  • 271. Data: 2024-06-10 11:47:16
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.06.2024 o 21:10, PD pisze:

    > Słusznie. Ale to by wychodziło, że pół świata przed wojną to były
    > państwa faszystowsko-nazistowskie, albowiem brali udział w igrzyskach
    > olimpijskich w Berlinie, organizowane przez faszystów w 1936, na których
    > zabroniono występów żydom. My też tam wystąpiliśmy.

    Słusznie.
    Ale teraz mamy dostęp do podręczników historii i już wiemy jakie były
    tego konsekwencje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 272. Data: 2024-06-10 12:12:54
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 11:12, PD pisze:

    > Przepraszam, mimo całej powagi którą staram się tu zachować, nie
    > potrafię się powstrzymać. Czy mężczyźni biorący udział w demonstracjach
    > strajku kobiet stali się kobietami? ;)

    Z całą powagą, mężczyźni biorący udział w demonstracjach strajku kobiet
    brali w nich udział, żeby je wesprzeć. I bo lubią kobiety.

    W przeciwieństwie do "normalnych ludzi", którzy biorą udział w
    demonstracjach organizowanych przez naziołków, żeby... nie wspierać
    naziołków. "Zwykli ludzie" tak bardzo nie lubią naziołków, że aż
    przyłączają się do ich demonstracji.
    To logiczne.

    Mimo całej powagi którą staram się tu zachować, nie potrafię się
    powstrzymać. Czy jak weźmiesz udział w demonstracji homoseksualistów, to
    staniesz się homoseksualistą?
    Co ma piernik do wiatraka?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 273. Data: 2024-06-10 12:30:06
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 12:12, Kviat pisze:

> [...]
    >
    > Mimo całej powagi którą staram się tu zachować, nie potrafię się
    > powstrzymać. Czy jak weźmiesz udział w demonstracji homoseksualistów, to

    Ano ma. W demonstracji organizowanej przez faszystów szli ludzie, którzy
    za faszystów się nie uważają (to jest ważne - ONI się za faszystów nie
    uważają) a Ty mimo to ich za faszystów uważasz, ponieważ dobrowolnie
    szli w demonstracji organizowanej przez faszystów.

    Zgadzasz się z powyższym?

    To podmieniamy słówko faszyści na kobiety.

    Wtedy zdanie brzmi tak:
    W demonstracji organizowanej przez kobiety szli ludzie, którzy za
    kobiety się nie uważają (to jest ważne - ONI się za kobiety nie uważają)
    a Ty mimo to ich za kobiety uważasz, ponieważ dobrowolnie szli w
    demonstracji organizowanej przez kobiety.

    Zgadzasz się z powyższym?

    PD

  • 274. Data: 2024-06-10 12:35:22
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 11:47, Kviat pisze:

    > Słusznie.
    > Ale teraz mamy dostęp do podręczników historii i już wiemy jakie były
    > tego konsekwencje.

    No właśnie to jest podejrzane. Skoro pół świata to były kraje
    faszystowsko-nazistowskie, to jakim cudem wojnę przegrali? Albo to
    fałszywa narracja, albo mamy doczynienia z grubym fałszem w
    podręcznikach i żadnej wojny nie było, a Hitler zmarł w zeszłym roku ze
    starości ;)

    PD

  • 275. Data: 2024-06-10 13:56:42
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 12:30, PD pisze:

    > Ano ma. W demonstracji organizowanej przez faszystów szli ludzie, którzy
    > za faszystów się nie uważają (to jest ważne - ONI się za faszystów nie
    > uważają)

    Oczywiście, że się nie uważają.
    Jeden nie lubi pedałów - ale uważa, że nie jest homofobem, on tylko ich
    nie lubi.
    Inny nie lubi Żydów - ale uważa, że nie jest antysemitą, on tylko ich
    nie lubi.
    Jeszcze inny nie lubi ciapatych - ale uważa, że nie jest rasistą, on
    tylko ich nie lubi.
    Przecież są zwykłymi, normalnymi ludźmi.

    Ja doskonale wiem jak to działa.

    > a Ty mimo to ich za faszystów uważasz,

    Albo za tych, którzy faszystów wspierają.
    Jeśli coś stoi w lesie i wygląda jak drzewo, to zazwyczaj jest to drzewo.

    > ponieważ dobrowolnie
    > szli w demonstracji organizowanej przez faszystów.

    No właśnie dlatego.
    Nie jesteś faszystą, nie wspierasz faszystów, to nie chodzisz w
    demonstracjach zorganizowanych przez faszystów. A już tym bardziej
    dobrowolnie.

    Nie rozumiem, co w tym jest niezrozumiałego.

> [...]
    > a Ty mimo to ich za kobiety uważasz, ponieważ dobrowolnie szli w
    > demonstracji organizowanej przez kobiety.

    Nie.
    Co ma piernik do wiatraka?
    Przemyśl to jeszcze raz.

    Masz żonę? Ile lat jesteście małżeństwem?
    Czy ma sens, żebym cię nazywał kobietą, bo... wspierasz żonę?

    A czy ma sens, żebym powiedział, że skoro wspierasz żonę, to się z żoną
    zgadzasz? Bo chyba ją wspierasz, bo się z nią zgadzasz?
    Czy nie? Czy u ciebie to działa inaczej? Ożeniłeś się z nią, wspierasz
    ją, bo się z nią nie zgadzasz?

    Ja rozumiem, że możesz czasem się z żoną nie zgadzać, a mimo to ją
    wspierać. Pod groźbą dostania wałkiem po głowie, albo że cię do łóżka
    nie wpuści, albo kieszonkowe ci obetnie... Zaciskasz zęby i wspierasz.

    Ale za niepopieranie faszystów wałkiem po głowie nie dostaniesz.
    Przynajmniej na razie.
    Więc po chuj ktoś wspiera faszystów, skoro się z faszystami nie zgadza?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 276. Data: 2024-06-10 15:09:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.06.2024 o 12:35, PD pisze:

    > No właśnie to jest podejrzane. Skoro pół świata to były kraje
    > faszystowsko-nazistowskie,

    A może zaproszenie na igrzyska przyjęli, bo nie mieli współczesnych
    podręczników historii?
    Albo, skoro nie byli debilami i widzieli co się dzieje, to w pale im się
    jeszcze nie mieściło, jak to się może skończyć. A konsekwencje przerosły
    ich najśmielsze podejrzenia.

    Obecnie masz dostęp do współczesnych podręczników historii opisujących
    tamte wydarzenia, wiadomo jakie były konsekwencje przyjmowania zaproszeń
    od nazioli, a mimo tego _współcześnie_ są ludzie przyjmujący zaproszenia
    od nazioli.

    > to jakim cudem wojnę przegrali?

    Jak z dzieckiem...

    Ci co nie byli naziolami, lecz z niewiedzy, z naiwności, z braku
    szklanej kuli i umiejętności przewidywania przyszłości przyjęli
    wcześniej zaproszenie od nazioli, wygrali z naziolami.

    Obecnie nie możesz się tłumaczyć, że przyjmujesz zaproszenia od nazioli,
    bo nie wiesz jakie są tego konsekwencje. Wiesz jakie są. Uczyłeś się o
    tym w szkole.
    Jeśli mimo tego je przyjmujesz, to albo jesteś debilem, albo faszolem,
    albo świadomie wspierającym faszoli. Nie ma innego wytłumaczenia.

    Czego nie rozumiesz?

    > Albo to
    > fałszywa narracja, albo mamy doczynienia z grubym fałszem w
    > podręcznikach i żadnej wojny nie było, a Hitler zmarł w zeszłym roku ze
    > starości ;)

    Albo ktoś ma poważne problemy z ogarnianiem rzeczywistości.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 277. Data: 2024-06-10 15:17:23
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-06-10 o 15:09, Kviat pisze:

    > Obecnie nie możesz się tłumaczyć, że przyjmujesz zaproszenia od nazioli

    Wielu oczarowali:
    https://images1.ynet.co.il//PicServer5/2018/01/17/82
    88183/82544074960100640360no.jpg

  • 278. Data: 2024-06-10 15:49:28
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 13:56, Kviat pisze:

    > Oczywiście, że się nie uważają.
    > Jeden nie lubi pedałów - ale uważa, że nie jest homofobem, on tylko ich
    > nie lubi.

    To jeśli np. nie lubię żuli to jestem żulofobem, jeśli nie lubię
    barszczu to jestem barszczofobem? Już pominę, że dominują dwie postawy.
    Jedna to taka, że lubisz wszystkich z pewnymi wyjątkami, do których masz
    uzasadnienie. Druga natomiast to taka, że lubisz tylko tych, którzy
    sobie w jakiś sposób w Twoich oczach na to zasłużyli.
    Dlaczego uważasz, że trzeba lubić pedałów, a jak się nie lubi to jest
    się homofobem?

    > Inny nie lubi Żydów - ale uważa, że nie jest antysemitą, on tylko ich
    > nie lubi.

    No nie lubi. Trzeba lubić? Ma jakiś powód by lubić?

    > Jeszcze inny nie lubi ciapatych - ale uważa, że nie jest rasistą, on
    > tylko ich nie lubi.
    > Przecież są zwykłymi, normalnymi ludźmi.

    Żule też, ale ich nie lubię i unikam. Choć żaden mi nigdy krzywdy nie
    zrobił i są zwykłymi normalnymi ludźmi.

    > Ja doskonale wiem jak to działa.

    > Albo za tych, którzy faszystów wspierają.
    > Jeśli coś stoi w lesie i wygląda jak drzewo, to zazwyczaj jest to drzewo.

    Tak, to prawda. Jednak nawet w tym lesie przestrzeń między drzewami,
    drzewem nie jest. Mimo, że wspiera, bo by bez tej przestrzeni kołysać
    się drzewa nie mogły.

    > No właśnie dlatego.
    > Nie jesteś faszystą, nie wspierasz faszystów, to nie chodzisz w
    > demonstracjach zorganizowanych przez faszystów. A już tym bardziej
    > dobrowolnie.

    Nie jestem faszystą, będę sobie chodził gdzie będę chciał i z kim będę
    chciał, w tym na marsze organizowane przez faszystów jeśli zechcę. Po
    prostu Twoje zasady podziału i klasyfikacji ludzi obowiązują ... tylko
    Ciebie :) Mnie nie, ja mam swoje. Możesz mnie nazwać faszystą, wtedy
    będę miał powód, żeby Cię nie lubić. Jeśli uznasz, że to powód
    niedostateczny wtedy cóż ... pewnie zostanę określony Kviatofobem ;)

> [...]
    > zgadzasz? Bo chyba ją wspierasz, bo się z nią zgadzasz?
    > Czy nie? Czy u ciebie to działa inaczej? Ożeniłeś się z nią, wspierasz

    No i właśnie. Istotą związku jest wspieranie się. Jeśli wstąpię w
    związek z organizacją faszystowską to tak, można mnie nazwać faszystą.

    Weźmy ciut inny przykład. Załóżmy, że mam przyjaciół, którzy są gejami.
    Mamy normalne stosunki, spotykamy się. Wspieramy, jak to przyjaciele.
    Robi to ze mnie sympatyka ruchu LGBTiQjdummdnnvdi?

> [...]
    > Przynajmniej na razie.
    > Więc po chuj ktoś wspiera faszystów, skoro się z faszystami nie zgadza?

    Nie wspiera faszystów, tylko maszeruje w swojej sprawie w marszu
    organizowanym przez nich. Spróbuj porównać to do pielgrzymki, na którą
    ktoś poszedł, żeby zrzucić parę kilo i nabrać kondychy. Katotalib on
    jest? ;)

    PD

  • 279. Data: 2024-06-10 16:13:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jun 2024 13:56:42 +0200, Kviat wrote:

    > Oczywiście, że się nie uważają.

    Jak dawałem przykłady z marszu Niepodległośći, to dużo takich.

    > Jeden nie lubi pedałów - ale uważa, że nie jest homofobem, on tylko ich
    > nie lubi.

    A jak nie lubie pewnej Kaśki, to jestem Kaśkofobem?
    A jak nie lubie głupich bab, to jest głupofobem?
    Glupich chlopów też nie lubie.

    A jak nie lubię głupich polityków, to jest głupopolitykofobem?

    > Inny nie lubi Żydów - ale uważa, że nie jest antysemitą, on tylko ich
    > nie lubi.

    Po tym, co ostatnio wyrabiają w strefie Gazy, to łatwo ich przestać
    lubic.

    > Jeszcze inny nie lubi ciapatych - ale uważa, że nie jest rasistą, on
    > tylko ich nie lubi.

    A jeśli ja nie lubie ludzi żyjących z zasiłku, chodzących po ulicach
    nożami, i każących żonom i córkom twarz zasłaniac?

    > Przecież są zwykłymi, normalnymi ludźmi.

    Ci co nie lubią, czy ci, co np lubią się rozerwać w tłumie?

    > Albo za tych, którzy faszystów wspierają.

    No, np przychodzą na taki Marsz Niepodległosci, zamanifestowac swoją
    patriotyczną postawę i ucieszyć sie z odzyskania niepodległości,
    ale cóż - jest to "faszystowska impreza".

> [...]
    > dobrowolnie.
    > Nie rozumiem, co w tym jest niezrozumiałego.

    A jak to nie "faszysci" tylko "narodowcy" ?

    > Nie.
    > Co ma piernik do wiatraka?
    > Przemyśl to jeszcze raz.

    A czemu nie? Demonstracja jak demonstracja, czegos te kobiety chcą.

    > Masz żonę? Ile lat jesteście małżeństwem?
    > Czy ma sens, żebym cię nazywał kobietą, bo... wspierasz żonę?

    Ale to tak w wspieram prywatnie czy organizacyjnie?
    Bo jak żona organizuje "protest kobiet", a ja tam ide, to jestem:
    -kochającym męzem,
    -rasistą,
    -katolikofobem?

    Gwoli ścisłości - ostatnio były jakies parady równosci :-)

> [...]
    > zgadzasz? Bo chyba ją wspierasz, bo się z nią zgadzasz?
    > Czy nie? Czy u ciebie to działa inaczej? Ożeniłeś się z nią, wspierasz

    No właśnie. Bo prywatnie, to ja ją wspieram, ale czego ona tam chce na
    tych demonstracjach?

    > Ja rozumiem, że możesz czasem się z żoną nie zgadzać, a mimo to ją
    > wspierać. Pod groźbą dostania wałkiem po głowie, albo że cię do łóżka
    > nie wpuści, albo kieszonkowe ci obetnie... Zaciskasz zęby i wspierasz.

    A to jeszcze miłość, czy faszystowskie metody ?

    > Ale za niepopieranie faszystów wałkiem po głowie nie dostaniesz.
    > Przynajmniej na razie.
    > Więc po chuj ktoś wspiera faszystów, skoro się z faszystami nie zgadza?

    A może nie całkiem wspiera, bo datków nie daje, a taki marsz to tylko
    koszty ...

    Ale tych z parady równośći to należy wspierać ?

    J.

  • 280. Data: 2024-06-10 16:29:36
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 10.06.2024 o 15:09, Kviat pisze:

> [...]
    > tamte wydarzenia, wiadomo jakie były konsekwencje przyjmowania zaproszeń
    > od nazioli, a mimo tego _współcześnie_ są ludzie przyjmujący zaproszenia

    No nie wiem, nie wiem. Takie przykładowo Włochy nie dość, że przyjęły
    zaproszenie na olimpiadę, to jeszcze przez ponad pół wojny walczyli z
    naziolami ramię w ramię. Japonia też zaproszenie przyjęła, i kilka
    innych "europejskich Bułgarii". Jakoś konsekwencji specjalnych dla nich
    nie widzę.

> [...]
    > Jeśli mimo tego je przyjmujesz, to albo jesteś debilem, albo faszolem,
    > albo świadomie wspierającym faszoli. Nie ma innego wytłumaczenia.

    Tego, dlaczego mi wmawiasz pobudki z jakich na marsz niepodległości
    chodzę. Cały czas i bez zmian tego. I nie tyle mi co innym. Ja akurat
    byłem raz, z ciekawości, ale na potrzeby dyskusji mogę wejść w buty tych
    którzy chodzą z przesłanek patriotycznych.

    > Albo ktoś ma poważne problemy z ogarnianiem rzeczywistości.

    Sorry, pomyliłem się.
    Dwa lata temu zmarł na covid bo się nie zaszczepił ;)

    PD