  • 421. Data: 2024-06-15 10:40:40
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Ale wiesz, że to mieszkanie nie kosztowało 20 pensji, tylko ktoś musiał
    > za to zapłacić?
    > M.in. dlatego komuna zbankrutowała.

    > I tonę cementu podpierdolonego z zakładu pracy albo z innego pgru.
    > Albo wymienionego za linkę do sprzęgła do malucha podpierdolonego z PZMotu.

    Rozmawiasz z potomkiem PZPR. Nie przekonasz, oni mają swojego matrixa.

  • 422. Data: 2024-06-15 11:40:08
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-15 o 10:38, n...@o...pl pisze:

    > Drogie zostały, bo gdy do władzy dochodzą socjaliści, to gdzieś trzeba chronić
    > kasę.

    Zgadza się, ludkowie zaczęli lokować kapitał w grunty i nieruchomości
    uciekając przed inflacją, zdaje się dobijającą czasem w l. 2000 do 20%.

    Co nie zmienia tego że szarak 25 lat temu pracował krócej na mieszkanie.

  • 423. Data: 2024-06-17 07:26:16
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 14-06-2024 o 17:33, J.F napisał:

    > Był Covid, i wymagał nadzwyczajnych rozwiązań.

    Nie, to było zwykłe przeziębienie z którego zrobiono pandemię
    informacyjną. Nie wiadomo czemu rządzący w to poszli. Tym bardziej, że
    doradcy jak dr Jerzy Milewski cały czas o tym mówili. Więc nie można
    powiedzieć, że rządzący nie wiedzieli. Oni nie chcieli wiedzieć.

    --

    http://zrzeda.pl

  • 424. Data: 2024-06-17 08:19:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 20:47:13 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > cyt.
    > ,,W Polsce, podczas pandemii było 250 tys. ponadnadmiarowych zgonów.
    > Jesteśmy numerem jeden na świecie. To jest fenomen, który stoi w kącie
    > jak słoń i każdy udaje, że go nie widzi"
    >
    > +
    > https://x.com/NZLysenki/status/1675196912570343427

    Czy takim fenomenem jestesmy, to nie wiem ... w wielu innych krajach
    tez byl skok smertelnosci.

    Na pewno u nas byl byl miesiac czy dwa, to chyba był listopad 2021,
    gdy smiertelnosc wzrosla bardzo, dwukrotnie o ile mnie skleroza nie
    myli i tylko połowe nadmiaru przypisano covidowi.

    www.euromomo.eu - tu sa piki z kilku krajów.
    Niemcy mieli np tajemnicza epidemie latem 2019

    Hiszpanie pik covidowy maja imponujacy, a kilka innych krajów - w
    ogóle nie zauwazyło. Ciekawostka, czy jakies zakłamanie statystyczne?
    Bo ten ich Z-score to mi sie podejrzany wydaje.

    J.

  • 425. Data: 2024-06-17 08:25:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 Jun 2024 20:22:44 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > m2 gruntu na mazurach miałeś po całe 5 pln.

    Przyszla Unia, grunt podrozal :-)
    No ale grunt to jeszcze nie mieszkanie/dom.

    > 1600-1800 w 98r. zdaje się zwykła pensja robola.
    > 33-35 tysi kosztowała klitka 35 m2 w wajśawce.

    Jeśli w warszawce, to imo - straszna klitka, albo do kapitalnego
    remontu i jezszcze w ruderze.

    Gdzies na prowincji pewnie taniej.

    A teraz modne "mikroapartamenty". Ludzie polubili klitki. Musieli :-)

    J.

  • 426. Data: 2024-06-17 09:03:30
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17-06-2024 o 08:19, J.F napisał:

> [...]
    > gdy smiertelnosc wzrosla bardzo, dwukrotnie o ile mnie skleroza nie
    > myli i tylko połowe nadmiaru przypisano covidowi.

    nie tyle przypisano, co na siłę dało się przypisać, większość
    nadmiarowych zgonów to efekt zmian pracy placówek zdrowia i innych
    szkodliwych działań, jak lockdowny ect.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 427. Data: 2024-06-17 10:56:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 17 Jun 2024 09:03:30 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > nie tyle przypisano, co na siłę dało się przypisać, większość

    Owszem, statystyka liczyła "na covid i choroby towarzyszące".
    Ale o ile pamietam, to było jakoś tak, ze normalnie nam umiera ok 1000
    ludzi dziennie, wtedy było 2000, a "na covid i choroby towarzyszące"
    podawano 500.

    > nadmiarowych zgonów to efekt zmian pracy placówek zdrowia i innych
    > szkodliwych działań, jak lockdowny ect.

    Być może. Ale to było kilka tygodni, wcześniej i później było dobrze.
    Epidemia i "służba zdrowia" nie wydalała, czy tych 500 ludzi zmarło
    bez diagnozy, więc nie wiadomo na co ?

    J.

  • 428. Data: 2024-06-17 12:22:03
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-17 o 09:03, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > nie tyle przypisano, co na siłę dało się przypisać, większość
    > nadmiarowych zgonów to efekt zmian pracy placówek zdrowia i innych
    > szkodliwych działań, jak lockdowny ect.

    Tak tez dumają na zachodku. Wczoraj wygrzebałem.

    ctrl+v
    Szury się zalęgli, tym razem w DE i UK.

    Naukowcy sugerują, że szczepionki przeciwko COVID-19 mogą być częściowo
    odpowiedzialne za wzrost liczby zgonów od czasu pandemii.

    Naukowcy z Holandii przeanalizowali dane z 47 krajów zachodnich i
    odkryli, że od 2020 r. odnotowano ponad trzy miliony nadmiernych zgonów,
    a trend ten utrzymuje się pomimo wprowadzenia szczepionek i środków
    ograniczających rozprzestrzenianie się wirusa.

    Stwierdzili, że "bezprecedensowe" liczby "budzą poważne obawy" i wezwali
    rządy do pełnego zbadania przyczyn, w tym możliwych szkód związanych ze
    szczepionkami.

    Pisząc w BMJ Public Health, autorzy z Vrije Universiteit w Amsterdamie
    powiedzieli: "Chociaż szczepionki na Covid-19 zostały dostarczone w celu
    ochrony ludności cywilnej przed zachorowalnością i śmiertelnością z
    powodu wirusa Covid-19, udokumentowano również podejrzewane zdarzenia
    niepożądane".

    "Zarówno pracownicy służby zdrowia, jak i obywatele zgłaszali poważne
    obrażenia i zgony po szczepieniu do różnych oficjalnych baz danych w
    świecie zachodnim".

    Dodali: "Podczas pandemii politycy i media codziennie podkreślali, że
    każda śmierć spowodowana Covid-19 ma znaczenie, a każde życie zasługuje
    na ochronę poprzez środki ograniczające rozprzestrzenianie się wirusa i
    szczepionki przeciwko Covid-19. W następstwie pandemii powinna
    obowiązywać ta sama moralność".

    Badanie wykazało, że w Europie, Stanach Zjednoczonych i Australii
    odnotowano ponad milion zgonów w 2020 r., w szczytowym momencie
    pandemii, ale także 1,2 miliona w 2021 r. i 800 000 w 2022 r. po
    wdrożeniu środków.

    Naukowcy stwierdzili, że liczba ta obejmuje zgony z powodu Covid-19, ale
    także "pośrednie skutki strategii zdrowotnych mających na celu
    przeciwdziałanie rozprzestrzenianiu się wirusa i infekcji".

    Ostrzegli, że skutki uboczne związane ze szczepionką Covid obejmowały
    udar niedokrwienny, ostry zespół wieńcowy i krwotok mózgowy, choroby
    sercowo-naczyniowe, krzepnięcie, krwotoki, zdarzenia żołądkowo-jelitowe
    i krzepnięcie krwi.

    Niemieccy naukowcy zwrócili uwagę, że początek nadmiernej śmiertelności
    na początku 2021 r. w tym kraju zbiegł się w czasie z wprowadzeniem
    szczepionek, co zdaniem zespołu "wymaga dalszych badań".

    Eksperci ostrzegają jednak, że nowsze dane dotyczące skutków ubocznych
    nie zostały udostępnione opinii publicznej, ponieważ kraje prowadzą
    własne indywidualne bazy danych dotyczące szkód, które opierają się na
    samodzielnym zgłaszaniu przez społeczeństwo i lekarzy.

    Opóźnienia w innych terapiach
    Naukowcy stwierdzili, że "prawdopodobnie" wpływ środków ograniczających
    rozprzestrzenianie się wirusa, ograniczonej opieki zdrowotnej i
    wstrząsów społeczno-ekonomicznych podczas pandemii przyczynił się do
    zgonów, choć zgodzili się, że trudno to udowodnić.

    Gordon Wishart, dyrektor medyczny w Check4Cancer i profesor wizytujący
    chirurgii onkologicznej na Anglia Ruskin University, wielokrotnie
    ostrzegał, że opóźnianie diagnozy raka doprowadzi do zgonów.

    "Na początku okresu blokady przewidywano, że ograniczony dostęp do
    opieki zdrowotnej w przypadku schorzeń innych niż Covid doprowadzi do
    opóźnień w diagnozowaniu i leczeniu schorzeń krytycznych czasowo, takich
    jak rak, choroby serca, cukrzyca i demencja, a to doprowadzi do
    nadmiernej liczby zgonów z powodu tych schorzeń" - powiedział.
    Dane NHS England pokazują, że na 100 000 osób zachorowalność na raka
    wynosiła 521 w roku poprzedzającym blokadę, a następnie spadła do 456 w
    latach 2020-2021, co sugeruje, że w pierwszym roku pandemii przeoczono
    około 45 000 nowotworów.Wskaźnik zachorowalności wzrósł do 540 na 100
    000 w następnym roku, co sugeruje, że wiele nowotworów zdiagnozowano
    późno, kiedy leczenie byłoby mniej skuteczne.

    Mówiąc o potencjalnej szkodliwości szczepionek, pan Wishart dodał:
    "Autorzy mają rację, wskazując, że wiele poważnych zdarzeń niepożądanych
    związanych ze szczepionkami mogło nie zostać zgłoszonych, i wskazują na
    fakt, że jednoczesne wystąpienie nadmiernej śmiertelności i szczepień
    Covid w Niemczech jest samo w sobie warte dalszego zbadania."Artykuł
    dostarcza więcej pytań niż odpowiedzi, ale trudno nie zgodzić się z ich
    wnioskiem, że konieczna jest dalsza analiza, aby zrozumieć podstawowe
    przyczyny nadmiernej śmiertelności, aby lepiej przygotować się do
    przyszłego zarządzania kryzysami pandemicznymi".

    https://www.telegraph.co.uk/news/2024/06/04/covid-va
    ccines-may-have-helped-fuel-rise-in-excess-deaths/?u
    tm_medium=Social&utm_campaign=Echobox&utm_source=Twi
    tter#Echobox=1717499559

    Jak tam proces fajzer vs PL na 6 mld za nieodebrane szczepionki? Wiadomo
    coś?

  • 429. Data: 2024-06-17 12:49:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 17-06-2024 o 12:22, alojzy nieborak napisał:

> [...]
    > a trend ten utrzymuje się pomimo wprowadzenia szczepionek i środków
    > ograniczających rozprzestrzenianie się wirusa.

    to też, ale u nas pod koniec 2020 i na początku 2021 zbyt wielu
    zaszczepionych nie było. Natomiast pamiętajmy, że 2 krotnie odwołano
    planowe zabiegi, stosowano idiotyczny sposób nieleczenia itd. Później
    ludzie nauczyli się z tym żyć, wiedząc, żeby nie udawać się do dowolnego
    lekarza, tylko do zaufanego i najlepiej prywatnie.

    Sama szczepionka była nie dość, że niebezpieczna, to dodatkowo
    nieskuteczna. Zresztą - co wiadomo od dawna, nie ma skutecznych
    szczepionek na choroby grypopodobne, bo nie może być. Wirus atakuje w
    innym miejscu niż tworzone są przeciwciała, więc nie mają ze sobą
    kontaktu. Tłumaczył to profesor Bhakdi, dr Pieniążek i wielu innych
    naukowców.

    --
    https://kaczus.ppa.pl

  • 430. Data: 2024-06-17 13:04:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > doradcy jak dr Jerzy Milewski cały czas o tym mówili. Więc nie można
    > powiedzieć, że rządzący nie wiedzieli. Oni nie chcieli wiedzieć.

    Tylko dlaczego takie masy ludzi umierały i po co były te szczepionki.

    --
    animka