  • 221. Data: 2024-06-06 16:28:50
    Temat: Re: Likwidujem CBA i powołujem Centralne Biuro Zwalczania Korupcji
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2024 o 14:42, J.F pisze:

    > Ale "nie potrzebowało" czy "w opozycji PO nie miało wiele możliwości".

    Ani nie potrzebowało - cały czas mieli TVN ani też solorz nie był tym
    zainteresowany skoro mógł wlazić w dupie partii rządzącej.

    > A Polsat ... do 2015 wydawał mi się w miare normalny, czyli leciutko
    > antypisowski.
    >
    > Kupili, przestraszyli, czy to jest obiektywizm sterowany? :-)

    Biznes...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 222. Data: 2024-06-06 16:32:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Się chyba zgubiłem. Mówisz, ze jak w mediach pojawi się informacja, że
    > więźniowie to osoby, które popełniły przestepstwo to bedzie to
    > antagonizowanie i polityczne działanie w kierunku polaryzacji
    > społeczeństwa, czy też że informacje o moherach, faszystach i kibolach
    > to były kłamliwe manipulacje nastawione własnie na polaryzację?

    No nie da się ukryć, że podział na mohery i wszelkiego rodzaju patusów i
    młodych dynamicznych miał na celu polaryzacjie. Ne tak nachalną jak pisi
    na gorszy sort i zdradieckie mordy, ale to głównie dlatego że był
    obliczony na innego odbiorcę, na którego aż tak prymitywna propaganda
    mogłaby nie zadziałać.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 223. Data: 2024-06-06 16:35:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2024 o 13:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Zupełnie jak Północny, lepiej tranzyt puścić przez Żoliborz i Wolę niż
    > przez Bielany;-)

    Północny nigdy nie miał być mostem lokalnym. To że trasy mostu
    północnago _jeszcze_ nie budowali to nie znaczy że tak będzie zawsze -
    to będzie most między dzielnicami - coś na kształt siekierkowskiego.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 224. Data: 2024-06-06 18:06:16
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > Znaczy taka wizja artystyczna?
    >
    > Już czuję pokokokowca.
    >
    > cyt.
    > Reżyserka zapewniła, że scenariusz filmu powstał na podstawie
    > prawdziwych wydarzeń. .... mówiła reżyserka.
    >
    > Zakiwacie się w zeznaniach p.Rykowski.

    To tak jakby napisać, że Katastrofy lotnicze wiernie odzwierciedlają fakty.
    Jednak jesteście i pozostaniecie dosyć ubodzy :)

  • 225. Data: 2024-06-06 19:27:05
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    U mnie w robocie wszyscy starzy, a i tak za P0 ;-)

    -----

  • 226. Data: 2024-06-06 19:27:59
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    13 grudnia 2023 zmienili front.

    -----

  • 227. Data: 2024-06-06 21:03:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2024 o 19:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > 13 grudnia 2023 zmienili front.

    A zmienili?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 228. Data: 2024-06-06 21:05:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.06.2024 o 13:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > HGW.
    > A kim ona jest?
    > Głupią by uśpili?

    Myślałem że jak pytasz to coś wiesz i chcesz zabłynąć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 229. Data: 2024-06-07 00:25:40
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 06.06.2024 o 12:57, n...@o...pl pisze:

    > Podziwiam za próbę dyskusji z symetrystą.
    > Oni nawet Hitlera by wytłumaczyli, bo Żyd pierwszy zbił szybę.
    >
    > Nie karmić, zakopać.

    Hitler był zajebisty, bo żyd zbił szybę. Tymczasem kładę się w dół na
    głodnego.

    Czy jeszcze jakoś mogę pomóc?

    PD

  • 230. Data: 2024-06-07 00:39:54