  • 371. Data: 2024-06-13 12:02:53
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 11:45, J.F pisze:

    > Bywa, ze doczepiam sie do fragmentu wypowiedzi, bo się z tym
    > fragmentem nie zgadzam, nie wnikając w resztę dyskusji.

    Zostało mu zwrócone, że przesadza że na marszu są same naziołki, brnął w
    dyskusję, broniąc tego twierdzenia a teraz twierdzi że czepiasz się
    szczegółów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 372. Data: 2024-06-13 12:51:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jun 2024 12:08:26 +0200, A. Filip wrote:
    > "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
    > [...]
    >
    > A nie da się przyznać racji *obu* stronom? (obydwu frakcjom POPiS)
    > To problem szczególnie dla nie POPiSu uznać cały POPiS za złe mordy
    > zdradzieckie? Ja widzę najwyżej problemik.

    Może sie i da, ale przecież to subiektywne jest.
    A na pewno się z tym nie zgodzą an zwolennicy PO, ani PIS.

    > "My jesteśmy ci dobrzy bo oni są ci źli" częstawo z czasem przestaje

    Tak jak na drodzie. Jak ktos jedzie wolniej ode mnie, to jest
    zawalidroga, kapelusznik, zółw itp.
    Jak szybciej, to wariat :-)

    > działać bo skurwysyny wyborcy zaczynają bezczelnie porównywać
    > i za dobrze pamiętać "prawdy poprzedniego etapu". Wyborcy "opornie"
    > kupowali bajkę jaki ten PiS ma być zły bo wybrali "złe mordy PiS"
    > na *drugą* kadencje.

    Przyszła trzecia, i coś się zmieniło.

    Tu jest jeszcze nasza "arytmetyka wyborcza", gdy ~38% głosów daje 51%
    mandatów. No i bywa, ze połowa nie głosuje.
    Czyli PiS jawnie popiera np 19%, a władzę mają absolutną :-(

    J.

  • 373. Data: 2024-06-13 13:51:47
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-13 o 12:51, J.F pisze:

> [...]
    > mandatów. No i bywa, ze połowa nie głosuje.
    > Czyli PiS jawnie popiera np 19%, a władzę mają absolutną :-(

    Ludkowie z czasem zaczynają inaczej patrzeć.
    Naczy co poza demokracjom/wiecznymi aborcjami/wyborami co ludowi z tego
    skapuje:)
    Wklejka jątrząca i selektywna do tego, mediana bogactwa za 2023 r:
    ?? Poland - $20,263
    ?? Romania - $21,545
    ?? Czechia - $23,502
    ?? Hungary - $26,416
    ?? China - $27,273

    Ale wy nie poddawajta się, jak wprowadzita PIESEL na pewno sporo się
    zmieni:)

  • 374. Data: 2024-06-13 14:12:40
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 12:08, A. Filip pisze:
> [...]
    > To problem szczególnie dla nie POPiSu uznać cały POPiS za złe mordy
    > zdradzieckie? Ja widzę najwyżej problemik.

    No to masz konfe, która uważa cały popis za zdradzieckie mordy od dawna.
    Mają mniejsze lub większe sukcesy, ale nie ta skala żeby stolik wywrócić.

> [...]
    > i za dobrze pamiętać "prawdy poprzedniego etapu". Wyborcy "opornie"
    > kupowali bajkę jaki ten PiS ma być zły bo wybrali "złe mordy PiS"

    I co im z tego pamiętania ;) Wprowadźmy w obieg parametr zwany
    mnożnikiem skali skurwysyństwa i wyskalujmy go na 1 w pierwszych rządach
    pis. Przychodzą rządy po, mnożnik rośnie do 2. Lud był wściekły na pis
    za 1, pamięta, ale po ma 2, więc lud woli 1 i pis przejmuje władzę.
    Która mnożnik przestawia na 3. Ludzie wybierają więc donka, bo
    pamiętają, że był skurwysynem ale miał 2 i był z klasą, a pis ma 3 bo
    kradł bezczelnie ;P Ciekawi mnie tylko co donki odjebią w tej kadencji,
    żeby na 4 wskoczyć.

    PD

  • 375. Data: 2024-06-13 14:30:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jun 2024 14:12:40 +0200, PD wrote:

    > No to masz konfe, która uważa cały popis za zdradzieckie mordy od dawna.
    > Mają mniejsze lub większe sukcesy, ale nie ta skala żeby stolik wywrócić.

    W zasadzie juz ta skala. Może nie na tyle, aby stolik wywrócić, ale
    aby twardo wejść do gry. I trzeba się bedzie sprzymierzyć z którąś ze
    znienawidzonych frakcji, niczym Lepper :-)

    Przy czym ... rzędu 10% to im sondaże dawały i w wyborach 2023.
    I nie wyszło, nie wiadomo dlaczego.

    Elektorat im w ostatniej chwili woltę zrobił, czy przy małej
    frekwencji sondaże są dobre, ale jak się elektorat zmobilizuje, to juz
    inny.

> [...]
    > pamiętają, że był skurwysynem ale miał 2 i był z klasą, a pis ma 3 bo
    > kradł bezczelnie ;P Ciekawi mnie tylko co donki odjebią w tej kadencji,

    Mogą się też polepszyć, ale dziura w budzecie wielka.

    No i za rok prezydent nowy ... ciekawe, kto wygra.

    J.

  • 376. Data: 2024-06-13 14:51:41
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-13 o 14:12, PD pisze:

    > No to masz konfe, która uważa cały popis za zdradzieckie mordy od dawna.
    > Mają mniejsze lub większe sukcesy, ale nie ta skala żeby stolik wywrócić.

    Troszku wywracających stoliki już się przewinęło:)
    cyt.
    Tymiński: 23,16% -> spadek na 0,16%
    Olechowski: 17,30% -> 1,44% nie wiem czy ten się liczy, chyba go Donek
    wysiudał
    Lepper: 15,11% -> 1,28%
    Palikot (Ruch P.): 10,20% -> 1,42%
    Kukiz: 20,80% -> ok. 1% (sondaże)
    Biedroń (Wiosna): 6,06% -> 2,22%
    Petru (Nowocz.): 7,60% -> ok. 1% (sondaże)
    Hołownia: 13,87% -> ?

  • 377. Data: 2024-06-13 14:58:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 Jun 2024 14:51:41 +0200, alojzy nieborak wrote:

    > Troszku wywracających stoliki już się przewinęło:)
    > cyt.
    > Tymiński: 23,16% -> spadek na 0,16%
    > Olechowski: 17,30% -> 1,44% nie wiem czy ten się liczy, chyba go Donek
    > wysiudał
    > Lepper: 15,11% -> 1,28%
    > Palikot (Ruch P.): 10,20% -> 1,42%
    > Kukiz: 20,80% -> ok. 1% (sondaże)
    > Biedroń (Wiosna): 6,06% -> 2,22%
    > Petru (Nowocz.): 7,60% -> ok. 1% (sondaże)
    > Hołownia: 13,87% -> ?

    Z drugiej strony - PiS się kiedys nazywał inaczej, i PO sie nazywała
    inaczej ..

    J.

  • 378. Data: 2024-06-13 15:00:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 14:30, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Elektorat im w ostatniej chwili woltę zrobił, czy przy małej
    > frekwencji sondaże są dobre, ale jak się elektorat zmobilizuje, to juz

    IMHO większość gadała na zasadzie "przeciw popis". Ale jak przyszło co
    do czego, to stwierdzili że ajatollachów na swoim podwórku nie chcą - co
    innego podrzucić ich do europy - niech tam walczą z lewactwem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 379. Data: 2024-06-13 15:00:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.06.2024 o 12:02, Shrek pisze:

    > Zostało mu zwrócone, że przesadza że na marszu są same naziołki, brnął w
    > dyskusję, broniąc tego twierdzenia a teraz twierdzi że czepiasz się
    > szczegółów.

    Zostało ci zwrócone, że nie chodzi o to czy byli, czy nie.
    To nie ma znaczenia.
    Jest to kompletnie nieistotne w kontekście stosowanej retoryki przez
    pis/po/ko służącej, bądź rzekomo służącej, do podziału ludzi na
    "lepszych" i "gorszych".

    Przecież jakby na wiecu pisu, w części pisowskiej stał przeciwnik pisu,
    a kaczyński powiedział "tu stoimy my, a tam stoi zomo", to znaczy że
    stał się pisowcem? No nie.
    A jednak kaczyński zaliczył go do "my".
    Stał z pisowcami? Stał. Zwiększył frekwencję pisowi? Zwiększył.
    Nie chciał być zaliczony do pisowców? To trzeba było stanąć za płotem
    "tam gdzie zomo".
    Pretensje może mieć tylko do siebie.

    Wykluczysz, że tam nie było ani jednego nie-pisowca?
    Jaka motywacja może uzasadnić pójście przeciwnika pisu na wiec pisu i
    wiecowanie razem z pisem? (załóżmy, że nie jest na służbie...)
    Kaczyński opluwa jego kolegów za płotem, być może nawet jego przyjaciół,
    a on dalej wiecuje razem z pisem?

    Tak szczerze, poszedłbyś na wiec zorganizowany przez pis i szedł ramię w
    ramię z pisowcami?
    Gdybyś poszedł, to byłoby to dziwne, czy nie?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 380. Data: 2024-06-13 15:02:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.06.2024 o 14:58, J.F pisze:

    > Z drugiej strony - PiS się kiedys nazywał inaczej, i PO sie nazywała
    > inaczej ..

    Komfa też:P Przecież oni nie pojawili się na scenie politycznej z
    kapelusza, tylko istnieli w kilku odmianach które się skonfederowały z
    powodów arytmetyki wyborczej. Notabene poglądowego "ojca założyciela"
    wypierdolono z każdej partii nawet z korwinu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!