  • 1. Data: 2006-08-09 05:25:40
    Temat: List z C&C ewidencja pojazdów!!!!
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Witam
    Dostałem dzisiaj list z firmy C& C ewidencja i znakowanie pojazdów.
    " Ogólnopolski Bank Ochranianych Samochodów ul. Czerwińska 39 Warszawa "

    Piszą w nim że mój dług wzgledem ich wynosi 120 złotych i oni go chcą
    sprzedać !!!!???????

    Jak zaczałem sie zastanawiać i wczytywać w ten list to się okazało ze 6 lat
    temu oni mi samochod oznakowali ( który 5 lat temu sprzedałem ) a przez 5
    lat dane trzymali w swojej bazie danych i nic mnie nie informujac teraz za
    to ze te dane trzymali przysłali mi monit o długu do zapłaty.

    Wcześniej nic od nich nie otrzymałem ani faktury a ni żadnej informacji o
    tym
    że za trzymanie tych danych przez nich ja mam im płacić

    Kolega z którym pogadałem mówił mi że w Auto Świecie ten temat kilka lat
    temu jemu w oczy się nawinął

    Czy ktos z grupowiczów zetknał się z tym problemem

    Jeśli tak to prosze o kontakt

    Pozdrawiam Adam

    begin 666 usmiech.gif
    M1TE&.#EA$@`2`*+_`+&OJOW'8VA90?NC*KEX(# E%\# P ```"'Y! $```8`
    M+ `````2`!(`0 -Q:*H@]46 I4H(Y.K!.>'%TA3$-Y31M C9Y0A.T1&"T70G
    M1)I#H=Z:P$"84[$N@.#%XW$,!\=G\T,(`4BX;)'2B JK$JY N6E.&AI)=2?H
    E^"Q*N RW'I8VQ!,U\L'PFU@G-2Q:6C0B@5DH*A0V,0]A% D`.P``
    `
    end

  • 2. Data: 2006-08-09 07:44:38
    Temat: Re: List z C&C ewidencja pojazdów!!!!
    Od: "Baluu" <b...@t...pl>

    Ja dostalem cos podobnego. Ale jak mnie pamiec nie myli nic nie podpisywalem
    tylko zaplacilem za oznakowanie pojazdu... A jesli tak faktycznie jest to
    nie ma co sie przejmowac.

    Pozdrawiam
    Tez Adam. :)

  • 3. Data: 2006-08-09 10:09:35
    Od: "waros" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Athorgal" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temu jemu w oczy się nawinął
    >
    > Czy ktos z grupowiczów zetknał się z tym problemem

    bo daję głowę że znakowałeś w innej firmie tylko o podobnej nazwie
    logo prawie identyczne /ale prawie to duża różnica/
    od paru lat próbują naciągnąć ludzi na pieniądze.
    wpierw się zapytaj jak weszli w posiadanie twoich danych bez twojej zgody a
    później to już z górki...
    jak masz odrobinę czasu i samozaparcia to nawet poważny dym im mozna zrobić
    pozdr
    Var

  • 4. Data: 2006-08-09 11:33:58
    Od: "creditor" <r...@k...pl>

    Witam.

    Ja mam podobną sytuację. Co jakiś czas dostaję takie listy z
    "wyliczeniem długu", ale je nadzwyczajniej ignoruję. Kiedyś nawet
    analizowałem sytuację i mogę powiedzieć (w skrócie rzecz
    ujmując), że takie listy są warte kubła na śmieci, albo jak kto
    woli okrągłego segregatora -).

    Po pierwsze przy oznakowaniu pojazdu nikt nie poinformował mnie, że
    oznakowanie będzie się wiązało z przechowywaniem danych przez
    jakiś tam okres, nie chciałem takiej "dodatkowej usługi", gdyby tak
    było oznakowałbym auto gdzie indziej.

    Po drugie przy oznakowaniu pojazdu nikt nie uprzedził mnie, że firma,
    która oznakowała mi pojazd (ASO) działa w imieniu innej firmy (C&C).
    Z ASO zawarłem tylko i wyłącznie umowę na oznakowanie pojazdu we
    wskazanych miejscach (lampy i szyby), natomiast z C&C nie zawierałem
    żadnej umowy.

    Po trzecie to jest ośmieszanie się, że ktoś kupi dług
    (wierzytelność) na kwotę 120 zł i to w dodatku sporną.

    Pozdrawiam
    Robert

  • 5. Data: 2006-08-09 14:30:30
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Witam

    Próbowałem dzwonić do nich dzisiaj ale po 16 i nikt nie odbierałl spróbuje
    jutro

    Najsmutniejsze jak dla mnie jest to że ja wogóle nie pamietam o który
    samochod chodzi bo mialem od tamtej pory kilka a papiery mam tylko na dwa
    ostatnie samochody.

    A dwa że zawsze trzymam papiery czy umowy jeśli wiążą się z jakimiś kosztami
    czy też zobowiązaniami jest to przeciez logiczne

    No i ja sobie nie przypominam żadnej umowy z tamtego czasu dotyczącej
    oznakowania samochodu:)

    A oni mi tu jeszce załącznik dali o aktualizacji danych:)

    Może ktoś z Was coś takiego ma i może podesłać bo przypuszczam że w tamtych
    umowach jeśli wogóle były nie było wzmianki o odpłatnym przechowywaniu
    danych

    Zapewne w obecnych to już jest to na blankiecie aktualizacyjnym jest
    wzmianka o równowartości 5 Euro rocznie.

    Dostałem dzisiaj artykuł z Auto_Świata z nr 44 gdzie jest ten problem
    poruszany i piszą tam że takich kierowców -zrobionych w jeleni to może być i
    200 tysięcy ale artykuł jest z przed 2-3 lat wiec ciekawe czy to się
    rozrasta czy też nie bo za sam pomysł to ich powinni do Sejmu wziąść:)

    Pozdrawiam i czekam na dalsze opinie

    Adam

  • 6. Data: 2006-08-09 19:25:29
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Witam
    > A dwa że zawsze trzymam papiery czy umowy jeśli wiążą się z jakimiś
    > kosztami czy też zobowiązaniami jest to przeciez logiczne

    Miałem podobną sytuację,a może jeszcze mam tylko nie wiem o tym :)

    8 lat temu kupiłem auto w ASO. Oznakowali mi je.
    Dostawałem pisemka od firmy C&C tak jak ty że mi dług rośnie. A ponieważ dwa
    lata temu przy jakiejś innej robocie w domu znalazłem teczkę z papierami z
    zakupu auta to sobie to przejżałem. Nie ma w niej ( a jakbym dostałto na
    99,9% by w niej było) żadnej umowy, że komuś coś będę płacił. Była jakaś
    informacja, że firma znakuje pojazdy i to wszystko. Wysłałem do nich list z
    prośbą o kserokopię umowy na podstawie której żądają ode mnie pieniędzy. No
    i ani następnych wyliczeń ani kserokopii. Cisza...

    --
    PawełJ

  • 7. Data: 2006-08-09 20:38:22
    Od: akala <a...@o...eu>

    Dnia Wed, 9 Aug 2006 16:30:30 +0200, Athorgal napisał(a):

    > Witam
    >
    > Próbowałem dzwonić do nich dzisiaj ale po 16 i nikt nie odbierałl spróbuje
    > jutro

    i to duży błąd ,porostu ich olej i nie nawiązuj z nimi kontaktu,no chyba
    ,że masz na "sumieniu" podpisanie takiej umowy ?

    akala

  • 8. Data: 2006-08-09 21:14:45
    Od: "Athorgal" <a...@w...pl>

    Witam

    Ja na 100% nie pamiętam takiej umowy no bo jak bym cośtakiego podpisywał to
    papier bym miał jak to sie mówi ciekawych rzeczy się nie wyrzuca :)

    Ale przed mówca dobry pomysł podał z tą kserokopią umowy jutro zadzwonie i
    poproszę oczywiście jeszcze im dorzuce tak czy siak że sprawe do rzecznika
    konsumentów trzeba oddać tak na przyszłość innych chronić trzeba

    Pozdrawiam Adam