pl>

    jb <j...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Od takiego czzegoś nie przysługują zadne środki odwoławcze.

    Słusznie, o odwołaniu nie ma mowy, a co więcej ew. dalsze pisma wysłane w
    sprawie do prokuratury pozostaną niechybanie bez odzewu.