  • 341. Data: 2024-06-11 22:42:30
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 22:35, Shrek pisze:

    > A co ja mam powiedzieć jak byłem na kulsonariacie? To mnie kurwa
    > rozegrał - wychodzi że popieram kulsonów.

    Jest jeszcze gorzej. Kulsony też chodzą na marsz niepodległości.
    Faszystowska policja kurwa ich mać ;P

    > W sumie mały pikuś - byłem też w podziemiach ministerstwa
    > sprawiedliwości - w tych celach co żołnierzy wyklętych trzymali:(

    A to nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest.

    PD

  • 342. Data: 2024-06-11 22:51:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 22:42, PD pisze:

    > Jest jeszcze gorzej. Kulsony też chodzą na marsz niepodległości.
    > Faszystowska policja kurwa ich mać ;P

    ;)

    > A to nawet nie wiedziałem, że coś takiego jest.

    Bo z ulicy nie "wesprzesz":P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 343. Data: 2024-06-11 23:05:12
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > ;)

    > Bo z ulicy nie "wesprzesz":P

    Jesteście śmieszni -- ja jeżdżę po tych samych ulicach co Hitler.

    Możecie mnie przebić jeżeli zanocujecie w Monopolu, pokoju 113 :)

  • 344. Data: 2024-06-11 23:23:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 23:05, n...@o...pl pisze:

    > Jesteście śmieszni -- ja jeżdżę po tych samych ulicach co Hitler.
    >
    > Możecie mnie przebić jeżeli zanocujecie w Monopolu, pokoju 113 :)

    Może nie ten kaliber, ale siedziałem przy biurku Hodży. Co więcej
    młodego też posadziłem i robił groźne miny trzymając przy uchu telefon.
    Kto wie - może wyroki śmierci dyktował:P

    A w oświęcimiu byłeś - żydzi tam holokaust wspierają:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 345. Data: 2024-06-11 23:41:43
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > W sumie mały pikuś - byłem też w podziemiach ministerstwa
    > sprawiedliwości - w tych celach co żołnierzy wyklętych trzymali:(

    Z tego co wiem to zabijali na Rakowieckiej.

    --
    animka

  • 346. Data: 2024-06-11 23:43:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.06.2024 o 23:41, Animka pisze:

    > Z tego co wiem to zabijali na Rakowieckiej.

    Napisałem że trzymali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 347. Data: 2024-06-11 23:44:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 11.06.2024 o 23:43, Shrek pisze:

    > Napisałem że trzymali.

    A nie na Rakowieckiej?

    --
    animka

  • 348. Data: 2024-06-12 08:19:06
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Aaaa, czyli protestowali przeciw błędom i wypaczeniom.

    -----

  • 349. Data: 2024-06-12 09:02:49
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 11.06.2024 o 14:16, J.F pisze:

    > A czym sie zajmuje?

    Opiekuje się bezdomnymi kotkami i broni planetę przed złymi obcymi.
    Na Ziemi to bardzo znana postać. Książki o nim piszą.
    Na twojej planecie nigdy o nim nie pisali? Dziwne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 350. Data: 2024-06-12 09:16:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Nie żartuj.
    P0 jedzie na obietnicy, że jakoby każdy młody, wykształcony, przystojny i z miasta
    dostanie kiedyś swój kawałek tortu.
    To zupełnie jak z PZPR, większość ludzi tam była dla kariery i liczyła na jakiś
    profit.
    Zmieniły się jedynie proporcje zapisanych do partii członków partii do zwolenników
    głosujących.
    PiS zapewnia, że każdemu należy się kajzerka, a w przyszłości ciastko, nawet
    wykrojone z tortu upieczonego przez
    "uprzywilejowanych".
    Swoją drogą po ile każda z nich ma zapisanych płacących składki członków?
    PZPR miała ponad 3 mln.
    Solidarność doszła do około 10 mln.

    -----